JVC GZ-EX215BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX215BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Coenvda 31-01-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Na jaren gaf mijn vorige JVC camera het op.
Die was dusdanig goed bevallen dat het meteen weer een JVC geworden is. Dit toestel heeft een iets groter scherm en dat is erg fijn. ook de touchscreen bediening functioneert prima. Opstarttijd is iets aan de lange kant. Zoomen gaat vloeien. Beeld en geluidskwaliteit is prima

henniemaz 06-01-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Ben heel blij met deze camera, compact, kan tegen een stootje en schitterend beeld. Gebruik en installatie van wifi kost me iets meer moeite, zal ik een middagje aan moeten besteden. Krijg een hoge pieptoon bij direct conect die ik er maar niet uit krijg.

Kim-1988 29-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Prima camera, redelijke prijs, veel mogelijkheden, goed beeld /geluid en super klein! Een echte aanrader!

gio1981 22-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Ik kan er nog niet veel over zeggen. Tot nu toe bevalt de camera goed, prijs/kwaliteit verhouding is super. Later meer!!

ValérieAmaury 18-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Ik ben erg blij met het gebruiksgemak van het toestel. Ik ben hem gelijk gaan gebruiken zonder de handleiding te lezen. De beeldkwaliteit is echt high definition, ook goed op donkere plaatsen.
Het geluid is opmerkelijk.

De camcorder is gemakkelijk mee te nemen vanwege zijn grootte en gewicht.

100% tevreden!

Pony67 19-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Camera net in huis. Lijkt prima in orde!Nog niet heel veel kunnen testen maar 1e indruk is goed. Schermpje lijkt wat moeilijk te reageren op mijn vingers maar zie onderin de doos een pennetje daarvoor.

ton71 03-01-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Mooie camera. Je kan er erg mooie filmpjes mee maken. Waar voor je geld. Goede prijs/kwaliteit! Een echte aanrader wat ons betreft.

huisje3 23-12-2013

Zeer gebruiksvriendelijk
ligt goed in de hand
en met de wifi mogelijkheden erg leuk speelgoed
bediening via tapblet erg leuk

HP JANSSEN 08-12-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

een mooie compacte videocamera ligt lekker in de hand
camera heeft uitstekende beeld en geluidskwaliteit is makkelijk in de bediening, wat ons ook aanspreekt is dat hij op andere app. te koppelen is camera heeft best veel mogelijkheden,voor ons dus een uitstekende aankoop.

froukje31 19-11-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

De vormgeving is super, ziet er mooi uit en is compact. Handig overal mee naar toe te nemen in je tas. Ook de mogelijkheden zijn best groot. Naast gewoon filmen kun je ook time-laps en highs speed filmen. De geluids en beeld kwaliteit zijn heel goed.

Piepers2013 02-11-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Goede camera voor de prijs
Beeld in bepaalde omstandigheden niet zo verfijnd
Bediening is makkelijk
Optische zoom erg goed

John Steel 08-08-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Mooie beelden en goed geluid, makkelijk te bedienen met voldoende mogelijkheden, door de kleine vormgeving makkelijk mee te nemen. Al met al een prima apparaat.
Wifi maakt het mogelijk beelden via email te versturen. Ook bediening via het netwerk is een leuke bijkomstigheid.

Dew11 31-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Mooi klein en kwalitatief goed en niet echt duur.
Handig om mee te nemen door zijn compacte formaat.
Prijs kwaliteit: GOED
Ideaal om op vakantie mee te nemen.

cofra1947 28-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

het is in alle opzichten een fijne compacte camera, het was ff wennen zo klein om goed vast te houden, alleen jammer dat de accu vrij snel leeg is

P Her 15-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

de camera is zeer handzaam en de mogelijkheden zijn zeer toereikend. De beeldkwaliteit is goed en het geluid ook.

Vogel 1946 13-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Het is een perfect toestel en de kwaliteit is ook prima.
Maar er zit een nadeel aan als ik de film op dvd gezet heb dan staat er onder in beeld de datum en tijd en deze wil ik graag uitzetten maar ik kan nergens vinden hoe dat kan ook niet in de handleiding want volgens de camera kan je deze ook niet uit zetten.
En om deze vraag te stellen aan JVC kan ik nergens een mailadres vinden.
Kan iemand mij helpen hoe ik dat uit kan zetten?

Olaf 1972 26-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Bijzonder gebruiksvriendelijke camera welke eenvoudig te gebruiken is.
Uitgebreide mogelijkheden en instellingen.
Al met al een goede prijs kwaliteits verhouding.
Een prima aankoop

J.J.Görtzen 16-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

ik vergelijk deze camera met mijn vorige (sony)camera;
de beeldkwaliteit is veel beter. de mictrofoon is voor gemonteerd (bij mijn vorige camera zat de microfoon boven, waardoor veel restgeluiden hoorbaar waren.
Voor degelijkheid geef ik een 6, omdat camera's van dit budget zijn uitgevoerd in een plastic behuizing, dus erg kwetsbaar.
de wifi faciliteit geeft aan de camera een extra multimediale dimensie. De installatie voor "directe monitoring" en het verbinden van de camera aan mijn mobiel was geen probleem en werkt perfect.
Een extra leuke bijkomstigheid, is de mogelijkheid om versneld op te nemen. De weergave is dus in slowmotion (handig voor het maken van analyses bij sportbewegingen, dierbewegingen, enz.)

Minimars 15-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Fantastische camera. Het is onze eerste videocamera, maar alles werkt voor zich. Filmen gaat gemakkelijk evenals het beeld terug kijken. Het beeld is stabiel en inzoomen gaat ook soepel. Echt een aanrader!

Bauke de Jong 26-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Goede camera met veel mogelijkheden en makkelijk in gebruik. Beeldstabilisatie werk goed net als het enorme zoom vermogen.

Sanne151989 23-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Mooie camera voor weinig geld.
Voor de mannen zou die iets teklein kunnen zijn .
Verder is het geluid mooi en het beeld helder.

pmwdh77 20-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Een geweldige camera tegen een zeer aantrekkelijke prijs! Beeldkwaliteit vind ik fenomenaal, de geluidskwaliteit is afhankelijk van de richting waarin je je onderwerp filmt.
Wat ik jammer vind is dat je voor het aanzetten van het LED lampje je in het menu moet zijn, het duurt dan net te lang om een bepaald moment vast te leggen. De LED is niet scherp genoeg om tegenlicht te compenseren maar het lampje is zeker een leuke bijkomstigheid!

Jannesvdh1 16-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Wat mag je verwachten van een camera van deze prijs?Camera is een compact uitgevoerde camera met een enorm groot zoombereik. Wat minder in groothoek met vergelijkbare camera's maar wat het zoombereik weer vergroot. De camera gekocht met als doel snel kunnen filmen in de natuur waarbij dit zoombereik prachtig is. Wat mij enorm tegenvalt is de overall beeldkwaliteit. Witte vlakken hebben bijv. een enorm brede sterk rode afranding wat bijzonder storend is. Dit terwijl de rest van het beeld dan redelijk tot goed is. De ontvangst van het Wifi deel voor besturing is zeer beperkt maar voldoende om als directe afstandsbediening te gebruiken. Als remote bestuurbare (bewakings)camera is dit beperkte bereik een groot nadeel. Aantal zaken wat "goedkoop" uitgevoerd zoals handmatige lensbescherming die meestal vergeten wordt. Ik heb meerdere (merken) videocamera's met verschillende doelstellingen en prijsklassen en het meest tegenvallende is de beeldkwaliteit.

piet cheret 11-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

we zaten in een show met dolfijnen waar mijn vrouw en kinderen in het water waren om met deze lieve vissen te zwemmen. vooraf werd ik als toeschouwer op een plek gezet waar je wel kunt kijken en fotograferen , maar die eigenlijk te ver was voor een goede foto.WAT EEN GEWELDIGE CAMERA . Ik kon mijn vrouw en kinderen zo dichtbij halen dat ik er terwijl ik aan het filmen was , gelijk op het fotoknopje kon drukken en zodoende kreeg ik geweldige foto's die mij een hoop geld uitspaarden. IK ZEG ...... KOPEN DEZE CAMERA

joost233 11-05-2013
Geschreven voor: JVC GZ-EX215BEU zwart

Ik heb deze camera sinds januari en hij werk prima
goed beeld overdag maar ook in het donker door het lampje dat aanwezig is op de camera.
De camera is makkelijk te gebruiken en na een halfuurtje uitproberen werkte die dan ook optimaal.
Fijn is ook dat er een touch panel aanwezig is zo is het makkelijk naar ieder menu te switchen.
al met al een hele fijne camera
met goed beeld en geluid.