Panasonic HDC-HS9EG-S Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HDC-HS9EG-S Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Gerard 68 10-08-2010

Ik zelf gebruik regelmatig bij binnenopnamen de manualstand ik kan dan beter sluitertijd instellen het diafragma, en soms moet ik weer wtten om weer het licht aan te passen. want als het langzaam donker wordt heb ik wel graag lichtere beelden.
Wij en ik ook leren op de videoclub, voordat je gaat filmen moet je eerst je camera witten om de goede kleuren op te nemen, wordt het donkerder dan is het wel zo verstandig om je camera op een licht gedeelte of op een stuk wit papier je witbalans weer opmieuw in te stellen, hiermede voorkom je narigheid

wama 22-03-2009

Heb deze camera een paar maand in bezit.Meegenomen op reis en in tropische warmte bleef hij gewoon zijn wek doen.Vroeger met de DV bandjes had ik steeds problemen.Ben dus heel tevreden.Nu heb ik mijn film gemonteerd en ben verrast van de beeldscherpte.Daar ik nog geen bleu ray brander heb zet ik hem op een Iomega Screenplay pro.Dit bekijk ik dan op een HD tv en het resultaat is verbluffend.

earthforce 02-03-2009

ik heb deze camera nu ruim een maand en ik heb hier geen last van ziet er allemaal vloeiend en super uit qua kwaliteit. ben er erg blij mee

Bos 17-07-2008

een gebruiksvriendelijke en makkelijk te hanteren camera, waarbij de fullHd kwaliteit echt verbluffend is! HDMI kabel dient wel los gekocht te worden, wat wel weer enkele tientjes kost. Camera nu een paar weken in bezit en ik kan hem iedereen aanraden! Nog geen ervaringen met het overzetten van opnames naar de PC en het branden op dvd. Ook het geluid in Dolby is geweldig!

Een kennis heeft in een elektronica zaak gewerkt en die vertelde me dat spullen van panasonic invergelijking met andere merken veel minder ter reparatie terugkomen.

Wel mindere ervaring met de winkel waar ik hem gekocht heb, daar deden ze net alsof ik een pak melk kwam kopen (qua verstrekking van informatie en toegevoegde waarde voor het verkopen).

Jezzz 21-04-2008

Makkelijk om te gebruiken, goede functionaliteit, duidelijk en helder lcd scherm, ook met veel zon nog steeds goed af te lezen. Het geluid wordt in dolby 5.1 opgenomen!
Hij kan ruim voldoende opnemen op de interne harde schijf, maar heeft ook de optie op SD kaarten. Dit is misschien makklijk op vakantie, maar heb het nog niet nodig gehad.

Kortom een geweldige camera!

JeroenPM 21-04-2008

Nu een paar weken in het bezit. Ideal voor mensen die willen filmen op FULL-HD. Voorwaarde is wel dat je een fullhd tv moet hebben, anders kan je deze resolutie niet afspelen en zal de kwaliteit minder worden.

Al met al een hele mooie degelijke camera en erg gebruiksvriendelijk. Filmt goed in donkere omgevingen en maakt gebruik van cinematic mode, waardoor je op 25P kan filmen.

Ik ben blij met deze 1080P camera. Echt een aanrader!