AEG Fokoxxlp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Fokoxxlp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

stuiverbak 21-11-2011
Geschreven voor: AEG Fokoxxlp

Wij hebben deze vaatwasser nu ongeveer een half jaar in bezit en zijn er zeer tevreden over. Het droogresultaat is niet altijd 100% maar dit is op te lossen door de klep na het wassen open te zetten. Het menu is makkelijk te doorlopen, maar wij draaien de vaat eigenlijk altijd op hetzelfde programma. Deze onthoudt hij, dus je zet m aan, drukt op menukeuze en hij staat gelijk goed en begint te draaien. De vaatwasser schakelt na het wassen zichzelf na 10 minuten uit. De sproeiarmen zijn makkelijk los te koppelen om uit te spoelen en de rekjes zijn makkelijk te verstellen voor grote/kleine borden en glazen. De bestekcasette zet je in de hoek, waardoor je in de lade beneden voldoende plek voor je pannen overhoudt.

hannieb 15-11-2010
Geschreven voor: AEG Fokoxxlp

Het apperaat is mooi om te zien ,geruisloos dat is heel fijn, ook de bovenste lade voor kopjes en glaswerk is heel fijn.Echter is er een groot nadeel dat het erg slecht droogt moet elke keer erg veel afdrogen dat is erg vervelend.
heb voor dat ik dit merk kocht altijd een miele gehad en die was perfekt.
Ik wilde eens een ander apperaat uitproberen maar heb er toch wel spijt van achteraf gezien had ik dat niet moeten doen

akaak 25-10-2010
Geschreven voor: AEG Fokoxxlp

We hebben een monteur langs laten komen, want een apparaat van €500,- moet z’n werk natuurlijk goed doen. De monteur kon geen storing ontdekken, maar na een reset werkt nu alles naar behoren. Om de review eerlijk te houden, schroef ik de beoordeling van het wasresultaat op van een 5 naar een 8. Goeie en snelle service overigens van Electrolux!

Payman 08-09-2010
Geschreven voor: AEG Fokoxxlp

nu ruim een maand in bezet.
ben erg tevreden op deze machine.
maakt weinig geluid, ondanks dat de keuken is dichtbij de woonkamer.
maak de vaat goed schoon, beter dan de vorige AEG (10 jaar oud).
de timer op de machine klopt niet echt met de specificatie (een programma van 30min duurt iets van 36min).
maar goed dat is geen ramp.
we hebben nog niet van alle mogekijkheden gebruk gemaakt.
de degelijkheid vind ik wat minder. de buiten wanden zijn van dun metaal (de vorige had een veel steviger wanden). als je hem niet steeds moet verplaatsen dan zul je geen last van hebben.
nogmaals we zijn erg blij met de aankoop.