Philips Tafelventilator 2000 series - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Tafelventilator 2000 series op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

c************@g******** 11-07-2024

De Philips tafelventilator cx2050/00 is een zeer gebruiksvriendelijke ventilator. Makkelijke bediening met een kantelbare kop, deze is gemakkelijk te verstellen. Mooi design rond en ligt en simpel te verplaatsen, zelf heb ik hem op mijn nachtkastje staan waar hij al aardig wat uurtjes voor verkoeling heeft gezorgd. Ventilator is in zijn laagste stand fluister stil, er fijn. De modus van timer is fijn deze gaat tot 12 uurtjes. De tip toetsen reageren goed met een lichte aanraking lichten dan ook op dit wel handig in het donker. De ventilator draait niet naar links of rechts dit had een mooie toevoeging kunnen zijn. Maarde stijlvolle ventilator doet goed waar hij voor bedoeld is het aanschaffen waard.

c************@g******** 10-07-2024

Plug en play, top ventilator

Pluspunten

• Op laagste stand stil
  • Goede blaas kracht
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• Hij zwenkt niet

Stefanlb72 05-07-2024

Ideale ventilator mooi design

Een wat grote ventilator voor op een tafel, maar wat is hij stil en produceerd hij een fijne verfrissing. Hij is verticaal 180 graden draaibaar dus altijd een windje, in 3 snelheden instelbaar, precies daar waar je het wil. Daarnaast beschikt deze ventilator over een stand voor natuurlijke ervaring, ventilatie snelheden variëren in deze stand. Daarnaast beschikt deze ventilator een tijd instelling, slaapstand.
Enige 2 zaken welke ik heb gemist is een afstandbediening en dat hij niet horizontaal draait.

Pluspunten

• Stil
  • Heerlijke wind verplaatsing
  • Verticaal 180 graden draaibaar
  • Kwaliteits product

Minpunten

• Geen afstandbediening
  • Draait niet horizontaal

Paauw84 03-07-2024

Fijne, handzame ventilator

De afgelopen weken mocht ik de Philips tafelventilator uittesten. Het is een klein apparaat, maar werkt krachtig. Tijdens de hoge temperaturen van afgelopen weken was dit echt fijn. Ik heb het veel op 1 plek gebruikt, maar omdat het zo klein en licht van gewicht is, verplaatsen. In het begin was ik wat sceptisch, omdat de ventilator niet automatisch draaide, Maar dat bleek helemaal geen probleem, de ruimte werd alsnog heerlijk koel. En met de draaibare kop kan je het zo draaien als je wilt. Ik heb vooral de slaapstand veel gebraakt, deze stand maakt minder geluid zodat je makkelijker in slaap valt. Dit vond ik erg handig. Ook de timer, zodat de ventilator automatisch weer uitgaat, was ideaal. De bediening was heel gemakkelijk, met 4 knoppen kon je de ventilator op verschillende standen zetten. Ik ben erg blij met deze ventilator

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig
  • Stil

Minpunten

• Niet draadloos

r***************@h********** 01-07-2024

Krachtige ventilator

Deze ventilator maakt koelen heel gemakkelijk met zijn gebruiksvriendelijke functies en met zijn slimme design. Ideaal voor iedereen die op zoek is naar een makkelijke ventilor die er ook nog eens mooi en stevig uitziet.
De ventilator is eenvoudig te bedienen met duidelijke knoppen.
Hij kan makkelijk aangepast worden qua koelniveau, maar ook zit er een timer op en een slaapstand.
Daarnaast is hij heel erg stil. Zo word ik niet afgeleid tijdens mijn werk door deze ventilator.
De ventilator heeft een verstelbare kop, hierdoor kun je de luchtstroom makkelijk richten naar waar je het hebben wilt. Ook is hij makkelijk verplaatsbaar.
Het enige nadeel aan deze mooie ventilator is , dat hij geen afstandsbediening heeft, dat zou deze ventilator helemaal compleet maken.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Fluisterstil
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Timer
  • Timer

Minpunten

• Geen afstandsbediening
  • Geen afstandsbediening

Miss.Brabo 30-06-2024

Krachtige ventilator

Ik heb deze ventilator een aantal weken mogen testen en hij bevalt heel goed. Hij is gemakkelijk verplaatsbaar (heel licht van gewicht en heeft een handig handvat) en hij is erg krachtig. Daarnaast is de zachtste stand (stand 1) heel erg stil, heel handig tijdens een teams-vergadering of tijdens de nacht. Het apparaat is bovendien gemakkelijk te bedienen en de stekker is van goede lengte, zodat je hem gemakkelijk ergens neer kunt zetten. Enige nadeel is dat de waaier niet uit zichzelf draait (van links naar rechts). Je kunt de kop wel handmatig naar boven en naar beneden kantelen, maar hij kan dus niet meerdere kanten op blazen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stille stand
  • Kantelbare kop (omhoog en omlaag)

Minpunten

• Draait niet uit zichzelf

Stacey 30-06-2024

Fijne tafel ventilator

Aan de grote kant als je een niet zo grote tafel hebt, maar hij doet wat die moet doen! Praktisch, en een leuk design. Ook fijn voor op een nachtkastje, voor savonds en snachts.
Gebruiksgemak is prima! Ik ben er gewoon tevreden over.

Pluspunten

• Leuk design

i***********@g******** 29-06-2024

Mooi design ventilator

Het is een mooie en compacte ventilator die je makkelijk kunt oppakken om te verplaatsen. De standen op de display wijzen eigenlijk voor zich. Vooral de nachtstand van 6 of 12 uur is fijn. Hij maakt ook weinig geluid. Je kunt de ventilator kantelen.

• Weinig geluid
  • Kantelstand
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Hij draait niet van links naar rechts

marco4mail 29-06-2024

Mooie strakke tafelventilator

Wat fijn dat ik met het warme weer deze ventilator mocht testen.

Hij heeft een heel mooi design en hele handige draagbeugel! De ventilator heeft 3 standen, timer opties en een nacht stand. De tiptoetsen werken heel goed. Je kunt de hele ventilatiekop omdraaien voor een betere luchtcirculatie.

Hij is zeker stiller dan menig andere goedkopere ventilator. Hij swiffelt niet wat voor sommige een nadeel kan zijn. Ook heeft de ventilator geen wifi of gebruik van een app of afstandsbediening.

Pluspunten

• stil
  • timer en nachtstand
  • design

Minpunten

• geen swiffel stand
  • geen afstandsbediening of app gebruik

GBeckers 28-06-2024

Top handzame ventilator - aanrader!

Ik heb dit product een week mogen testen (net tijdens een hittegolf) en dit is echt een top handzame tafel ventilator. Hij is 180 graden verstelbaar, wel iets groter dan verwacht en heeft 3 standen; waarbij stand 1 echt heel stil is, 2 nog steeds vrij stil en stand 3 je normale ventilator geluid (blaast dan ook op z'n hartst). Hiernaast nog de mogelijkheid om de timer in te stellen indien gewenst, voor 1/2/3/6 of 12 uur. En de additionele opties van nachtstand (langdurige stille koeling) en een soort bries stand (afwisselende sterktes). Hij is erg draagzaam en ook echt vrij licht van gewicht. Ik kan dit product zeker aanraden. Het enige kleine minpuntje wat ik kan bedenken is dat hij niet naar de zijkanten kan zwenken.

Pluspunten

• gewicht
  • functies
  • standen
  • timers
  • amper geluid

Minpunten

• kan niet naar zijkanten zwenken

IBoua 28-06-2024

Topventilator die me echt heeft verrast!

Ik heb deze tafelventilator nu enkele weken mogen testen en heb er niks anders dan lof voor. Allereerst ziet en voelt hij zeer degelijk aan, zoals ik van Philips producten gewend ben. Ook vind ik het ontwerp mooi en modern. De blaaskracht is hoog en reikt ver, wat ik echt top vind voor het formaat! Wat ik het meest gebruik als ik ga slapen op een warme dag, is de timer en stiltefunctie die beiden geweldig werken. Als ik de ventilator niet gebruik, is deze ook makkelijk op te bergen! Verder kan je, door de kantelbare kop, alle plekken bereiken in een kamer!

Pluspunten

• Blaaskracht
  • Handzaam
  • Timer
  • stiltefunctie

Minpunten

• Niet zwenkbaar
  • Verder niks

Wienkie 28-06-2024

mooi apparaat

Wat is dit een prettige tafelventilator van Philips. Mijn gedachte was toen ik hoorde dat ik hem mocht testen en ik hoorde dat hij van Philips is hij vast goed moet zijn. En ja hoor, Philips maakt het ook deze keer weer waar.
Het is een mooi apparaat. Hij is wat dikker dan ik had verwacht, maar past prima op tafel of in de vensterbank.
Hij is zeker erg stil, maar dat gaat niet ten kostte van de lucht verplaatsing.
Het is, zeker als je hem op een hogere stand zet soms bijna koud. Het voordeel is dan ook dat hij een heel groot bereik heeft.
Het handvat aan de bovenkant is het fijn, hij staat mooi en het is praktisch.

Pluspunten

• mooi design
  • goede blaaskracht
  • mooie knopjes
  • meerdere mogelijkheden

Vlaslander 27-06-2024

De perfecte tafelventilator

Ik heb dit product mogen testen.

Wij hebben thuis eigenlijk bijna altijd, op hartje winter na, een ventilator aanstaan, maar een goed tafelmodel hadden we nog niet. Nou ik kan je vertellen als je opzoek bent naar een fijne tafelventilator met genoeg kracht en weinig lawaai, dan zou ik zeggen koop dit model. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat hij niet links/rechts kan zwenken.
De kantelbare kop stel je makkelijk met de hand op de richting die je zelf fijn vind. Stand 1 is echt heel erg stil dat je bijna niet eens merkt dat hij aan staat. De andere standen doen perfect wat je wil kwa kracht. Hij is echt op meters afstand nog voelbaar. Hij doet met zowel 18 graden als met 30 graden echt goed zijn werk. En compact genoeg om mee te nemen op vakantie (huisje in NL) wat de hoge temperaturen echt dragelijker maakte! Een echte aanrader! Ook snachts perfect, door het minimale geluid maar wel de fijne verkoeling!

Pluspunten

• Super stil
  • Echt krachtig
  • Compact mooi design

Minpunten

• Niet zwenkbaar links-rechts

e**************@g******** 27-06-2024

Deze mooi vormgegeven ventilator heb ik een paar weken mogen testen. Hij was in een stevige doos verpakt. Op de doos stond een qr code. Als je die scant kun je de ventilator registreren en krijg je een handleiding te zien ook kun je zo hulp krijgen en garantie informatie. Er zit ook een papieren handleiding bij dat vond ik vooral handig om even snel iets terug te kijken. Het design van de ventilator vind ik erg mooi het heeft een stevig handgreep. Je merkt meteen dat het van goede zware kwaliteit is. De tip toetsen zijn erg handig. Alles wijst zichzelf eigenlijk. De timer is fijn wanneer je hem aanzet voor het slapen gaan. Je kunt de stand makkelijk veranderen door hem te draaien . Hij maakt relatief weinig geluid. De timer kun je voor 1,2,3,6 of 12 uur. Instellen. Stand 1 is heel stil en stand 3 is normaal volume. Ik zou hem zeker aanraden want hij is eenvoudig te verplaatsen en ziet er nog mooi uit ook.

b.meuffels 27-06-2024

Stille en stijlvol, ideaal voor meerdere doeleinden!

Deze tafelventilator hebben we een tijdje mogen uittesten. We hebben hem meteen uitgeprobeerd na ontvangst, maar eigenlijk was het weer daar nog niet echt naar. Afgelopen week hebben we echter wel degelijk de meerwaarde van een tafelventialtor als deze mogen ervaren: je zet hem eenvoudig ergens neer, stekker erin en klaar. Je zet hem aan en kunt meteen (nadat je deze gericht hebt, hij blaast wel alleen in die richting en draait niet van links naar rechts) genieten van prima verkoeling in meerdere standen. Dat koelen doet hij in alle standen fijn stil, dus je hebt er geen enkele last van bij het TV kijken of al slapend wanneer je hem benut in de slaapkamer. Daar kun je overigens ook goed de timer / slaapfunctie benutten zodat de ventilator niet de hele nacht doordraait: scheelt weer stroom! Kortom: voor meerdere doeleinden een prima product, zeker daarmee een aanrader!

Pluspunten

• Stille koeling
  • Plug en play
  • Overal te gebruiken
  • Makkelijk op te pakken

Minpunten

• Draait niet van links naar rechts
  • Geen afstandsbediening

a*******@h********** 26-06-2024

Deze ventilator mogen testen komt helemaal op het goede moment met de zomer in aantocht. Dit model is dan ook aangenaam stil te noemen en dus heerlijk in de slaapkamer met dit warme weer. Je zet dan de slaapstand aan en kan dan makkelijk ermee in slaapvallen. Tevens is het prettig dat je de verkoelende luchtstroom echt tot meters ver kunt voelen. De ventilator zelf is ook makkelijk te kantelen in een stand. Het design is mooi compact en misstaat zeker niet in je interieur. Kortom een fijne ventilator die ik zeker kan aanraden.