Philips Ventilator met standaard 2000 series - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Ventilator met standaard 2000 series op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Pkos 10-07-2024

Stille ventilator

Deze ventilator heb ik mogen testen, Ik vind het een fijne ventilator, omdat deze erg stil is in de eerste en tweede stand. Er zit voldoende power om flink wat lucht te verplaatsen en dus voor een bries in de woonkamer geven. Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk, aangezien deze snel in elkaar te zetten is én de vier knoppen zijn eenvoudig in gebruik. De ventilator kan draaien en dat doet deze in 90 graden, waardoor je een prettige verdeling krijgt van de luchtverplaatsing. De ventilator heeft een timer, waarmee het in- en uitschakelen uitgesteld kan worden ingesteld. Dus ik wil de ventilator over een half uur starten, dan is dat mogelijk. Het kan niet dat je 'm instelt om rond 18.30 aan te zetten om daarna om 22 uur weer uit te gaan zetten.
Ik gebruik de ventilator op de slaapkamer van de kinderen, omdat deze heel stil is. Het ziet er modern uit en voelt solide aan. De kap om de bladen is vergrendeld met een schroefje. Kinderen zullen zich dus niet zo snel verwonden aan de bladen. Ik raad deze ventilator zeker aan.

Pluspunten

• Stil
  • degelijk

Minpunten

• hoogte niet makkelijk verstelbaar

Jamal31 08-07-2024

Bevalt erg goed

Ik heb deze ventilator mogen testen en dat is me erg goed bevallen. De ventilator is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar effectieve en stille koeling. Het stijlvolle ontwerp past in elk interieur, terwijl de krachtige en personaliseerbare luchtstroom grote ruimtes efficiënt koelt. De drie snelheden, twee modi en timer zorgen voor een flexibele en gebruiksvriendelijke ervaring. Als je een ventilator nodig hebt die zowel krachtig als stil is, is dit model zeker de moeite waard om te overwegen.

Ik vind het geweldig dat de luchtstroom echt ver in de kamer rijkt. In vergelijking met andere ventilatoren vind ik deze echt krachtig en zeer praktisch. Vooral de timer en slaapmodus zijn echt een pluspunt!

Pluspunten

• Krachtig
  • Verschillende modi

HK 03-07-2024

Krachtige en stille ventilator

Ik heb deze Philips ventilator CX2550/00 mogen testen. De ventilator is eenvoudig te bedienen en met de 90 graden oscillatie bereikt hij elke plek in de kamer. Dit zorgt voor een gelijkmatige en effectieve koeling. Helaas zit er geen afstandsbediening erbij. Extra geruststelling komt door de kinderslotfunctie, wat de ventilator veilig maakt voor gezinnen met kleine kinderen. Met meerdere modi is er altijd een passende instelling voor elke situatie, en de stille slaapmodus maakt hem perfect voor gebruik in de slaapkamer. Het strakke, moderne design past in elk interieur. De timerfunctie is een handige extra, die automatisch uitschakelt na de ingestelde tijd, wat zorgt voor energiebesparing en gemak.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• geen afstandsbediening
  • niet telescopisch aan te passen

Splynt 03-07-2024

Fijne ventilator!

Mooie en stijlvolle ventilator die ook nog eens erg goed is. De ventilator komt in delen in een doos aan. Het in elkaar zetten is snel gedaan. Met de duidelijke handleiding erbij duurt dit nog geen 20 minuten.

Het bedienen van de ventilator gaat via de drukknoppen bovenop de ventilator. Als je net als wij kleine kinderen hebt word je blij van het kinderslot die je kunt activeren. Zo blijven de instellingen staan, ook al zitten de kinderen aan de knoppen.

Je kunt verschillende timers instellen; van 1 tot en met 12 uur. De ventilator kun je automatisch heen en weer laten draaien, zodat je overal in de kamer frisse lucht krijgt. Verticaal kun je de ventilator handmatig verstellen, zodat je luchtstroom wat lager of hoger gaat.

De stille slaapstand maakt dat de ventilator weinig geluid maakt wat prettig is wanneer je 'm in de slaapkamer hebt staan tijdens het slapen. Je blijft 'm natuurlijk wel horen, maar minimaal. Vergeleken met onze andere ventilator is het een wereld van verschil.

Op de hoogste stand krijg je echt een stevige wind. Op erg warme dagen is dat erg fijn om een verfrissend briesje te hebben in de woonkamer.

Samenvattend in erg fijne ventilator waar we erg blij mee zijn!

Pluspunten

• Slaapstand
  • Kinderslot
  • Krachtig

Globetropper 28-06-2024

Onmisbaar in de zomer, ideaal voor de warme avonden.

Echt ideaal met de warme dagen en vooraal de nachten. Het nachtmodus is perfect. Al kan het iets stiller kunnen zijn.
Product wordt goed ingepakt bezorgd. Makkelijk in elkaar te zetten . De functies zijn snel te begrijpen. Door de grote radius wordt de kamer snel koeler. Het frisse lucht beweegt zich lekker door de draai functie.
Het ventilator staat echt solid vast. Geeft een veilig gevoel.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtig

Minpunten

• geluid kan minder

a***********@g******** 28-06-2024

Ik heb deze ventilator voor een week mogen testen.
Kleur wit, moderne look en makkelijk in elkaar te zetten.
Eenmaal aangezet waren wij blij verrast met de stille vleugels. Het maakt veel minder herrie dan een reguliere (wellicht goedkopere of een wat oudere model) ventilator. Die hadden we namelijk in gebruik.
Er zijn meerdere standen, en strandje 1 is de allerstilste. Je hoort de ventilator nauwelijks of niet. Ideaal voor snachts. Het geeft wel een frisse breeze en het bereik van lucht is goed. Zeker een meter of 10. De verkoeling komt ook in de hoeken van de kamers.
Ik ben tevreden :)

Stukato 27-06-2024

Fijne ventilator voor een natuurlijke bries

Deze staande ventilator is net op tijd aangekomen om wat verkoeling te kunnen brengen in ons huis. Vooraf viel mij het ontwerp van de ventilator al op en spraken me de specificaties ook aan, waarbij er niet de ventilator net wat extra’s lijkt te bieden dan andere varianten.

In de afgelopen periode heb ik deze Philips CS2500 mogen testen en kan ik zeggen dat dit mij heel goed bevallen is. Het model is eenvoudig te installeren en in gebruik te nemen. Door middel van het wel of niet plaatsen van een extra statief kan de ventilator in een hoge of lage stand functioneren. Dit is eenvoudig uit te voeren. Daarna is het een kwestie van stekker in het stopcontact en genieten maar.

De ventilator heeft de mogelijkheid om 3 verschillende snelheden te kiezen naast een natuurlijke windmodus en een slaapmodus. In de natuurlijke windmodus worden wisselend de verschillende snelheden toegepast en dat is aangenaam verfrissend, zowel letterlijk als figuurlijk. De stille slaapmodus doet zijn naam eer aan en is echt stil en geeft toch een fris briesje. De ventilator kan automatisch horizontaal oscilleren en is handmatig in de verticale hoek in te stellen. Hiermee komt de ventilator op nagenoeg iedere plek met het frisse briesje.

Kortom, ik ben heel tevreden over deze mooie en fijne ventilator.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Natuurlijke windmodus
  • Stil is stil

Glenn98 27-06-2024

Prijs kwaliteit verhouding die je verwacht van Philips

Ik heb de Philips staande ventilator wit CX2550/00 enkele weken mogen testen en ben zeer tevreden met zowel de prestaties als het design. Het product werd geleverd in een nette, smalle doos met een duidelijke handleiding, wat de installatie eenvoudig maakte. De ventilator kan worden ingesteld op twee hoogtes (82 cm en 125 cm), wat handig is voor diverse gebruikssituaties.
De oscillatie van 90 graden is zeer effectief en zorgt ervoor dat de luchtstroom elke hoek van de kamer bereikt, wat het apparaat ideaal maakt voor grotere ruimtes. De toevoeging van een kinderslot biedt extra veiligheid voor gezinnen. De verschillende modusen zijn perfect om de gewenste sfeer te creëren, en de stille slaapmodus zorgt ervoor dat je 's nachts ongestoord kunt slapen. Het geluidsniveau is opvallend laag, wat bijdraagt aan een comfortabele slaapervaring.
Het design is robuust en oogt kwalitatief hoogwaardig. De ventilator staat stabiel en wiebelt niet. De timerfunctie, met instellingen van 1, 2, 3, 4, 8 en 12 uur, is zeer praktisch omdat de ventilator automatisch stopt na de ingestelde tijd. Een nadeel is dat de hoogte alleen verstelbaar is op vaste posities en niet telescopisch, wat minder flexibel is. De poot van het statief is vrij breed, wat soms wat ruimte inneemt. Bovendien zijn er geen verschillende draaisnelheden en is het netsnoer aan de korte kant, waardoor je vaak een verlengsnoer nodig hebt. Het opbergen van de ventilator vereist ook wat demontage, wat minder handig is. Desondanks biedt deze ventilator veel gebruiksgemak en is hij bijzonder geschikt voor grote ruimtes

Pluspunten

• Stevig
  • Sterk
  • Verschillende standen

Minpunten

• Kort netsnoer

vdLingen 26-06-2024

Stille en mooie ventilator

Ik heb de Philips 2-in-1 Statiefventilator 2000 Series mogen testen, en ik ben zeer tevreden met dit product. Allereerst valt de stille werking op; zelfs op de hogere standen blijft het geluidsniveau aangenaam laag, wat ideaal is voor gebruik in de slaapkamer of tijdens het werken. De timerfunctie is een handige toevoeging, waardoor de ventilator automatisch uitschakelt na de ingestelde tijd, wat energie bespaart en extra gebruiksgemak biedt.
De roterende kop zorgt voor een goede luchtverdeling door de kamer. Daarnaast voelt de ventilator stevig aan en heeft het een mooi en modern design. De combinatie van functionaliteit en esthetiek maakt deze ventilator een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en stijlvolle manier om hun huis te koelen.

Pluspunten

• Stil
  • Goede roterende kop

Minpunten

• Snoer zou langer mogen

Dennisdj16 25-06-2024

Solide ventilator!

Ik heb dit product uitgebreid mogen testen.

De handleiding die is bijgevoegd bij dit product is duidelijk en compleet. Dat zien we tegenwoordig vaak anders. Het in elkaar zetten gaat eenvoudig.

Eenmaal in elkaar is het zeer solide en stevige ventilator. Je voelt aan alles dat het een kwaliteit goed product is. De voet waarop hij staat is zwaar wat prettig is.

De drie standen zijn goed afgesteld. Je switch makkelijk tussen de verschillende standen. De derde stand is écht krachtig. De ventilator hebben wij getest in een situatie waarbij de airco de bovenverdieping koelt en de ventilator de lucht in 2 slaapkamers blaast. Dat kan deze ventilator. Zeker in stand 3.

De timer functie werkt goed. Het gaat met uren en hij pakt de laatst ingestelde functies van de ventilator.

De sleep functie waarbij de ventilator minder geluid maakt viel tegen. Je hoort hem absoluut minder goed maar de hoeveelheid geluid had minder gemogen.

Je kunt de ventilator op 1 stand laten draaien. Het is niet zelf in te stellen tot waar de ventilator dan gaat. Zodat je hem gericht tussen bijvoorbeeld 2 slaapkamers kan laten swingen.

Conclusie: deze Philips ventilator is een goede aankoop. Een krachtige ventilator die solide is en ook een net design heeft. De sleep functie en het niet kunnen instellen van de draai secties vallen iets tegen. Daarom 4 uit 5 sterren maar ik raad hem ondanks dat zeker aan!

Pluspunten

• Solide ontwerp
  • Fijne timerfunctie
  • krachtige ventilator

Minpunten

• Sleepfunctie mag stiller
  • in1 kleur verkrijgbaar
  • swingruimte niet in te stellen

m*********@l****** 24-06-2024

Ventilator bevalt goed, ik raad hem aan !

Ik heb deze Philips staande ventilator 2000 series mogen testen.
Ik vind dat deze ventilator een mooie moderne uitstraling heeft, dit komt met name door het design van de voorkant en de doorzichtige ventilatorbladen
De ventilator heeft zoals geadverteerd echt een merkbaar sterkere luchtstroom dan 'normale' ventilatoren maar is toch zeer stil.
De bediening is eenvoudig : er zijn 3 verschillende standen in snelheid, een speciale stand voor in de slaapkamer en een speciale stand die natuurlijke wind nabootst.
De stand voor in de slaapkamer vind ik persoonlijk te hard en zal ik daarom niet gebruiken, de stand die natuurlijke wind nabootst is wel fijn want de ventilator gaat dan af en toe van snelheid veranderen.
De prijs voor deze ventilator vond ik eerst vrij hoog maar omdat hij zo krachtig en stil is en een modern design heeft vind ik het dat wel waard.

Conclusie: Een fijne, moderne ventilator die krachtig is maar tegelijkertijd ook minder geluid maakt dan 'normale' ventilatoren. Ik raad hem aan !

Pluspunten

• Sterke Luchtstroom
  • Modern Design
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Slaapkamer stand te hard

Ancolo 24-06-2024

Perfecte ventilator met veel handige opties

Ik had de kans om deze Philips ventilator te testen en was meteen onder de indruk. Het moderne, compacte design zorgt ervoor dat hij moeiteloos in elke kamer past zonder veel ruimte in te nemen. De voet is klein maar robuust, waardoor de ventilator stevig blijft staan. De montage was eenvoudig en snel gedaan. Een slimme optie is dat je het tussenstuk kunt weglaten, zodat de ventilator lager staat, wat handig is voor gebruik in verschillende ruimtes.
Een extra handige functie is de mogelijkheid om de ventilator met een timer uitgesteld aan of uit te zetten. Dit biedt extra gemak en flexibiliteit. Ik heb hem vooral in de slaapkamer gebruikt en de slaapstand is geweldig. Hij biedt een koele, stille omgeving, ideaal voor een goede nachtrust.
De ventilator kan roteren, waardoor hij in staat is om een grote ruimte effectief te koelen. Dit is perfect voor zowel kleine als grote kamers. Wat echt opvalt, is hoe stil hij is, zelfs op de hoogste snelheid. Dit maakt hem ideaal voor gebruik tijdens het werken of ontspannen. Echt een topper

Pluspunten

• Stil
  • Geeft veel verkoeling ondanks het formaat
  • Timerfunctie

s*********@l****** 24-06-2024

Het is een mooie en goede ventilator voor zijn prijsklassen. Wat mij erg aanspreek is dat het erg stil is voor een ventilator. Het in elkaar zetten wat super makelijk. Tijdens het in elkaar zetten had ik gelijk door dat je zelf de hoogte van de ventilator niet kan aanpassen, wat ik opzich wel jammer vind.

Ik ben ook blij met de verschillende functies die er beschikbaar zijn, zo kan je een timer aanzetten, kiezen voor een zachte briesje of zelf op slaapstand zetten zodat die extra stil in de nacht draaid. Wat fijn is , zeker als je kinderen hebt. Het is gemakkelijk in omgang, staat stevig op zijn schoenen en een mooi ding om naar te kijken.