Canon LEGRIA HF R38 zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF R38 zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

DWGCN 25-07-2013

Deze camera gekozen voor zijn veelzijdigheid en gebruiksgemak.
Touchscreen met de mogelijkheid tot het volgen en scherp houden van het object is ideaal.
Het is een pré om naast het interne geheugen ook nog uit te breiden met een SD kaart.

Jodeca 23-04-2013

Beeld en geluid is goed tot zeer goed (handmatige instelling).
Beeldstabilisator werkt uitstekend.

Minpunten
Bijgeleverde accu (BP-709) is ronduit slecht maximale duur 35min. Canon dwingt je eigenlijk gelijk de BP-727 aan te schaffen voor een idioot hoge prijs van rond €140
Wifi is ook niet de sterkste kant van dit toestel duurt veel te lang.

En jammer genoeg, maar dat hebben alle camrecorders in er in de volle zon weinig te zien op dat superglanzende reflecterende scherm

Paul Acket 13-03-2013

Handig zo' n videocamera. Ik gebruik hem om kleine projectjes op school met leerlingen te filmen en daarna samen met hen de resultaten te editen. Ik vind de kwaliteit super ( ik kom wat film betreft nog uit het super 8 tijdperk). Met mijn Mac maak ik in een handomdraai leuke korte filmpjes met effecten , muziek en titels.
Naast mijn hobby als amateurfotograaf is dit absoluut een leuke aanvulling die je noopt tot nadenken om een filmisch verhaal te brengen.
Een minpuntje vind ik de korte batterijduur...

rj80 08-02-2013

Prima camera en prijs/kwaliteit verhouding. Geen hele uitgebreide instelmogelijkheden maar in de praktijk gebruik je die toch niet.

Elle30 04-02-2013

Zeer tevreden met deze camcorder!

De bediening en relatief makkelijk onder de knie te krijgen. Het beeld is scherp en het geluid goed.

De verschillende standen van kwaliteit en gebruiksgemak bij het opnemen geven het weer iets extra.

De 32GB intern geheugen is echt ideaal, en met Wifi zeer makkelijk weer over te schrijven naar je laptop of pc, en zelfs nog verder naar social media zoals facebook.

Belgeest 13-01-2013

Deze camcorder is handig in gebruik. Heeft niet teveel knoppen en is daardoor overzichtelijk. Hij ligt lekker in de hand.

M. van Valletta 09-01-2013

De camera is compact en ligt daardoor gemakkelijk in de hand en is gemakkelijk in de hand. Ook als je geen grote handen hebt is de camera gemakkelijk te bedienen.
Het touchscreen werkt goed en de menu indeling is overzichtelijk. Beeldopnames zijn goed en het geluid is ook goed.