Marantz PM4001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz PM4001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Viking08 17-01-2009
Geschreven voor: Marantz PM4001

Deze versterker nu 3 dagen aan de gang, in de uitverkoop gekocht, werkelijk fantastisch. Zeer helder en ruimtelijk geluid, en zeer solide en mooi uiterlijk (metalen front). Ook met oude JVC-speakers was ik onder de indruk van de output.

Jan .S 14-08-2008
Geschreven voor: Marantz PM4001

War moet ik in vresesnaam aan toevoegen? Wat een klasseversterker voor dat geld. Wou eerst myn 12 jaar oude pm 80 laten reparen, bly dat ik het niet heb gedaan en deze aangeschaft. Het geluid is ontzettend dynamisch zonder te vermoeien en hy stuurt met gemak myn zware zelfbouwspeakers aan. Verder kan ik alleen maar zeggen: zie de andere revieuws. Van my krygt deze een dikke 10.

Gert1009 14-07-2008
Geschreven voor: Marantz PM4001

Voor zijn prijs is dit echt een absolute musthave. Geen poespas maar gewoon blazen met die hap. Een absoluut topversterkertje voor een superprijs. Zelf heb ik hem op de pc aangesloten dus nog geen eens uitgeprobeerd met een goede cd/dvd of platenspeler.
In ieder geval mijn oude b&w speakers DM 330 zijn weer geheel tot leven gekomen.

J.v.h 11-02-2008
Geschreven voor: Marantz PM4001

Versterker nu 1 week in bezit. Yamaha NX E700 speakers aangesloten (horen bij Yamaha Pianocraft set) Wat me opviel was dat de speakers veel beter klonken als op de Yamaha dvd-receiver. Morgen krijg ik Heco Victa 200 speakers binnen ben benieuwd hoe dat klinkt. Op papier komt er veel meer bas uit ff afwachten dus. Versterker is degelijk gebouwd met allu front en vol. + input knoppen. Ben er erg over te spreken.

Ragnark NF 12-02-2007
Geschreven voor: Marantz PM4001

Ik heb de versterker nu 3 dagen in bezit, en ik moet zeggen - GEWELDIG! Laat u niet afschrikken door het lage vermogen wat ze opgeven op internet, het is namelijk ruim 60 watt per kanaal op 8 Ohms, meer dan voldoende voor een normale huiskamer. De versterker zelf is heel simpel uitgevoerd, geen fancy displays etc. Maar een geluid wat eruit komt, jezus christus! Ik had het niet verwacht voor dit geld maar dit is Marantz ten voeten uit. Ik heb de versterker aangesloten op twee Eltax Concept 500 MKII speakers, ik wist niet dat deze zulk gedetaillleerd geluid konden geven, wat een muzikaal duo! De versterker en de speakers zijn aangesloten met Monstercable 2.5 mm speakercable en quicklock banaanstekkers. De versterker presteert op alle gebieden fantastisch, of het nu klassiek of metal is, alles komt er even realistisch uit. Dit word mede veroorzaakt omdat Marantz op deze versterker gespiegelde signaalwegen heeft gebruikt, wat leidt tot een ontzettend muzikale weergave. De versterker kort omschreven: Muzikaal, Dynamisch, krachtig, goed voelbaar laag en goede hoge tonen - maar niet overheersend. Je kan uren naar deze versterker luisteren zonder moe te worden. Wat bijvoorbeeld met Sony, JVC en Harman Kardon niet het geval is. Ook bij grotere volumes geeft de Marantz geen krimp, geen vervormd geluid, hij blijft gewoon strak, dankzij de enorme voeding die erin zit kunnen ook zware luidsprekers, b.v. 10 Ohms aangedreven worden zonder problemen. Als je deze Marantz tegen komt en je bent opzoek naar een nieuwe versterker, gewoon doen! Hij is z'n geld meer dan waard en kan met de veel duurdere concurrentie meespelen.
Kortom, gewoon een dikke 10!!