Miele G 1023 SCU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 1023 SCU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ivarhoekstra 26-02-2011
Geschreven voor: Miele G 1023 SCU

Nadat de vorige Miele vaatwasser het na 21 jaar (!), had begeven weer een Miele gekocht, vooral vanwege de besteklade. Als je daar eenmaal aan bent gewend, wil je geen ander meer. In vergelijking met vaatwassers in dezelfde prijsklasse zijn de mogelijkheden beperkt. Geen startuitstel en geen hygieneprogramma (extra heet nadrogen). Daar staat tegenover dat deze Miele de vaat schoon en goed droog aflevert. Bovendien is de kuip van RVS en dat wil (zelfs bij Bosch en AEG) nog wel eens van plastic zijn. Als daar scheurtjes inkomen heb je een lekke machine. Daarom gekozen voor Miele. Qua gebruiksgemak was onze vorige iets beter, zo moet je de onderste korf ver uittrekken anders rolt die weer terug de machine in. Ook voelt de besteklade iets minder solide aan. Hij is wel veel stiller dan de vorige, je hoort hem nauwelijks. Tot nu toe dus zeer tevreden.

BartV 21-01-2011
Geschreven voor: Miele G 1023 SCU

Prima vaatwasser. We hebben deze een paar maanden in het bezit en maakt alles goed schoon.
Er kan lekker veel in. Wij zijn een twee persoons huishouden en wassen zo'n beetje om de dag.
De machine doet eigenlijk precies wat er van verwacht wordt. Ik kan zo geen nadeel opnoemen.

Carin Goudriaan 10-09-2010
Geschreven voor: Miele G 1023 SCU

Nadat onze "oude" Miele vaatwasser de geest gaf, besloten we opnieuw een Miele Vaatwasser aan te schaffen vanwege de uitstekende ervaring met de vorige.

Ook deze machine is weer een topper, een perfect schone vaat, glanzend glaswerk, lekker stil en een eenvoudige bediening is ons deel.

gerdakensen123 22-03-2009
Geschreven voor: Miele G 1023 SCU

alle miele vaatwassers zijn prima en aanraders waarom? ze doen wat ze moeten doen: prima schoon wassen van de afwassen, perfect drogen, snelle programma's, veel keuze programma's, niet duur in energie en water verbruik.
wat is handig: nederlandse uitleg op het display, knoppen en uitleg op de voorzijde, niet aan de binnenkant, deur is montabel dwz uw eigen keukendeurtje past er zo in, makkelijk te bedienen, wijst zichzelf, alle laden zijn verstelbaar, aparte besteklade bovenin is veel handiger dan een bestekkorf, er pas veel meer bestek in, ruime laden, past ontzettend veel in, hij stinkt niet, wast snel en goed schoon, makkelijk schoon te maken, makkelijk zeep, zout en glansspoelmiddel bij te vullen, heel overzichtelijk, ik was altijd op hetzelfde programma namelijk kort op 55 graden celsius en alles is perfect schoon en droog, hij gaat veel langer mee dan andere machines, ik was altijd met sun vaatwastabletten en met sun glansspoelmiddel dan heb je ook de beste resultaten. de garantie is super en levensduur 25 jaar bij juist gebruik uiteraard. er zit ook een kinderslot op mocht u dat willen. met 2 drukken op de knop staat hij aan. goed programma verloop te zien in display. pootjes zijn makkelijk hoger en lager te zetten. miele kan altijd op warm en op koud water aangesloten worden. geldt ook voor wasmachines. super handig. als u het kan of heeft zou ik u warmwater aanraden dat scheelt enorm op energie verbruik want uw water wordt door gas verwarmd in de hr ketels. hij is ook super stil je hoort m nauwelijks, geschikt voor onderbouw en losstaand. zet m wel waterpas dmw pootjes. waterslang en aanluiting op energie zijn voldoende lengte. hij staat mooi, mooi model, geschikt ook voor inbouw. je zet m neer en hij doet t meteen. een kind kan de afwas doen!aanrader!! zoek niet langer maar neem een miele!! ik heb al jaren miele, er is geen betere!!