Sony Handycam HDR-PJ200E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Handycam HDR-PJ200E zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fredje1 06-07-2013

ik heb deze VideoCamera gekocht bij FotoBooms nadat mijn oude Sony kapot was gegaan en ik een ander merk heb geleend voor even een wintersport te filmen wat een drama was dat. Dus weer snel terug naar Sony MET Beeldstabilisatie om ook te kunnen filmen tijdens het wandelen/skieen. Moet zeggen heb er geen moment spijt van , ook tijdens filmen in kerken zeer goed beeld.
(Binnen filmen met tegenlicht is altijd een moeilijk punt voor videocamera's)
BETER DAN DAT IK HAD VERWACHT VOOR DIE PRIJS !!!
( €235,= met SD card 16GB )
Als je nog twijfelt : Kopen dat ding.
Ik heb er alleen nog een Immitatie reserve accu bij gekocht voor € 20,= incl.verzenden bij accushop.nl
Was dus voor 250 eurie's helemaal vakantie klaar ;-)
Degelijkheid kan ik niet goed beoordelen na een paar weken ,
maar die oude ging 6 jaar mee. Vandaar dat ik GEEN dure meer koop. Ter vergelijk : die hele oude VideoCamera met VHS banden doet het nog steeds maar daar ga je niet meer mee lopen

Fredje1 06-07-2013

zag dat ik vergissing in de prijs heb 235,=
+ SD kaart € 18,= + reserve accu € 20,=
totaal € 270,= Vakantie klaar ...

PeetersC 12-01-2013

Een fantastische camera voor een heel leuke prijs, dat stond me aan.Leuke bijkomstigheid is de projector, die werkt perfekt.Handleiding in het toestel zelf is zeer duidelijk plus dat er een bewerkingsprogramma in zit als je hem aansluit op laptop/pc.Alles wijst zich vanzelf.Beeld is zeer duidelijk.Het touchscreen werkt goed.Al met al een goede aankoop.Minpuntjes?Mwah....kleine batterij?Maar die is zo weer opgeladen.

PeetersC 21-05-2013

Ik ben nog steeds super tevreden met deze camera.Er zijn al heel wat filmpjes gemaakt in de hoogste kwaliteit en dat is te zien.Simpele bediening,batterij is snel opgeladen en de projector is elke keer weer een klein feestje om te zien wat er gefilmd is voordat ik het ga bewerken.Voor mij blijft het een aanrader.

tinusz1985 29-05-2012

Sinds enkele dagen in bezit, zeer tevreden over deze camera. De beelden zijn haarscherp, geluid is uitstekend en je filmt heel makkelijk met in- en uitzoomen. Foto's maken (daar koop je hem ook niet voor) is niet zo geweldig, je kunt beter (heel simpel) achteraf uit je filmpje beelden opslaan als foto, dan zijn de foto's ook haarscherp!!
De bijgeleverde software is simpel in gebruik en hiermee kun je dus onder andere foto's uit je filmpje nemen, maar ook de film bewerken. Ook kun je bijvoorbeeld direct uploaden naar Youtube/Facebook etc.

De projector valt heel erg mee! Ik dacht dat is leuk voor een keer, maar de projector is van best aardige kwaliteit! Wanneer je in een voldoende donkere ruimte bent, kun je met gemak haarscherp projecteren ten grootte van een groot tv-beeld.

Het aanraakscherm is even wennen, maar daarna bedient deze ook prima. De verdere aansluitingen zijn prima, je koppelt hem makkelijk aan pc, playstation (aanrader) etc.

Kortom voor dit geld heb je een uitstekende camera die makkelijk in gebruik is!

ARS 26-05-2012

Sinds kort in bezit van deze mooie camera van Sony, de HDR-PJ200E. Ben er heel gelukkig mee. Prachtige films en foto's en erg leuk is de projector, zodat we met elkaar nog eens de beelden geprojecteerd krijgen op de muur. Heel bijzonder. Gebruiksaanwijzing pas later gelezen, want alles wijst zichzelf. Dus makkelijke bediening. Dus tot nu toe heel tevreden.

Arjens 42 01-07-2012

volgens mijn info kun je met deze camera niet projecteren op een muur dat gaat wel met de HDR-PJ260VE gr Arjens