Canon LEGRIA HF R36 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF R36 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D.C. Ernst 01-06-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Geluidskwaliteit is goed maar is te gevoelig voor wind ruis. Beeldkwaliteit is zeer goed maar soms raakt de scherpstelling even in de war. Bij de mogelijkheden mis ik een externe microfoon en handmatige scherpstelling en zit de statiefmoer op de verkeerde plaats (te ver naar achteren). Het gebruiksgemak is goed maar bij grote handen soms wat lastig te bedienen. De vormgeving is praktisch, de camera past in mijn binnenzak. De camera kan tegen een stootje wat hem zeer degelijk maakt bij ruw gebruik.

L. Assiane 02-02-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

IK ben nogsteeds blij met mijn videocamer Legria HF R 36. Ik heb een beetje moeite gekregen met iets die in binnen de camera rommeld .Het lijkt of iets loos ,maar dat kan ook normaal zijn . Ik weet niet?

Zonne bloem 20-01-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Duurt even voor hij opgestart is. video's worden per datum automatisch opgeslagen dat is super handig!

Starfighter68 16-08-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Mooie camcorder. Alleen lastig dat je voor een uitgebreide handleiding de cd in een computer dient te stoppen ipv een handleiding downloaden via een smartphone/tablet.

bberga 23-05-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Mooie camera voor een goede prijs. De accu heeft alleen een onbruikbaar korte opnametijd waardoor je gedwongen bent een extra accu voor €100 aan te schaffen wanneer je langere opnames dan 20 minuten wil maken.

Jacob en Anja 17-05-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

De Legria HF R36 is voor ons echt een stap vooruit. Hij vervangt onze camera met bandjes. Door het digitaal opnemen is deze camera de kleinste in haar klasse.
Ondaks de geringe afmetingen fgaat dit niet ten koste van het gebruiksgemak.Als je de prijs in ogenschouw neemt dan krijg je veel voor je geld. Als het gaat om beeld dan valt op dat het zoomen heel goeg en gelijdelijk gaat. Zoals bij alle camera's is het geluid met veel tegenwind niet te vermijden. De camera voelt hoed en degelijk aan.

A.Peters78 13-05-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

We hebben deze camera een maand en gebruikt voor een bruiloft. Buiten geeft deze camera zeer goed beeld dan een 10. Binnen met het feest was het licht gedempt en was het beeld wat minder, een 8. Heb eerder een sony gehad met hdd maar deze bevalt vele malen beter. Nadeel is dat wanneer je op full hd filmt de accu zeer snel leeg was. Half uur filmen en hij was leeg. Extra accu is dan aan te bevelen.

T.H.Vreeling 10-03-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Goede video camera met een gebruiksvriendelijk gemak, simpel te bedienen, maakt mooie opnames en werkt perfect met wifi

TimBert 17-02-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Sinds enkele weken in mijn bezit. Heel erg handige en compacte camera. build in geheugen is echt super.

Asopa 07-02-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Handleiding duidelijk. Na 1e gebruik zeer tevreden over beeld-, geluidskwaliteit, gemak en mogelijkheden. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Als prille gebruiker dolenthousiast! Moet nog veel ''ontdekken'' maar 1e indruk is perfect.

Fam Korsten 27-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Canon LEGRIA HF R37 is voorzien van een groot zoombereik. Hiermee detecteert de Canon LEGRIA HF R37 de omstandigheden waarin je filmt en kiest uit 4 verschillende modi om automatisch de bewegingen te compenseren. Dit is een van de vele functies in de camcorder om je te helpen bij het maken van mooie films. Daarnaast is de HF R37 uitgerust met Wi-Fi, waarmee je de beelden kunt delen met social media en bekijken op de DNLA-gecertificeerde televisies. De beelden kun je kwijt op het 8 GB intern Flashgeheugen of een SDHC/DSXC-geheugenkaart.

Pluspunten

De converter zet de beelden om van HD naar SD, zodat je ze meteen kan uploaden naar YouTube.
De beelden kun je kwijt op een SDXC-geheugenkaart met een maximale capaciteit van maar liefst 64GB.
Met Story Creator maak je lekker lopende films aan de hand van de aanwijzingen van je eigen camcorder. Deze geeft suggesties van een reeks shots, waarmee je een goed lopend verhaal filmt. het geheugen en video kaart van je PC moet wel toereikend zijn.
Ook de audio wordt automatisch geoptimaliseerd.

Wifi

Afhankelijk van de snelheid van je draadloze internet, kan het erg lang duren voordat de beelden ook daadwerkelijk zijn overgezet.Wel even moeite gahad met instaleren bijgeleverde software wachtwoord configuratie scherm aan passen is uiteindelijk de oplossing

Edman80 20-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

De Legria HF R36 heeft een redelijk goede beeldkwaliteit, maar de ingebouwde Wi-Fi en Story Creator functie maken het een ideale familie-camcorder. Daarnaast is het ingebouwde 8GB geheugen een pluspunt.

danny8093 10-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Eenvoudig in het gebruik, zeker wanneer volledig automatisch wordt gefilmd. Contrast is over het algemeen goed, alleen in donkere omgevingen wel wat ruis.

fam kleeman 25-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Deze camera hebben we voor kerst gekocht. Het is een hele leuke camera, handzaam, makkelijk in gebruik. Ziet er erg leuk uit. Je kunt de filmpjes via je computer gelijk op DVD branden met de software die erbij zit. Heel erg handig.

klauwie 16-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

Nu zo'n enkele weken in bezit, en voldoet aan alle verwachtingen. Eenvoudig in gebruik, uitgebreide gebruikersmogelijken (waarbij de Wifi interface perfect is). Met het ingebouwde geheugen kan ruim voldoende worden opgenomen, ik zie daarom geen noodzaak om extra geheugen bij te plaatsen. De accu is snel opgeladen maar bij intensief gebruik ook weer snel leeg. Overweging is een tweede accu aan te schaffen.

Sjors 2 13-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R36 zwart

een handig, compact, cameratje met goede eigenschappen. De geluidskwaliteit vind ik echter mager. Tot nu toe slechts enkele uren film ervaring dus meer kan ik er nog niet over zeggen.