Siemens SN26M296EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN26M296EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

NMG 03-08-2015
Geschreven voor: Siemens SN26M296EU

Helaas ging het apparaat na net de garantietermijn van 2 jaar defect: een kapotte waterinlaatklep, een reparatie a 135 euro! Ik geef daarom deze vaatwasser een 2 voor duurzaamheid.

Elja3 24-03-2013
Geschreven voor: Siemens SN26M296EU

Onze vorig machine was een Bosch met ongeveer dezelfde specificaties, hieraan hebben wij diverse reparatie gehad (iedere keer dezelfde), omdat Bosch doof blijkt voor klachten hebben wij besloten over te stappen naar een ander merk, en dat is deze Siemens geworden.
Het eerste wat opviel was dat de vaat er zo schoon uit kwam, pannen met een "doorleefde" bodem kwamen er weer blinkend uit, ook de glazen streeploos en glimmend, en dit met het zelfde merk vaatwastablet als bij de vorige machine.
De besteklade bevalt ook uitstekend, en de beperking in hoogte van de onderste lade valt te verwaarlozen mede doordat deze goed in hoogte verstelbaar is.
De machine is lekker stil tijdens zijn werkzaamheden, en hij is ook nog één van de zuinigste in water en stroom verbruik. (consumentenbond)
Ook zitten er een paar handige en snelle programma's op, kortom nog geen moment spijt gehad van deze aankoop.

mzzzroadster 03-06-2013

Jammer voor u wordt de service aan uw Siemens sinds enige jaren ook door de TD van Bosch gedaan.
Bosch en Siemens zijn dezelfde apparaten
Niettemin veel plezier met uw machine
gr Jan

zwan88 25-11-2012
Geschreven voor: Siemens SN26M296EU

Alhoewel dit een erg zuinige vaatwasser is, ben ik niet helemaal tevreden over het wasresultaat. Als je vaat niet al vrij schoon is als het er in gaat, komt het er soms niet schoon uit. Tevens met veel vaat in deze vaatwasser, komt het er ook soms niet schoon uit. Al meerdere type vaatwastabletten geprobeerd maar ook dit helpt niet. Dingen op het onderrek worden eigenlijk wel altijd schoon, maar bestek en kommetjes op het bovenrek soms niet (op auto of eco functie). Er zit ook een functie op voor vieze pannen, en een 70 graden functie, waarbij dingen wel schoon worden.

Bij mijn vorige vaatwasser (die wel 2x meer water gebruikte) werd alles super schoon bij 50 C, ook bij veel en vieze vaat.

Vaatwasser is wel makkelijk te gebruiken, en ook de in hoogte instelbare rekken en opklapbare extra rekjes voor glazen e.d. zijn handig.

D Berendsen 02-08-2012
Geschreven voor: Siemens SN26M296EU

Nu iets meer dan drie maanden in gebruik en zeer tevreden! Goed was en droog resultaat. Wel hangt het droog resultaat uiteraard af van de gekozen was temperatuur. Ook is de hygiënische stand zeer handig (vaat is dan ook nog droger). Zeer divers in te delen door veel neerklap bare korven. Tevens zeer stil, voor het slapen gaan aanzetten is dus geen probleem. Tevens lekker zuinig met energie, beste koop beoordeling is dus niet voor niks! Deze vaatwasser geeft een beter resultaat dan menig vaatwassen met de dubbele(!) prijs.
Top vaatwasser voor een zeer schappelijke prijs.

MuftiBerry 09-05-2012
Geschreven voor: Siemens SN26M296EU

Afgegaan op de aanbeveling van "Beste koop" van de consumentenbond. Is goed stil, is zuinig, kan redelijk veel in. Uitgezonderd de besteklade bieden de korven zeer veel mogelijkheden om de machine naar eigen wens te vullen. Het drogen is een probleem. Bij navraag bij Siemens leert dat het gebruik van all-in-one tabletten niet optimaal geschikt zijn voor de modernere energiezuinige vaatwassers. Het gebruiken van een spoelmiddel en het all-in-one tabel zou het drogen aanmerkelijk moeten verbeteren. Heb ik nog niet uitgeprobeerd