ETNA EVW7961WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVW7961WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Edje1961 06-08-2015
Geschreven voor: ETNA EVW7961WIT

Slechte indeling,veel te krap.
De vaat word niet echt droog en schoon,overal zitten nog etensresten en natte vieze plekken.
Voor mij nooit meer een Etna

MariAcht 28-05-2014
Geschreven voor: ETNA EVW7961WIT

Slechtste aankoop ooit! Vanaf het begin erg slecht was resultaat. Alle vast blijft vettig en heeft etensresten. Monteur al geweest, heeft niks geholpen. Vaat is steevast zeiknat na het programma. Met overal smerig water op de bovenkant van de glazen. Hoeveel zout en glans middel je ook gebruikt helpt niks.
Indeling ook erg beroerd. Borden vallen om, glazen blijven niet staan en de pannen vallen naar voren omdat het fragile rekje naar beneden klapt.
Een afwasbeurt duurt ook nog eens veel te lang. Resultaat: andere vaatwasser kopen! Nooit meer een Etna

gast_1234 11-11-2013
Geschreven voor: ETNA EVW7961WIT

De vaatwasser is net na de garantietermijn kapot gegaan. Je betaalt onwaarschijnlijk hoge monteurskosten bij etna zelf. Voor een ander monteursbedrijf zijn de kosten voor losse etna onderdelen heel hoog, waardoor het niet mogelijk is het apparaat te laten repareren onder de prijs die de vaatwasser in eerste instantie gekost heeft. De service van etna is waardeloos en hier blijkt goedkoop is duurkoop!

Antonio Orazio 10-09-2012
Geschreven voor: ETNA EVW7961RVS

Wij hebben deze prettig geprijsde vaatwasser nu 10 maanden in gebruik. Lang genoeg om een gefundeerd oordeel te vellen.
De machine stelt ons niet telleur en we zijn er heel tevreden over. Wij schakelen het apparaat elke dag na het avondeten in en trekken de volgende ochtend de klep open. De vaat is dan gewoon goed droog. Ik heb wel gemerkt dat als je de vaatwasser gelijk na het programma opent, de vaat nog behoorlijk vochtig is. Maar goed, dat gebeurd bij ons sporadisch in het weekend, als de vaatwasser soms ook in de middag een vaat wegwerkt.
Het geluidsniveau is acceptabel. Het maakt misschien wel uit of je een klein of groot gezin hebt. Wij zijn met z'n zessen dus er is hier altijd wel wat te horen. Daarom valt het geluid van de vaatwasser niet op. Maar ook als het rustig is in huis vind ik het geluid van deze vaatwasser niet afwijken ten opzichte van voorgaande machines die in huis hebben gestaan.
Als ik een minpunt zou moeten noemen is het alleen het gevoel waarop de mandjes naar binnen schuiven. Dit gaat mij te stroef. Mijn vrouw heeft er echter geen enkel probleem mee. Het genoemde probleem met de grote borden die onderin moeilijk te plaatsen zijn heeft mijn vrouw opgelost door de bovenste mand iets hoger te plaatsen.
Al met al zijn wij heel tevreden met deze vaatwasser en ik kan hem echt aanraden als je een goede en betaalbare vaatwasser wilt aanschaffen.

MvMv 08-12-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7961WIT

Erg kleine machine waardoor normale borden niet in de vaatwasser passen omdat ze de propeller blokkeren. Daarnaast is de vaat er nog geen een keer droog uitgekomen itt een andere machine van dezelfde catergorie die ik voorheen hand. Wat mij betreft dus een afrader vanwege de onmogelijkheid om borden recht op in de onderste mand te zetten.

bastiaan30 27-08-2012

Best MVMV,

Vorige week had ik de vaatwasser gokocht. Ook had ik dit probleem.
Echter waar ik achter kwam is dat de bovenste korf in hoogte verstalbaar is waardoor de borden meer ruimte hebben in de onderste korf.

Wellicht een handige tip.

JR1982 05-11-2011
Geschreven voor: ETNA EVW7961WIT

Ik heb deze vaatwasser inmiddels anderhalve maand en hij heeft me in geen enkel opzicht teleurgesteld! Wasresultaat is uitstekend en droogresultaat net zo. Vaat is prima te plaatsen. Enige minpunt is dat het hoofdprogramma vrij lang duurt (bijna 3 uur), daarom zet ik 'm vaak in het weekend aan. Kortom, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.