JVC GZ-VX715SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 134 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-VX715SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hanz1e 30-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Camcorder is makkelijk te bedienen en geeft prima beeld en geluid. Lekker klein, dus makkelijk mee te nemen.

Jan1949ez 15-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Vandaag de GZ=VX715 gekocht, ik ben direct aan de slag gaan. Net een filmpje gemaakt van 10 minuten, het bedieningsgemak is prima en ligt goed in de hand. Ik heb de film op mijn PC gezet en de kwaliteit is fantastisch. Ik hoop hier veel plezier mee te hebben, daar ik over 2 weken met vakantie ga en mooie beelden kan filmen. Tot nu toe erg enthousiast.

Thijs51 06-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Geweldige camera, heb hem net aangeschaft en ben er super tevreden mee. Echt een aanrader voor iedereen die een camera nodig heeft die lichtgevoelig is

Dunkie1 20-12-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Goed compact camera, ligt goed in de hand en schiet fraaie beelden. Gemakkelijk mee te nemen in vanwege de kleine omvang.

Na een jaar echter problemen met het lezen van de sd kaart, inmiddels verzonden naar JVC.

dennis w 1980 12-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

het is een fijne gebruiks vriendelijke camera met veel mogelijkheden ,de degelijkheid van het apparaat is ook goed al voelen sommige knopjes wat teer aan

Kuiters 02-07-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Geweldige camera, goede kwaliteit /prijs verhouding.
prijs is voor de kwaliteit zelfs aan de lage kant.
Tijdens het filmen een foto nemen gaat zeer simpel waardoor je niet van die standaard foto's krijg maar juist echte actie foto's. Lichtgevoeligheid is geweldig, laat de kaarsjes maar in de kast.

gualbertus 23-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Geluidsweergave vind ik niet erg goed.
De beeldweergave ben ik zeer tevreden over.
Het gebruiksgemak,vormgeving en degelijkheid ben ik ook zeer tevreden over.

VH52 01-06-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Prima gebruiksvriendelijke camera met een goede beeldkwaliteit. Met heel veel mogelijkheden. Dit is mijn 2e JVC camera en een bewuste keuze. Absoluut geen spijt van deze aankoop.

jack 1963 30-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

ligt lekker in de hand en volgens de laatste snufjes.
supergebruiksvriendelijk waardoor ik snel aan de slag kon. ook mijn dochter kan er snel mee uit de voeten

Q. Werty 20-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Mooie camera, met een mooi beeld. Gebruikt voor huis, tuin en keukenopnames. Het geluid is goed maar geen dolby surround kwaliteit, zo te zegggen.

Vanaken 20-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

De beeldkwaliteit liet behoorlijk te wensen over ook voor een camera in deze prijs categorie.
Mijn telefoon gaf een betere kwaliteit, ik heb de camera daarom ook terug gebracht.

rik van de craats 19-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

ik heb deze camcorder gekocht omdat hij fullhd en een 1.2 lens heeft en deze geeft samen met de Sandisk 64 gig sdxc 1 met een schrijfsnelheid van 45 mb/s een geweldig scherp beeld, ook aangeschaft omdat hij klein is en makkelijk mee te nemen, het gebruik is even wennen als je grote handen hebt. ergonomisch gezien zijn er betere camera s te koop. hij geeft je wel het gevoel dat je een luxe camera hebt en die simpel te bedienen is ik verheug me nu al op de vakantie.

J. Niens 19-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Fijn apparaat, goede prijs/kwaliteit verhouding. Nu een paar weken in mijn bezit en heb zeker geen spijt van de aanschaf.

Eric-11 15-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

De camera doet wat men beweert, het opnemen in donkere ruimten geeft een helder plaatje, oftewel een hoge licht opbrengst wat het filmen ten goede komt.

Angelique Jansen 09-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Leuk klein compact cameraatje. Kan gemakkelijk in je zak. Heb hem nog maar een paar dagen, maar er zitten vele mogelijkheden op. Precies wat ik zocht.

Ton194 02-04-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Gewoon een fijne goede gebruiksvriendelijke camcorder. Alleen de automatische beeldinstelling blijft zoeken bij weinig licht.

Ballalaika 10-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Op basis van alle positieve reacties op div. sites besteld....en snel weer teruggestuurd. Misschien voor de prijs een goed apparaat maar het kan mij niet bekoren.
Het lijkt wel een telefooncamera qua beeld en geluid. Het begint al bij het opstarten (rare geluiden) en het menu, wat een rare indeling (snelmenu).
Mooi beeld bij weinig licht? Voor hetzelfde geld heb je echt wel een betere camera hoor.

g-griffioen 09-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Zojuist een videocamera van het merk JVC, type GV-VX715SE gekocht bij Mediamarkt.

Camera zit in trendy verpakking en heeft een korte maar duidelijke handleiding.

Voornaamste reden voor deze camera:
1) WiFi functionaliteit: Je kunt via 'Everio App' de Iphone gebruiken als afstandbediening.
2) Je kunt eventeel 'live' beelden bekijken van de camera via deze App.
3) Mediamarkt geeft de mogelijkheid op de camera twee weken lang te testen. Bij negatief testresultaat krijg je geld (geen waardebon) terug.

Tot nu toe geen echte conclusies kunnen trekken over geluid- en beeldkwaliteit. Want om 'luiheid' van accu te voorkomen moet hij eerst vier uur opladen aan het lichtnet.

Daarna ga ik verder met grondig test werk. Overleeft de camera de testperiode van twee niet, gaat hij retour.

Aanschafwaarde
Videocamera: 253 EUR
Extra accu + JVC beschermhoes: 50 EUR
SD kaart 8 GB: 17 EUR

Shane van der Putte 08-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Het beeld is vergeleken met mijn oude dv camera beduidend beter en heel duidelijk en scherp de mogelijkheden van deze camera zijn er eigenlijk te veel om op te noemen : heb ze in de paar dagen dat ik hem heb nog niet allemaal ontdekt.De degelijkheid laat wel iets te wensen over ,vooral het klepje van de batterij .
Vormgeving is niet erg bijzonder vind ik maar wel functioneel .
Tot zover geen spijt van de koop van de JVC GZ VX715

Gebruiker52 07-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Handzame video camera met zeer goede HD beeldkwaliteit.
Na het doorworstelen van de on-line handleiding,met overigens vrij veel overbodige informatie, zijn de meeste functies goed te vinden. Enkele functies, zoals het instellen van de beeldkwaliteit vergen wat zoekwerk.
De meegeleverde stylus pen is handig, echter jammer dat hiervoor geen opbergplaats in de camera is voorzien (risico van zoekraken). De plastic kap van het batterij compartiment oogt nogal fragiel. Alhoewel nog maar kort in mijn bezit lijkt het een goede koop met een gunstige prijs/prestatie verhouding.

A. Maassen 04-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Ik heb de camera sinds enkele dagen en hij bevalt goed. Lekker klein , goede beeldkwaliteit, geluid en goede beeldkwaliteit in het donker.

Min punten:
De bijgeleverde handleiding is heel summier. De uitgebreide handleiding niet
goed ingedeeld qua hoofdstukken (naar mijn mening) en niet altijd erg helder.

Dennis19911991 04-03-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Mooie camera. Goed voor de amateur en professional! Zeer handzaam, mooie vormgeving en goed in gebruik.

Remcokers 27-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

We hebben hem net maar werkt super. Het is een mooi klein apparaatje en ligt lekker in de hand omdat hij zo klein is!De wifi is ook erg handig. Hier gaan we nog heel veel plezier van hebben!

Vajèn 27-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

heb de camcorder sinds een paar dagen, goed beeldkwaliteit, goed geluid en mooi compact. alleen jammer van die handleiding.

Wuk 24-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-VX715SEU zilver

Mooi compact toestel, goed beeld, makkelijkn te bedienen. Beetje onhandig dat je het klepje voor de lens met de hand dicht moet doen. Ga je steeds vergeten.