Aiptek Pocket DV Z-300 HD grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Aiptek Pocket DV Z-300 HD grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ton van Wessel 10-10-2008

Deze Camera ongeveer 3 maanden in bezit
Ik bezit daarnaast ook een fuji 9600
en filmcamera Panasonic S500

De nieuwsgierigheid heeft mijn ophet idee gebracht om deze camera eens te kopen en uit te proberen.
Omdat hij net zo klein is al de G3 van Sony alleen de prijs is niet te vergelijken.

Ik was zo goed te spreken over dit kleine camera 'tje
dat ik hem mee op vakantie (Spanje) heb meegenomen
Fotobeelden van 8 megapixels deze zijn van 5 naar 8 megapixels geinterpolleerd in de camera heb daar prachtige beelden meegemaakt goed van kleur en zeer scherp weinig moeite met het stilhouden heeft een softwarematige beeldstabilisator.

Ook de filmbeelden zijn prachtig, mooi van kleur goed van belichting en heeft wel nightshot in in tegen stel ling met de getoonde gegevens (Aiptek zelf noemt dit nachtopname) Ik heb er een SD kaartje van 8 Gigabyte in geplaatst bijna niet vol te krijgen. De film- bestanden worden *.mov genoemd en zeer goed in Magix de luxe te verwerken.
Zeer fijne camera heerlijk om mee te werken raad het iedereen aan, misschien ook als 2e camera.