HE HEDW 8-9001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HE HEDW 8-9001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Petraatje 06-04-2008
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

Onze HE vaatwasser is nu ruim 6 jaar in ons bezit, en we hebben er nu pas de eerste problemen mee door versleten plastic onderdelen. Het bestekmandje had het al langer begeven, maar dat was gemakkelijk te vervangen. Nu is de watertoevoer naar de bovenste sproeier afgebroken, maar ook die is nieuw te krijgen. Verder doet hij al 6 jaar prima zijn werk!

Marjan-43 25-03-2008
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

Heb de afwasmachine in jan 2005 gekregen van de kinderen die hem bij een bouwmarkt in Almere hebben gekocht. Heb de bon wel maar geen garantiebewijs of iets van informatie waar service dienst is.
Wel 2 boekjes met uitleg 1 in nederlands en 1 in het Engels., maar daar staat ook geen adres of telf. nr. in.
Onze klok bleef dus vanaf het begin aan hangen, een ontbijtafwas duurde 5 uur en dan nog de hagelslag op de borden.
De bouwmarkt gebeld en ik moest Electronics bellen i.v.m. garantie, zouden adres sturen, moet het nu nog krijgen, maar bij de laatste informatie was de garantie verlopen en konden ze niets meer doen.
Mijn advies geen huishoudelijke spullen bij een bouwmarkt kopen en bij andere winkels geen Home Electronics.
Wasmachine is nu 3 jaar oud 5x gebruikt en een sta in de weg.

frank leiden 18-02-2008
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

Ben nu bijna drie jaar in het bezit van de Home Electronics HDEW 8-9001 vaatwasser. Over het algemeen heeft hij redelijk goed gepresteerd. Wel veel lawaai. Maar nu begint alles wat van plastic gemaakt is te verteren/verslijten met als gevolg een bestekmandje waar alles doorheen zakt. Een bovenste waterinvoer die lekt en waarvan het schroefdraad afbreekt zo ook bij de onderste waterinvoer. Door deze lekkage treedt door het opgevangen vocht een beveilinging in werking waardoor er niet meer gewassen wordt. Zelf alles opengemaakt en de importeur gevraagd naar onderdelen om te vervangen.
Behalve het bestekmandje en de bovenste invoer, valt er voor de rest niet te leveren. Dus blijft de machine onbruikbaar. Bij de importeur kom ik niet verder en verschillende winkels gevraagd voor onderdelen, maar overal wordt met een zucht op HE gereageerd. Hopleloos slechte service bij een machine gebouwd van een slechte kwaliteit materialen.
Ik ga nu met lijm aan de gang en adviseer iedereen geen produkten van Home Electronics of Holland Electro te kopen. (zie ook de andere reviews)
Zonde geld!

veenstraatjes 28-02-2007
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

na een 1e vaatwasser van he die lekker klein is, maar helaas kapot ging (de klok bleef haken) hebben we weer dezelfde gekocht. nu een jaar na aankoop hebben we het zelfde geklooi weer en bij HE krijgen we een mail terug dat het probleem eigenlijk nooit voorkomt.
Nu lees ik hier en het blijkt dus een kwaal van deze machine te zijn.

J Vos 12-02-2007
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

Ook ik heb problemen met de vaatwasser. Na 2 jaar (de garantie) en 3 maanden is hij er mee opgehouden. De tijdklok is defect, met als gevolg dat de machine een hele nacht heeft lopen drogen: de bestekbak is zelfs gesmolten! Niet kopen, het is een gevaarlijke machine.

annick1970 24-12-2006
Geschreven voor: HE HEDW 8-9001

Ik wil graag iedereen waarschuwen, als je een onderdeel nodig hebt en het is
niet voorradig dan kan het wel eens heel lang duren voor je het in huis hebt.
Ik wacht als sinds 14 augustus '06 op een buisje naar de bovenste sproeikop.
Omdat de onderdelen in China in verschillende fabrieken worden geproduceerd
voor de laagste prijs, weet men niet wat waar wanneer wordt gemaakt en dus
wanneer het geleverd kan worden. Ik heb van ellende een niewe vaatwasser
gekocht!