ETNA EVW7946WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVW7946WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

dutch001 14-10-2013
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Tweeeneenhalf jaar in bezit. Tot voor kort best tevreden, maar nu zijn beide korven doorgeroest en dus de vaatwasser niet meer bruikbaar. Duurzaamheid dus zwaar onvoldoende.

Fernandes 17-06-2014

Hier het zelfde probleem, onderste korf zijn alle spijlen waar de borden tussen moeten staan op alle las punten weg geroest.
De bovenste korf begint ook al.

Ik zit op dit moment op de service site van ETNA te kijken voor nieuwe korfen.
De prijzen zijn erg duur.
69,91 voor de korf boven.
63,57 voor de korf onder.
133,48 voor die 2 mandjes vind ik echt belachelijk.
Ik overweeg een nieuwe vaatwasser te kopen of ik moet die 2 mandjes ergens anders goedkoper kunnen krijgen.

Ik was overigens wel tevreden over de machine.
Twee jaar in gebruik.

Andre4431 02-01-2012
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Wasresultaat: Komt er schoon uit op het lange programma ,maar de eco stand???? Weet niet waarom die erop zit, want schoon komt het er allerminst uit.
En bij beide programma's nat.
Mogelijkheden: simpel en dus erg makkelijk.
Gebruikersgemak: Je kunt weinig fout doen met 2 programma's.
Vormgeving: lekker smal ideaal voor 2 pers.
Duurzaamheid: Vergeet al het bovenstaande!!!!! Na 2 jaar kortsluiting in het apperaat en de beveileging hiervoor werkt niet!!! Hele huis vol rook toen we thuis kwamen en de hond helaas gestikt. God dank dat we weg waren en het niet snacht's is gebeurt.
Er is een monteur bij geweest die ons vertelde hoeveel geluk we hebben gehad en hoe slecht de kwaliteit van dit apperaat was.
Wees verstandig en geef €100 meer uit!!!!

Theo de Ridder 06-10-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Gekocht bij Scheer & Foppen in jan. 2011 voor EU 199 en nu kost hij daar EU 249 ! Heel vreemd.
Voor ons vakantiehuisje voldoet hij prima. Weinig toeters en bellen maar doet wat hij moet doen. Vooral over gering stroomgebruik en aanschafprijs zeer tevreden.

hgtu7 20-08-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

De vaat wordt voldoende schoon bij het standaardprogramma, maar niet helemaal droog. Standaardprogramma duurt vrij lang (ca. 2,5 uur). Bij het korte programma van 3 kwartier blijven er zeepresten achter op de vaat.

Echter de duurzaamheid van deze machine is zeer slecht: al na 3 maanden (hooguit 40 wasbeurten) is het apparaat volledig uitgevallen. Pomp bleek doorgebrand en zekeringen defect. Na een maand gedoe met Etna servicedienst en maar liefst 3 keer een monteur over de vloer werkt de machine eindelijk weer, maar de vraag is voor hoelang. Had beter een iets duurder apparaat kunnen kopen van een gerenommeerd merk.

Maggie 22-06-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Deze vaatwasser wast prima schoon, maar het droogresultaat valt tegen. Dit komt mede door de kunststof accesoires, die ik er dus, op de bestekbak na, uit heb gehaald.

De vaatwasser heeft 2 programma's:
Prg. 1 duurt bijna 2,5 uur (!) (waarvan denk ik het grootste gedeelte gebruikt wordt voor het -matig- drogen). De machine is pas klaar als er een boel piepjes klinken; de eerste keer heb ik namelijk nog gedacht dat de vaat klaar was, maar dat er afpompproblemen waren.
Prg. 2 duurt iets van 3 kwartier, maar is alleen geschikt om glazen te wassen, ze worden dan ook niet gedroogd.

Voor het geld is het een prima machine!
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar ik heb voor de zekerheid er enkele jaren extra garantie bij gekocht.

Marion1969 14-03-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Prima apparaat voor weinig geld! Vaat komt er prachtig schoon en glanzend uit; en hij maakt weinig geluid. Niet vergeten zout bij te vullen voor eerste gebruik. Ik heb de bovenste lade hoger moeten hangen omdat anders de bovenste sproei-arm tegen de grote borden aankwam; dat ging gemakkelijk.
Om de een of andere reden blijft bij mij het lampje voor het bijvullen van het glansspoelmiddel branden terwijl die maximaal is bijgevuld, maar dat is niet storend. Wat niet in de handleiding staat: tijdens het wassen knippert het knopje van het wasprogramma dat wordt gedraaid. In de handleiding staat dat hij knippert bij een storing; maar dan knippert hij sneller.

microlina 02-08-2010
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Deze vaatwasser is 45cm breed en past dus in een keukenkastje onder het aanrecht. Om die reden en de prijs voor deze vaatwasser gegaan. Het is onze 1e, maar we zijn er heel tevreden over. Geen ingewikkelde programma's. Doet wat'ie moet doen. Wij vinden hem juist heel stil! De afwas komt er mooi glimmend uit. Kortom...waar voor je geld. Wij zijn tevreden! Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen.

Stef1483 25-07-2010
Geschreven voor: ETNA EVW7946WIT

Deze afwasmachine is uitermate geschikt voor de kleine keuken en kleine huidhoudens.

Hij is misschien niet de stilste en heeft weinig mogeljkheden, maar het wasresultaat is gelijk aan een afwasmachine van een 'gewoon' formaat.

En de prijs is nog een reden om deze aan te schaffen, want hij is veel goedkoper dan een tafelmodel.