JVC GR-D820 zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GR-D820 zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dirkhj 23-10-2009
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

Het signaal waarmee de beelden worden opgeslagen op de tape wordt AVI genoemd. Dit is een signaal van zeer hoge kwalitiet en veel beter dan het signaal op de harde schijf of op b.v. flash geheugens. Nadeel is dat een tape meer energie vraagt.
De AVI signalen zijn op de computer te bewerken met b.v. Adobe Premiere. Hiervan zijn vele uitvoeringen in vele prijsklassen.
Heeft u een apple computer dan zijn de final cut programma's goed

K. van den Bos 11-08-2009
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

Ik ben erg echt blij mee! We zijn sinds kort trotse ome en opa van een kleinzoon en om de ontwikkeling en de leuke momenten van hem vast te leggen, hebben we voor de JVC Everio GZ-MG 630 RE gekozen. Hij ligt makkelijk in de hand en het fijne is , dat je via het uitklapschermpje goed kan zien wat je opneemt, zonder te hoeven bukken. De camera maakt hele mooie, heldere video filmpjes, de 35 optische zoom is ook heel fijn! Ook het geluid is perfect. Het is ook fijn en handig dat hij niet super groot is! Je neemt hem dan ook makkelijk mee, je hoeft geen extra grote tas te gebruiken om de video in mee te nemen.
Sommige dingen moet ik nog wel uitzoeken maar eigenlijk is hij zo handig dat je de gebruiksaanwijzing niet nodig hebt. Ik kan hem echt aanbevelen aan iedereen. Het is echt een fantastisch ding. Wat ook leuk is dat je kunt kiezen uit drie kleuren. Niet het standaard zwart, maar nu in bordeaux rood, diep donker blauw en zilver. Wat ik persoonlijk fijn vind is dat de video over een harde schijf beschikt en er vijftien uur mee gefilmd kan worden.

Ina Koppen 30-07-2009
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

Het is een fijne handige en compacte camera. De bediening is eenvoudig.
Het apparaat ligt goed in de hand, is ook makkelijk in je tas mee te nemen.
Kortom een goede camera, die prima opnames maakt, voor ieders gebruik.
Wat ook handig is dat je er bandjes in moet doen, zo kun je langer filmen, en hoef je geen laptop mee te nemen op vakantie.

groetjes Ina Koppen

peter de mooij 23-04-2009
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

mooie camera , handig in gebruik en mooie beeldkwaliteit,

het geluid van de motor word ook hoorbaar opgenomen maar dat hebben bijna alle dv-camera's

camera kan in 4:3 en in 16:9 filmen.

wat ik nog wel steeds vreemd vind is dat je een complete camera met accu koopt voor 150 euro en als je er dan een accu bij wil mag je 70 euro op tafel leggen...

vreemde prijs verhouding...

dirkhj 06-03-2009
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

Goede camera voor zijn prijs.
Bij mij zit er wel een fotofunctie op (Snapshotknopje achter de zoom knop)
De camera heeft geen svhs aansluiting, wel fire wire uit en dat werkt perfect,
Het opgenomen geluid is een minpunt, het geluid van het aandrijven van de tape stoort behoorlijk, zo erg dat ik overwoog het app. te ruilen. Maar ook bij de JVC Hard Disk everio camera's is er geluid van de camera te horen.
Heb hem dus gehouden, mogelijk ben ik te kritisch.
V.W.B het beeld is de camera goed, ook de mogelijkheid om alle belangrijke functies met de hand te kunne bedienen is een voordeel met name scherpstellen, witten en diafragma.

Flyer100 21-03-2008
Geschreven voor: JVC GR-D820 zilver, zwart

Dit is één van beste camcorders uw kunt koop voor rond 200 Euro vandaag.

Plus punten:
- Uitstekend videokwaliteit met krachtig Konica-Minolta lens
- Zeer scherpe beelden in 16:9 breedbeeld format
- Mooi 2.7 screen
- 3-Dimension Noise Reduction
- Goede batterijleven
- Webcam functie (Firewire)

Min. punten:
- Geen optical viewfinder
- Geen Nightshot (InfraRed)
- Geen fotomodus
- Geen USB (Firewire is altijd prima)
- De lensdekking is moeilijk te passen & kan worden verbeterd. Risico dat de lens krast indien gedaan in een haast.
-lichtjes zwaar kon op de hand voelen.