Exquisit GSP8012

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Exquisit GSP8012 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EeIco 09-01-2012
Geschreven voor: Exquisit GSP8012

Als je voor nog geen 200 euro een vaatwasser koopt verwacht je natuurlijk geen topprestaties. Die levert deze machine dus ook niet. Het wasresultaat is nog redelijk maar drogen doet ie echt slecht. De rekken lopen slecht in hun geleidingen. Bovendien is er niet erg over nagedacht. Als je het extra klepje van het bovenrek omhoog zet om grotere glazen kwijt te kunnen past het hele rek niet meer in de machine. Aan een zijde het extra rekje er dus maar uitgesloopt.
Verder is de machine van erg licht en dus materiaal gemaakt zodat de deur heel slap is en kwetsbaar voor deuken. Al met al: het kost weinig maar het is ook niet veel.

Joke Plaatsman 07-06-2012

ik heb deze vaatwasser ook,mijn advies is,het ligt er ook aan hoe je de vaatwasser vult, als het niet goed droogt,het bakje vullen met glansspoel middel,verder ben ik zeer tevreden over deze exquisit GSP-8012,ik had hiervoor een andere vaatwasser,alles was van plastiek,zeer lastig schoon te maken,dat is bij deze vaatwasser van roestvrijstaal,heel makkelijk schoon te maken.

groet Joke