Siemens SN45M538EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN45M538EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

bonkoro 26-05-2012
Geschreven voor: Siemens SN45M538EU

Ik heb deze machine nu ongeveer 10 dagen in bezit. Het viel me gelijk op dat de deur niet echt solide aanvoelt vergeleken met mn vorige Siemens vaatwasser door het gebruik van andere lichtere materialen.
De vaatwasser zou fluisterstil zijn maar het geluidsnivo viel me tegen. We hebben een open keuken en als ik bij de eettafel zit dan valt me op dat de machine behoorlijk wat lawaai maakt vooral tijdens het spoelproces. Waar ik zwaar in teleurgesteld ben en flink van baal is dat de machine na 10 dagen al kapot is. De vaat wordt absoluut niet meer schoon, blijft vuil. Ik vermoed dat het sproeimotor defect en komt het spoelproces niet op gang.We hebben van alles al geprobeerd om het app. weer aan de gang te krijgen maar niets hielp. Siemens gebeld en de monteur kon pas over een week komen dus moet ik alle vaat weer met de hand afwassen :-(( Kortom: deze vaatwasser is voor mij een volledige desillusie geworden terwijl ik Siemens hoog had zitten. Wat mij betreft is dit apparaat geen (!) aanrader.