JVC Picsio GC-FM2 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JVC Picsio GC-FM2 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Michel Philippi 03-04-2012
Geschreven voor: JVC Picsio GC-FM2 rood

Kwartaal in bezit, maar eigenlijk maar 1x op wintersport-vakantie goed uitgeprobeerd.
Beeld- en geluidskwaliteit vielen positief op.
Het is qua formaat een super handig cameraatje, wat je zo in een borstzakje wegstopt. Toch zit daar ook een nadeel; Het stabiel houden van zo'n camera - ook omdat je hem bij het filmen rechtop moet houden ipv liggend - is veel moeilijker, dan een camera van een iets groter formaat.
Ook een ander (groot) nadeel vond ik bij het filmen in de felle zon, dat er niets meer van het display af te lezen is, waar je beeld hoort te zijn en waar ook je elektronische aan/uit-knop is. Je filmt dus dan een beetje 'op de gok'.
Let wel; Bij het filmen beslaat de 'zoeker' niet het gehele display, maar één derde gedeelte daarvan.
Aan de andere kant; Je moet ook niet teveel verwachten van een camera van nog geen 100 euro.....