JVC GZ-MG730 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG730 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MvanAlphen 04-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

De JVC GZ-MG730e bevalt me prima. Ben erg tervereden over het eenvoudig, als is het scrollen wat lastiger. Verder is nu ideaal om nu een SD kaartje te gebruiken i.p.v. die vervelende DV bandjes. Ook extra accu (incl. JVC tas) gekocht,want die is toch altijd leeg op het meest ongunstige moment.

MJ1203 04-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Camera valt erg tegen. Slecht beeld. Veel slechter dan mijn vorige JVC die ook nog eens goedkoper was. Ik heb er echt spijt van dat ik deze aankoop heb gedaan.

Despier 01-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Ik heb mijn camera nu een week en hij bevalt me prima.
Mijn oude was ook JVC en die heeft zijn diensten uitstekend gedaan, maar nu was het toch tijd voor digitaal. Gericht gekeken naar JVC en daar kwam voor ons de GZ-MG730E uit.
Het Menu werkt erg handig alleen even wennen aan het scrollen. Voor de rest een prima camera

WvdH99 20-02-2010

Een terechte aanschaf:

De camcorder is geheel volgens onze wens zeer makkelijk bedienbaar, zeker de automaat-stand.

De beelden zijn zeer scherp.

Het toestel is compact en handzaam.

Min-punt bij het korte gebruik tot nu toe:
De camera is aangeschaft zonder aparte batterij-oplader. Ik vind het onpraktisch om de batterij te moeten opladen terwijl die in het toestel zit.

Eijmberts 01-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

gemakkelijk in de hand licht van gewicht.
Maximale zoom is in de practijk niet haalbaar (onvast)
Grote lichtgevoeligheid wat te pas komt bij minder licht.
Geluidsopname is goed. Met het maken van fotos nog geen ervaring.

femke80 27-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

We zijn erg blij met onze camera, goede beeldkwaliteit en het is een lekker licht apparaat.

PatrickVerboven 31-12-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Ik heb de camera nu een aantal dagen in bezit en kan met deze eenvoudig te bedienen camera al aardig uit de voeten. Hij heeft ook een groot beeldscherm waarop voldoende informatie getoond word. Verder grote pluspunten zijn de interne HDD, zodat het wisselen van DV-bandjes tot het verleden behoord en het docking station. Door de camera op het docking station te plaatsen is de camera altijd gebruiksklaar.

bart1965 30-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Ik heb deze camera nu een week, het in en uitzoomen gaat een beetje lastig omdat ik vrij grote handen heb, verder is het docking station een perfect apparaat om de film op de pc te zetten.
Ook het programma werkt zeer gemakkelijk.Beeld en geluid zijn gewoon perfect.

Natju 30-09-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Inmiddels heb ik deze camera nu 4 mnd in mijn bezit. Ik ben erg te spreken over de beeldkwaliteit en het geluid.
Ik heb hiervoor een sony DCR-HC27 gehad. De JVC is duidelijk de winnaar, maar goed die sony camera is dan ook 100-150 euro goekoper.

Minpunten aan de MG730:
-Duurt soms erg lang voor de camera scherp stelt
-het gebruik van de zoom knop is de horen
-filmen in het donker(duister) lukt bijna niet
-De camera schrijft weg in MOD files. Deze bestanden zijn niet te gebruiken in videobewerkingsprogramma's van adobe. Pinnacle werkt overigens wel prima.

De aankoop zelf.
Ik heb deze camera gekocht op cameranu.nl. Ik zeg opwant ik ben op urk geweest in de winkel van cameranu.nl
Daar ben ik vriendelijk geholpen. Ze weten daar alles van fotografie.. maar film camera's is niet echt hun vak gebied. Slecht advies gekregen.

Rene Hasekamp 25-07-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

Na ruim een week proefopnames (zowel foto's als video) ben ik zeer tevreden. Deze camera maakt zowel goede video-opnames als goede foto's. De fotocamera kan dus gerust thuisblijven! Dat was ook een van mijn doelstellingen bj de aanschaf. Beeld en geluid van de video-functie zijn gewoon goed, ook op de tv.
De vormgeving vind ik perfect. De camera is zeer klein en goed te bedienen. De meeste functies zijn intuïtief te vinden.
Degelijkheid heb ik een 9 gegeven.Ik heb er geen commentaar op, maar het kunststof huis is misschien kwetsbaar.
Minpunt: Een batterij-lading gaat niet lang mee: na 1,5 uur gebruik is hij leeg. Koop dus direct een tweede batterij!
De kwaliteit van het beeld neemt met de digitale zoom snel af. Maar tot ongeveer 40 x is de kwaliteit goed aanvaardbaar.

verbrugge wilfried 12-05-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG730 zwart

JVC - MG730E is een zeer eenvoudig te bedienen toestel.
Na enkele uren al goed aan de slag. De kleinkinderen kunnen niet rap genoeg groeien.
Vanwege tevreden grootouders.