Panasonic SDR-SW20S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SDR-SW20S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

FvR 19-09-2008
Geschreven voor: Panasonic SDR-SW20S zilver

De kracht van deze camera is zijn compacte en robuste uitvoering. Ideaal voor concerten (ook hard geluid wordt acceptabel opgenomen) en om altijd bij je te hebben. Goede beeldstabilisatie. Extra accu is aan te bevelen.
De beeldkwaliteit is meer dan dat je van zo'n camera zou verwachten. En ja, in deze prijsklasse geeft een klassieke camera met DV-tapejes een beter beeld, maar heeft niet de fun-factor van deze camera.

Coen007 15-08-2008
Geschreven voor: Panasonic SDR-SW20S zilver

Ik vind het toch wel meer dan een youtube camera. De kwaliteit is te vergelijken met het analogesignaal van de kabel. Met het programma pinneacle monteer je er een leuke DVD van waarmee de kwaliteit van het beeld er op vooruit gaat. Als je niet te dicht op de televisie zit is het beeld niet korrelig met een 80cm breedbeeld.

redcat 21-07-2008
Geschreven voor: Panasonic SDR-SW20S zilver

De Panasonic SDR-SW20 is makelijk in gebruik en in combinatie met een 16 GB sd kaart bijna 4 uur filmen in de hoogste kwaliteit.
Resutaat in de hoogste kwaliteit is redelijk het is meer een internet camera.
Baterij gaat niet lang mee ongeveer 40 minuten, dus een extra baterij kopen is noodzaak.
Om voor de eerste keer met de camera onderwater te gaan is best vreemd maar het resultaat is erg mooi.
Als je met de camera onderwater gaat moet je de underwater knop indrukken en bovenwater weer terugzetten dit moet ook automatisch kunnen?
Een lens kap of een automatische lens afsluiter is voor de toekomst een must.
En fijne camera maar voor het afspelen van het resultaat de lcd of plasma scherm niet te groot kiezen.

Berend B 24-04-2008
Geschreven voor: Panasonic SDR-SW20S zilver

Leuk hebbeding. Ik heb 'm gekocht nadat ik deze had gezien in een internet filmpje. De camera is waterdicht (max 1,5 meter onder water), stofbestendig en bijzonder klein wat 'm weer geschikt maakt om hem overal mee naar toe te nemen (bv een concert, ipv de slechte kwaliteit van een mobieltje). Ik heb deze gekocht voornamelijk vanwege mijn kinderen (je mag m laten vallen van 1,5 meter; kan ie tegen), voor op het strand etc. Daarnaast heb ik nog een Sony, waar mijn kinderen niet aan mogen komen. Makkelijke bediening en ideaal vanwege het SD geheugen kaartje (zit er standaard niet bij). Ik heb een 8 GB kaart gekocht van Toshiba en het resultaat is super. Je kunt in 3 verschillende kwaliteiten filmen; XP, SD en LP. XP is de hoogste kwaliteit. Met een 8 GB kaart kan ik daar 1 uur en 40 minuten mee filmen. De batterij gaat in de praktijk 40 min mee, dus is het handig om er 1 extra bij de hand te hebben. Je kunt er ook foto's mee maken (640x480). Ik heb net een conert van Zucchero gefilmd en het resultaat (met slecht licht) is verbluffend. Ook het geluid is goed.