Panasonic SDR-H250 zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SDR-H250 zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

phammen 29-10-2007

Mooie kleine camera, zeer eenvoudig te bedienen en te begrijpen. Koppel hem met de USB kabel aan je PC en lees de videobestanden direct in, in bijvoorbeeld Movie Maker. Pluspunten, klein, handzaam, bedieningsgemak, video kwalitiet, harddisk opslag, goede prijs/kwaliteit verhouding
Minpunten, ontwerp batterij, fotokwaliteit, geen echte 16/9 breedbeeld maar 4/3 minus de boven- en onderrand, geen HD video

heldenm 15-10-2007

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding als je deze camera (via het internet) koopt. Makkelijk in gebruik, goede kwaliteit van film- en fotomateriaal. Aanrader.

plok01 30-09-2007

Ik heb deze camera al aantal maanden in bezit. Alle filmpjes zijn strak en mooi van kleur, tevens is het geluid bovenverwachting scherp en duidelijk. Ook in het donker filmt hij geweldig. Pas nog weggeweest met familie, alles gefilmd en gefotografeerd, alles van zeer goede kwaliteit. maken van een speciale dvd met meegeleverde software is ook een eitje. zeer gebruiksvriendelijk en simpel. de 3CCd lens maakt de foto en film zeer scherp. veel plezier met dit geweldige apparaat.

daQuark 29-07-2007

Na ongeveer 4 maanden van zoeken en vergelijken uiteindelijk deze camera gekocht. Ik zat te twijfelen tussen de JVC MG505, Sony SR290 en deze. De JVC viel uiteindelijk af op slechte focus/lichtgevoeligheid, de niet-optische beeldstabilisatie en slechte lens. De sony is voor mij afgevallen omdat deze 100euro duurder is en de CMos mindere beeldkwaliteit dan de 3CCD, maar moet zeggen dat de Sony wel een geduchte concurrent is.

Hoe dan ook, ik heb de camera nu enkele dagen in bezit en vind het een super camera. Niet teveel poespas, erg gebruiksvriendelijk maar toch veel bruikbare opties. De gemaakte opnamen worden door de meegeleverde software in tientallen seconden omgezet naar mpeg maar zijn ook gewoon direct van de camera te halen.
Ben alleen nog op zoek naar goede beeldbewerkingssoftware. Heb nu Pinnacle Studion 10 maar is geen legale dus gezeur over serial.

Concluderend vind ik het, na een weloverwogen beslissing, een goede aankoop en een super camera die hier op deze site zwaar ondergewaardeerd wordt !!!

Ellen Seuren 19-06-2007

Ik ben supertevreden met mijn camera! Geen gedoe met tapes en erg gemakkelijk met overzeten naar computer. Hij ziet er ook goed uit, lekker klein en goed te bedienen. Hiervoor had ik een JVC. Daar was ik al blij mee, maar dit is (4 jaar later) toch echt weer een stuk beter!

bertholt73 18-06-2007

Ik heb deze camera 1 dag uitgeprobeerd maar was erg teleurgesteld in de beeldkwaliteit. Het duurt erg lang op goed scherp te stellen en ook nightshot is onbruikaar bij deze camera. Ik heb hem gelijk omgeruilt voor de Sony SR290e een wereld van verschil veel scherper en mooier beeld foto's zijn super mooi ook nightshot is echt bruikbaar niet in kleur maar wel scherp.

wim111 17-06-2007

Heb getwijfeld tussen JVC type 255 en de panasonic, JVC schijnt een betere lens te hebben, maar deze heeft 3CCD's. Camera heeft in het donker inderdaad nog wel ruis, maar heb geen vergelijking met andere camara's. Camera maakt goede fotoos onder de juiste omstandigheden. Binnen in een schemerige omgeving mis je de flits. De kwaliteit van filmen in nightmode is waardeloos, er blijven nog maar enkele frames/sec over. Dit heeft alleen nut als je een stilstaand object zou willen filmen, en dan nog laat de kwaliteit te wensen over.

Edwin van Nieuwaal 11-05-2007

Na veel wikken en wegen heb ik deze camera aangeschafd. Deze camera is voorzien van een 3ccd chip. Het grote voordeel van de losse sd kaarten voor videoopname zoals je dat ziet bij de sdr s100 en 150 is ook in deze camera ingebouwd. Tevens is deze camera voorzien van een 30 gig harddisk, wat het overzetten op de computer wel heel gemakkelijk maakt. Videobewerking die ik met adobe premiere elements 3.0. Hier hoef je niet voor ieder effect te betalen zoals bij pinnacle. Heb het apparaat nu een week en ben tot nu toe erg tevreden.