JVC GZ-EX315BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 458 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX315BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

08-04-2016

JCV Everio GZ-R315

Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Eerste indruk is prima camcorder, pas paar dagen in bezit. De verdere mogelijkheden en gebruikersgemak zal de komende tijd duidelijk moeten worden

Jos Adriaens 06-12-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Een mooie, praktische camera. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Ook voor de kinderen makkelijk te bedienen. Standaard waterdicht, erg handig voor vakantie en het nederlands klimaat.

schenkeltje 03-11-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Een mooie handzame camcorder, die goede kwaliteits films maakt. Enige minpunt is dat hij niet via de laptop oplaad als je films wil uploaden naar de laptop, maar wel stroom verbruikt dus leeg loopt, dit kun je weer verhelpen door tegelijk de stroom kabel aan te sluiten.

paustroo 29-10-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Prima camera. Zeer eenvoudig in gebruik. Kind kan de was doen. Simpel en snel in te schakelen en zeer goede kwaliteit. Lange accuduur.

rorie 04-10-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Camera ziet er heel eenvoudig uit
heel de bediening geschied via het scherm
geen losse accu meer
licht van gewicht
ligt goed in de hand

R Bosman 31-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Heb vooralsnog alleen wat proefopnames gemaakt. Om de camera te leren kennen. Beeld is helder, inzoomen werkt prima, zou makkelijk zijn als je apart zou kunnen instellen dat je langzaam wil inzoomen tijdens het filmen.
Ook in de regen gefilmd, wat je normaal nooit zou doen.
Ligt goed in de hand en handig dat je het scherm kunt omklappen, dan zien ze niet zo dat je aan het filmen bent.

ni000 09-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Erg fijne camera. Ligt fijn in de hand en is makkelijk in gebruik.
We zijn er erg blij mee en hebben spijt dat we hem niet eerder hadden aangeschaft.

fred koolhaas 21-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Super makkelijke kamera om te gebruiken voor iedereen in de familie mijn zoon vrouw en ik zelf kunnen deze kamera in één handeling gebruiken in één woor super.

HP64 23-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Heb de GZ-R315BE Black nu een paar dagen in bezit. De buitenopnamen zijn heel goed en scherp. De opnamen instelling die ik gebruik is wel de hoogste in combinatie met een Samsung 64 GB SDXC kaart waardoor ca. vijf uur filmen tot de reële mogelijkheden behoort!

De "Ophelder functie" creëert bij binnen gebruik een meer dan voldoende beeld kwaliteit!

De verschillende beeldstabilistor instellingen voldoen prima en maken mooie beelden!

De water en stofdichtheid alsmede de "schock" en "freeze" voordelen maken deze camera een echte familie vriend!

Veelal wordt de automatische instellingen gebruikt. In de handmatige modus zijn handige instellingen beschikbaar met een beetje gevoel voor beeld en film een schitterend resultaat te verkrijgen is!

Kortom een camera met zeer veel handige gebruikers tools welke de prijs / kwaliteit verhouding in een zeer goede balance brengt!

Wim081952 04-02-2015

04 februari 2015,
De serie Evero is over zo m.i. een prachtig camcorder van JVC. Dit is voor mij de derde Evero Camcorder in 11 jaar.Hiervoor had ik de GZ-HD520 ook een prima toestel. Maar ja als er wat nieuws is dan ben ik altijd nieuwsgierig daarom deze aankoop. Het is een erg fijne kleine en lichte camera, mooi beeld en geluid is goed, zeker aan te raden aan je vrienden vooral handig om mee te nemen in je tas .
Pluspunten:
Haarscherp beeld, Goede prijs/kwaliteit, licht,stofdicht,
waterdicht,valbestendig en een mooi menu etc. Voor privé gebruik een uitzonderlijk product.

Mike Aka The Housetricien 04-02-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Heb de camera nu een tijdje in me bezit en moet zeggen ben uiterst tevreden hiermee doet wat die moet doen scherpe beelden
Touchscreen is echter niet zo snel als bijvoorbeeld een smartphone touchscreen maar zeker niet de slechte filmpt goed in het donker daar ik hem het meest voor gebruik
Zeker een aanrader

Baldhead 26-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Gemakkelijk te bedienen bij opstart. Scherm is overzichtelijk, direct de update uitgevoerd zonder enig probleem. Eerste est opnamen waren bijzonder positief.
Tevreden met mijn aankoop.

MH 17-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Mooi apparaat via leuke aanbieding kunnen kopen. Toestel ligt prettig in de hand. Maakt mooie opnames en ook prima geschikt voor foto's.
Degelijkheid nog geen idee. Nu paar dagen in bezit.

Angélia 10-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Wij hebben de JVC HD Everio nu ongeveer een kwartaal in ons bezit en hij bevalt uitstekend .
De kwaliteit van het beeld is erg goed; alles wordt scherp opgenomen en weergegeven en het geluid is helder en duidelijk.

Hij is erg gemakkelijk in gebruik, erg duidelijk qua knoppen en mogelijkheden en hoewel hij erg licht is,ligt hij goed in de hand.

Er zitten erg veel mogelijkheden op de camera; we hebben nog niet alles uit kunnen proberen.
Maar tot nu toe kunnen we zeggen dat de camera mooi vormgegeven is, handzaam is, scherp beeld heeft, helder geluid heeft, gemakkelijk in gebruik is en zeer licht maar degelijk is.

blijeklant21 12-07-2014

Geluidskwaliteit: duidelijk.
beeldkwaliteit:de de scherpte is goed.
mogelijkheden: vooral de effecten zijn leuk.
gebruiksgemak: erg makkelijk in gebruik.
vormgeving: klein en compact.
degelijkheid: erg handig

conclusie: tot nu toe ben ik er erg blij mee.

Roosen-van Dijk 07-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Fijne camera! Ziet er mooi uit, en is ook nog eens heel makkelijk in het gebruik. Ook fijn dat hij zo klein is, daardoor super makkelijk mee te nemen.
Goede beeldkwaliteit, had ik niet verwacht bij zo'n klein cameraatje.
Ik heb er nu al veel plezier van gehad.

RAE de Koning 07-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

hij is multie funcioneel.Licht, makkelijk en mje kunt er ook nog prachtige foto,s mee maken. Wij zijn er erg blij mee

Lausie 06-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Deze camera is zeer compact met toch zeker voldoende mogelijkheden. Mooi strak design en ligt lekker in de hand. De beeldkwaliteit is echt uitstekend, haarscherp!! En voor mensen met een HD-tv is het helemaal zoals in werkelijkheid, zo mooi. Bij verplaatsen met de camera tijdens het filmen past de camera zich razendsnel aan met de belichting. Ook tegenlicht heb je weinig last van, object nog steeds mooi zichtbaar.
Ook de kwaliteit van het geluid is uitermate goed. De zoom van de camera is ook echt helemaal geweldig, hebt amper in de gaten dat je zover inzoomt. Objecten zeer ver weg zijn ook nog steeds haarscherp. Echter als je met veel zoom filmt is een statief echter wel aan te raden in verband met trillingen.
Belangrijk minpunt van de camera vond in het begin dat het display zeer donker was en erg spiegelde in de zon, je zag t maar amper. Maar na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben er achter gekomen dat dit ook in te stellen was. Nu geen last meer van dus.
Echte minpunten zijn er dus niet aan deze camera, kan ik nog erg lang mee vooruit.

Utrecht1981 02-07-2014

Geweldig toestel!
goed geluid, scherp beeld en zeer compact/licht in gewicht.
Genoeg mogelijkheden en makkelijk in gebruik.

robbertje58 03-07-2014

Beste Utrecht1981

Fijn uw review te lezen.
Maar hoe zit het met het moken van een foto?
Blijft er nog een klein beetje kwaliteit over.
Ik zoek namelijk een video die ook nog een redelijk ( geen top ) fototje kan maken en het liefst
tijdens het filmen.

Groet en hoop op uw antwoord.

demian verbarendse 28-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

lekker compact leuke opties goede beelden met iets minder goed geluid maar voor mij goed genoeg geeft een goede zoom en is handig in gebruik

Gidi333 27-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Gekocht om leuke huis/tuin/keuken filmpjes te maken. Voldoet prima, scherp beeld, compact om mee te nemen. Wel een extra accu bij gekocht omdat de 'gewone' erg snel leeg is. Touch screen werkt een beetje traag en soms wordt een verkeerde knop geactiveerd.

Fer van Gestel 27-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Fijne handzame compacte camera met veel mogelijkheden!
Handig is dat de lens afgedekt kan worden.
Klepje open en camera is binnen no time klaar om te filmen. Extra accu erbij gekocht, wel zo makkelijk.
Wifi mogelijkheden, echter deze moet ik nog beter uitproberen. Ook fijn is de slow-motion opnames, steady-shot, alle info staat in beeld welke duidelijk is.
Kortom een fijne camera die al een mooie vakantie opgenomen heeft!

Fer van Gestel 15-10-2014

Ook bruiloft mee gefilmd, iedereen vond het een super film na de montage; hoge kwaliteit, goed geluid.
Volgende stap is om ipv autofocus de handfocus te gebruiken, echter volgens mij is dit met deze camera niet mogelijk (of nog niet ontdekt). Nog steeds dik tevreden met deze camera!

topper bobber kees 23-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Mooie beelden gemaakt! geluid is prima niet super goed! Kwaliteit/prijs verhouding is erg goed. Zelf nu een paar dagen in huis dus verder nog niet alles kunnen testen.

Deviltrax 23-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Vanwege de reviews deze camera aangeschaft en moet zeggen dat de gebruiksvriendelijkheid zeer goed is. De camera ligt lekker in de hand en de functionaliteiten wijzen zich vanzelf. Met een 16gb sd kaart kan je 90 min op de hoogste resolutie opnemen (1080p). Enige minpunt, (welke in mijn optiek eigenlijk best wel groot is) is dat je de camera-opnamen eerst moet converteren naar .WMV (wil je ze op een mediaplayer afspelen). Tevens kan je de files van de camera alleen converteren met de software geleverd vanuit JVC zelf.
En dan het converteren zelf.... Daar mag je even voor uitrekken. Voor een filmpje van ongeveer 5 min. mag je 25-30 min wachten voordat het geconverteerd is. Daarentegen blijft de kwaliteit op 1080p wel behouden. Als je de wachttijden voor lief neemt, dan heb je een gedegen en handelbare videocamera die goede kwaliteit beeld levert en qua prijs-kwaliteit een goede verhouding hanteert.

Melis82 19-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX315BEU zwart

Camera is makkelijk te gebruiken, aansluiten is eenvoudig en wijst zich vanzelf. Na opladen direct te gebruiken. Klein en handzaam. Touchscreen is overzichtelijk.