Zanussi ZDF3020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZDF3020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Arno2007 03-05-2014
Geschreven voor: Zanussi ZDF3020

Inmiddels bijna 2 jaar in huis en hij draait nog steeds iedere dag. Soms is de afwas wat minder schoon maar dat is mijn eigen schuld ik spoel de afwas ook niet schoon. Hij staat in de bijkeuken dus ik hoor hem nauwelijks...Fijn apparaat en makkelijk te bedienen de tijd die afloopt is ook erg fijn, alleen wel jammer dat de vaatwasser op 70 graden minder goed droogt dan wanneer hij op automatisch staat.
Voor de rest een prima apparaat, heb alle witgoed in huis van zanussi en ben er uiterst teverde over

skoster 17-11-2012
Geschreven voor: Zanussi ZDF3020

Het wasresultaat is goed.Soms bij vuile vaat moet je het filtertje even schoonmaken,anders wast hij wat minder.Mogelijkheden zijn beperkt,maar een vaatwasser is immers bedoeld om de vaat schoon te maken en niet om een raket te lanceren.Gebruiksgemak is goed.Simpel draaiknopje en een paar andere toetsen voor het gebruik.Simpel is wel de juiste omschrijving.Vormgeving is standaard.Ja en nu duurzaamheid.De duurzaamheid van dit produkct is helaas zeer beperkt.Heb de vaatwasser iets langer dan 2 jaar in bezit en nu net buiten de europees(is ook het enige waar europa goed voor is geweest)bepaalde termijn van 2 jaar garantie is de vaatwasser zijn schakelbordje volledig doorgebrand.De vaatwasser is destijds aangeschaft voor een 300eu,dus om hier nu een monteur voor langs te laten komen is ook onzin.Betwijfel of hij nog wel te repareren is.Inmiddels een nieuwe aangeschaft van AEG (F45000WO) in dezelfde prijsklasse en deze heeft dan ook wat betere specificaties.Toch wel erg jammer,want heb veel gemak gehad van de vaatwasser.

refgeert 28-01-2012
Geschreven voor: Zanussi ZDF3020

had hiervoor een siemens maar deze vaatwasser is zeker zo goed.alleen het inruimen is logischer bij de siemens.De vaat komt er schoon uit ,apparaat maakt weinig herrie en in tegenstelling wat in de vorige review staat is het wel degenlijk mogenlijk om tijdens het lopende progamma bij te vullen,het apparaat maakt zijn progamma gewoon af waar het is gebleven.

Officiele reactie van Zanussi 31-01-2012

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met uw Zanussi afwasautomaat.

flamke 11-07-2010
Geschreven voor: Zanussi ZDF3020

Helaas geen goed apparaat heb het apparaat weer retour gedaan naar de winkel. Het apparaat maakt ongelooflijk veel lawaai halverwege zijn was programma. Net of er een stofzuiger aan staat. Tevens is de bovenste korf waar je kopjes etc. in kunt doen zeer onhandig. Kopjes glazen vallen om omdat er in het midden van voor naar achter ruimte is gemaakt voor iets van 24 schoteltjes. Wat ook niet neerklapbare is en allemaal verloren ruimte is. Tevens is de bovenste rek helemaal golvend dus helft van de tijd viel bij mij alles om en sneuvelde en sneuvelde steeds wat als ik de la open trok. Tevens kan het apparaat niet tijdens het wassen bijgevuld worden. Als men dit doet spring het helle programma op de hobbel. Het apparaat gaat dan water wegpompen en daarna weer water bij pompen. Tevens telt het apparaat af bij verloop van het programma. Mensen ga hier niet van uit van die restijd wat het display aangeeft er klopt niets van. En ook de buitenkant van het apparaat sluit niet mooi aan vooral onder bij de deur zitten enorme naden net of de ombouw van de vaatwasser niet goed past.
Helaas was deze vaatwasser een enorme domper. Maar gelukkig kon ik hem retour doen.