Sony PJ330 Handycam® met ingebouwde projector zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PJ330 Handycam® met ingebouwde projector zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Frank's review 23-02-2015

Eerste indruk positief ! Helder beeld, voelt degelijk aan, indrukwekkende zoom en steadyshot werken perfect. Voor dit geld een complete camera. Ook leuke gadget is de projector, die ook prima te gebruiken is om foto's en video vanaf smartphone weer te geven.

Rene 2305 23-02-2015

Een zeer gebruiksvriendelijke camcorder met mooie beeldkwaliteit. Leuke bijkomstigheid
Is dat er een projector op zit zodat je tijdens bijv vakantie meteen kunt kijken naar jouw filmpjes.

BettyMUA 21-02-2015

A very good camera. Really happy to choose one with projector - so easy to use and so much fun. Great quality of the picture, and good quality of the sound.

1jansen1953 10-02-2015

Prima camera uitstekende geluidskwaliteit en beeldkwaliteit.Mogelijkheden moeten wij nog even uitproberen, het is een zeer gebruiksvriendelijke camera, wij zijn erg tevreden

dilanopro 09-02-2015

Hiervoor hadden wij een verouderde camera (uit 2004) en met een dichterbij komende geboorte waren we toe aan een nieuw model (met High Definition). Ik ging dus op een online zoektocht. Na het lezen van diverse reviews (o.a. van de Consumentenbond) waarbij ik lette op voornamelijk de prijs/kwaliteit verhouding kwam ik uit bij deze camera van Sony.

Ik heb er inmiddels al een aantal keer mee gespeeld en de camera voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Vooral de zoomfunctie is super! Ik merk dat bij het inzoomen het beeld wat minder scherp wordt, maar het resultaat is ver boven mijn verwachting. De ingebouwde projector is een leuk hebbeding en is nog aardig scherp ook. Je merkt wel dat de projectie er het beste uitziet in een donkere omgeving. Verder ben ik enthousiast over de draadloze verbindingsmogelijkheden met mijn smartphone (ook een Sony, maar volgens mij maakt dat niet uit). Erg handig als je filmpjes wilt whatsappen, want de camera maakt ook een gecomprimeerde versie aan van het filmpje.

De camera is superlicht wat de mobiliteit bevordert en het ingebouwde usb-kabeltje vind ik een pluspunt, omdat dat weer een extra kabel meenemen scheelt. Hoewel ik geen reviews heb gelezen waarin het kabeltje is afgebroken, doe ik er wel wat voorzichtig mee.

Overall erg tevreden!

Htg77 08-10-2015

Hoeveel uur kan je filmen op 1 geheugenkaart?
Kan de camera aangesloten worden op een dvd recorder?

Fred uit Almere 01-02-2015

Beeld en geluid zijn prima in orde. Niets op aan te merken. Qua mogelijkheden heb ik niet veel eisen. Gewoon opnemen en de videobestanden kunnen bewaren. Je kunt ook draadloos mp4 bestanden overzetten naar je telefoon, maar dat vind ik vooralsnog ingewikkeld en is nog niet gelukt. De camera zelf is superlicht en ligt goed in de hand. Voor dit geld een prima product. Geen touchscreen en de lens met de hand openen. Als je dat niet erg vindt is dit een prima camera met een lange accuduur.

J123456789 21-01-2015

2 weken in bezit maar nog niet echt veel gebruikt. Eerste indruk: goede prijs/kwaliteit verhouding. Projector unieke feature. Enige minpunt is simpele/ouderwetse bediening van het menu.

gerrit 1234 13-01-2015

Het is een mooi camera en is makkelijk te bedienen en licht van gewicht .
Geeft goed beeld weer en is mooi en duidelijk.
Echt een aanrader

Jermained 08-01-2015

Camera gekocht om de voetbal wedstrijden van mijn zoontje op te nemen. Mijn vrouw neemt de wedstrijden op, zonder daarvoor de handleidingen gelezen te hebben. Niets te klagen over de kwaliteit. Groot plus punt is om gezamenlijk de wedstrijden via de projector te bekijken. Super blij dus met onze aankoop.

Janny2014 31-12-2014

We hebben deze camera aan onze kinderen gegeven omdat ze zwanger zijn van hun eerste baby. Het gebruiksgemak is ideaal en het beeld en geluid zijn goed.

Hanter82 05-09-2014

Top dingetje!

Camera langdurig vergeleken met naast liggende modellen, degeen zonder wifi of zonder projector. Toch over gegaan tot deze cam. Het kost dan iets meer maar je hebt echt een leuk apparaat!

Na een dagje filmen, even met het gezin de filmpjes terug kijken in het schemer of donker tegen een witte muur! Ik vind het echt een top optie op de Sony!!

Schiet je beelden die je direct op facebook wilt plaatsen of delen wilt met je vrienden, gebruik je wifi! Lees wel even de handleiding voor je hier aan begint:)

Voors:

- Compact
- Licht gewicht
- Haar scherp beeld
-Twee soorten opname, mp4 en HD tegelijkertijd!
- Projector
- Wifi

Tegen:

- Bij openklappen van het schermpje duurt het ongeveer 5 seconden voordat je kan filmen.

Dit is dan ook de enige tegen die ik kan vinden, voor de rest zeg ik: ben je opzoek naar een leuk cammetje, DEZE!

Angelo23 29-08-2014

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding , ik ben zeer onder de indruk van de projector.
Ook de zoom kwaliteit is gewoon goed.
opstarten doet het apparaat zeer snel,waardoor snelle handelingen waneer nodig ,makkelijk te doen zijn.

jos008 29-08-2014

Ongecompliceerde videocamera waar je snel mee aan de gang kunt. Instellingen lopen via een joystick die je ziet als je de display openklapt -en daarmee ook het apparaat aanzet-. Full HD en een hele mooie optische zoom van 30x.(max 60x). Opnames in HQ AVCHD en in MP4 kwaliteit om te delen. Een speciale processor zorgt voor een goede ruisonderdrukking. Het noodzakelijke zit erop dus zonder al te veel toeters en bellen. Ook is er de optical steady shot voor dit model. Filmen? klap het scherm open, druk op start, that's it. De camera is zeer klein en past zowat in een jaszak, maar beter in een camaratas. Accuduur is meer dan voldoende. Deze camera heeft ook een projectie mogelijkheid aan boord zodat opnames op een muur of plafond te zien zijn. De camera oogt degelijk mede door een minimum aan knopjes etc. De lens kan met een schuifje afgesloten worden. De opnames foto of film worden opgeslagen op ofwel een Sony MemoryStick of een micro SD kaartje tot 64GB. De camera heeft WiFi. Alles bij elkaar zinnige opties aan boord voor een schappelijke prijs. Kwaliteit zoals u van Sony gewend bent.

Aiken 27-08-2014

de camera is makkelijk te bedienen en ligt goed in de hand. voelt stevig aan. het beeld op het scherm is er duidelijk en via de projector beter dan verwacht. de joystick voor de bediening had steviger gemogen, maar werkt naar behoren. ook dit went snel. verder erg tevreden.