WiZ IMAGEO 2x draaibare spot - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WiZ IMAGEO 2x draaibare spot op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

GerdinavP 17-03-2022

Het feest kan beginnen want WiZ is binnen :)

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 2x draaibare spot

k had deze mooie spots besteld en was blij verrast over de kwaliteit ervan. Het is erg simpel om ze te bevestigen aan de muur. De WiZ app op je mobiel zetten en daarna de lampen toevoegen, heel erg eenvoudig allemaal! Met één druk op de knop is je kamer sfeervol, koel, feestelijk of hoe je maar wilt verlicht en dat alles via je mobiel (erg handig als je beneden bent en de lamp boven nog brandt…je kunt deze gewoon op afstand uitdoen….scheelt weer een loopje naar boven ;-)) Heel fijn dat je via de app een schema in kunt stellen om de lampen aan/uit te laten gaan. Een zorg minder en kostenbesparend! De kleuren zijn handmatig te kiezen en je hebt ruime keuze uit vooringestelde kleuren. Deze fijne spots hangen op de kamer van mijn zoon en zijn voor hem een perfecte vervanging voor zijn steeds weer loslatende LED strips! Ik zie de kamer regelmatig van blauw naar geel en van groen naar rood gaan :) muziekje erbij en het feest is voor hem compleet! Wij zijn zo tevreden dat we voor de andere kamers ook WiZ lampen gekocht hebben, heel erg blij mee!

Pluspunten

• Mooie spots
  • Prima licht
  • Ideaal voor op de kamers van pubers
  • Fijn systeem
  • Verslavend, je wilt meer lampen kopen

t************@h********** 17-03-2022

Leuk

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 2x draaibare spot

Deze lamp is makkelijk in gebruik. De voorgeprogrammeerde sferen en kleuren zijn erg leuk. Het isntalleren ging erg makkelijk. Ook was deze lamp met 2 spots snel te bevestigen aan de muur.

icitaiwan1@gmail.com 17-03-2022

Mooi design en mooi (dimbaar) licht

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 2x draaibare spot

De lampen waren snel geleverd en zien en mooi en minimalistisch uit. Het ophangen duurde even, omdat er 2 gaten moesten worden geboord. Even snel ophangen lukte daarom niet. Nadat de gaten waren geboord was de rest relatief makkelijk gedaan en hangen de spotjes nu mooi in de woonkamer.
Het installeren van de Wizz app was simpel en de lampen waren snel toegevoegd. Ook het koppelen aan Google Home (ideaal) was makkelijk. De lampen geven veel licht en er zijn veel kleuren mogelijk. Ook het aanpassen van de helderheid is erg makkelijk en handig.
De lampen geven indien nodig erg veel licht, maar kunnen ook goed worden gedimd. Tevens kunnen de 2 lampen onafhankelijk van elkaar worden ingesteld of als set. Dat is voor mij een pluspunt.

Tot nu toe ben ik blij met de lampen en heb ik nog geen nadelen kunnen vinden.

• Verlichting
  • Dimbaar
  • Te koppelen met Google Home

tesdro 17-03-2022

Vele mogelijkheden aan kleuren

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 2x draaibare spot

Ik heb nu opbouwspots hangen die niet echt energiezuinig zijn en maar één kleur verlichting heeft en ik ook wel eens iets anders zou willen dan alleen het koel witte licht. Met deze opbouwspots zijn daar mogelijkheden voor. Het monteren van de opbouwspots gaat makkelijk en snel alleen valt het mij op dat je de spots niet strak tegen het plafond aan kunt monteren waardoor er een kleine spleet overblijft tussen plafond en lamp. Dat is jammer. Na het monteren van de opbouwspot pak ik mijn smartphone erbij en ga ik de app installeren. Dat gaat ook makkelijk. De app zoekt de lamp automatisch op waarbij je de lamp in een bepaalde ruimte kunt plaatsen en er ook nog een plaatje bij kunt zoeken zodat je de lamp altijd makkelijk terug kunt vinden mocht je de set gaan uitbreiden. Ik zie gelijk in de app dat je heel veel mogelijkheden hebt qua kleuren licht. Je kunt kiezen uit een uitgebreid kleurenpalet maar er zijn ook al voorgeprogrammeerde kleuren zoals 'haard' die van geel naar rood gaat of 'bos' die van geel naar groen gaat. Erg leuk! Met Kerst kan je zelfs een rode en groene spot aanzetten. Er zijn dus een legio aan mogelijkheden waardoor ik groot fan ben van deze verlichting. Je kunt zelfs ritmes kiezen waarbij de verlichting wordt aangepast aan het moment van de dag. Dat hebt ik natuurlijk uitgeprobeerd en werkt uitstekend. Ook kan je je verlichting tijdens je vakantie automatisch aan en uit laten gaan. Ik ben erg blij met deze set en het past ook prima in mijn interieur. Ik ga de set dus ook zeker uitbreiden zodat ik straks door het hele huis mijn verlichting kan bedienen met de app en overal de juiste kleuren kan gebruiken.

Pluspunten

• Veel kleuren mogelijk
  • Makkelijk te bedienen in app