JVC GZ-MG330 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG330 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Frank Croes 30-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

prima camera. Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk. Wel onduidelijk is het afspelen van op de harde schijf opgenomen beelden. Zijn pas na veel moeite en zoekwerk terug te vinden.

Wai 16-04-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Het is degelijk camcorder voor de prijs c.q. kwaliteit die kan krijgen. Alleen de geluidskwaliteit is echter minder. De beeldkwaliteit vind ik zeker een verbeter wat je 10 jaar geleden kon krijgen.

cailliez 10-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Heel goede camera en lens. De harddisk maakt geen geluid. Wat me het meest verbaasd heeft is de lasertoets naast het scherm. Ook een goed gewicht en leesbaar scherm. Het enige nadeel is de usb-verbinding, die niet standaard is. Dus opgelet dat je de kabel niet verliest.

dootje13 30-08-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Nu drie weken in bezit. Gekocht voor huis tuin en keuken video opnames vooral voor de kinderen. Hiervoor een Sony gehad, bijna drie jaar maar helaas een kapot lcd scherm.

Gebruiksvriendelijke camera.
Zonder gebruiksaanwijzing te lezen direct te gebruiken voor eenvoudige handelingen.
Handzaam formaat, licht gewicht.
Inzoom/uitzoom knop bovenop de camera is lastig te bedienen met de wijsvinger; lijkt alsof deze te ver weg zit of je vingers te kort zijn. Geen zoeker dus je moet altijd filmen met LCD scherm. Je kunt onderwerp plaatsen onder bijvoorbeeld, vakantie/baby/familie e.d. wat terugzoeken/bewerken makkelijker maakt. Bediening met pijltjes toets aan zijkant is wel even wennen maar werkt goed. Gebruiksaanwijzing is minimaal, ik zal nog eens op internet pluizen.
Levensduur batterij nog geen opmerkingen over. Verder nog geen bewerkingen gedaan / overzetten op computer.

Kwax 25-07-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 zilver

Ja wat zal ik zeggen, het is een te gekke videocamera, je kunt er alles mee, tenminste ik kan er alles mee wat ik nodig heb. Beeld is goed/mooi. Het is gewoon een goede camera!

Wuibaut 18-06-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Goed apparaat, dat makkelijk te gebruiken is en mijn vorige videocamera zeker zal vervangen.

lefebvre 10-06-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

De videocamera is compact, licht, heeft een mooie kleur, is gemakkelijk te vervoeren. Bovendien kan je hem gemakkelijk bedienen en zorgt hij ervoor dat je films kunt maken in alle omstandigheden.

Dave 1978 06-06-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Erg prettige camera. Heb totaal geen ervaring met camera's, maar je kunt hiermee meteen aan de slag zonder overal handleiding bij nodig te hebben.

Hebben camera gebruikt bij een bruiloft en verrassend goede beelden van de feestavond en ook geluid is veel beter dan ik verwacht had.

Al met al erg tevreden over deze camera. Een absolute aanrader, hele goede prij/kwaliteit verhouding.

KimKlerkx 24-05-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 zilver

Zeer goede camera met vele opties! Net een dag in huis en nu al veel plezier aan beleefd! Over een aantal weken gaan we naar Turkije en ik weet zeker dat we er dan een hele goede camera aan hebben!

Compliment aan JVC!

Testcam 15-05-2009

Bediening camera gebruiksvriendelijk.

In huis filmen, bij iets donkere omgeving weergave korrelig.

Werkt prima via USB naar Mac,
bewerken van film met iMovie geen enkel probleem.

peterploum 09-05-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

De JVC GZ MG330 RE is een gebruiksvriendelijke en compacte videocam. De opslagcapaciteit is zeer ruim en de beeldkwaliteit goed.

frank_1969 06-05-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Ik heb een tijdje zitten vergelijken of ik een Sony of een JVC ging aanschaffen.
De vorige camera was een Sony 8mm camera die wel beviel.
Maar met de nieuwe camera's van Sony heb je een duur geheugenkaartje nodig en bij JVC is het gewoon een micro SD kaartje.
Verder lees je dan wel het een en het ander over wat hij niet goed of wel goed doet maar dit is afhankelijk van de gebruiker.
Zelf ben ik een doorsnee gebruiker.
En ik moet zeggen dat hij goed bevalt.(en zeker in deze prijsklasse)
De software die erbij zit voor de PC is ook wel compleet.
Tot nu toe heb ik nog geen negatieve ervaringen alleen een standaard accu is voor mij niet toerijkend en ga een zwaardere accu aanschaffen.(maar dit geldt ook voor een Sony)

rsmittenberg 26-04-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Een mooi handzaam apparaat, gemakkelijk mee te nemen, lichtgewicht. Bediening is echt eenvoudig. Ik heb vaak moeite om een apparaat te leren kennen, echter bij dit apparaat spreekt het min of meer voor zich. Heb in de winkel een korte uitleg gekregen en pas het eigenlijk direct al toe. Duidelijk scherm zodat je goed ziet wat je opneemt.

Naar mijn mening uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Kan op hard disc 7 uur opnemen. Bij korte shots is dat heel veel. Kan nog extra geheugenkaartjes gebruiken als reserve. Voor de zekerheid.

A.A. van Soest 20-04-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

goed product voor een betaalbare prijs

ronald kersten 12-04-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Super mooie camera lekker klein en compact

jvc everio 27-03-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 zilver

Ik heb deze camera nu een paar dagen in bezit en ben er zeer over te spreken.
De camera past goed in de hand en is een lichtgewicht.
Je voelt nauwelijks dat je een camera in je hand hebt. Je zou eerder denken een mobiele telefoon.
Dankzij de 30 GB hardeschijf is het filmen heel leuk en makkelijk geworden. Je zet de bestanden ook makkelijk over naar de computer.
Een echte aanrader dus.

ferry good 11-06-2008
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 zilver

ik heb hem nu 4 dagen in mn bezit .
ik heb net de winkel gebeld , en ik kan hem omruilen.
ik ben er niet over te spreken , zo kun je byvoorbeeld niet een opname pauzeren . als je op rec drukt , kun je alleen de opname staken door op stop te drukken , met als gevolg dat hij een nieuw bestand opslaat .
ook is het in mijn geval waardeloos dat als je het schermpje dichtklapt , je de cam uitzet .
je kan dus alleen met opengeklapt scherm filmen .
erg jammer , want voor de rest is het een heel mooi apparaat , en hij heeft ook mooi beeld .

Gerrald 26-04-2008
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 rood

Heb hem nu 2 dagen, maar inderdaad een mooie compacte camera.

De stabilisatiefunctie (DIS) is inderdaad matig (tja elektronisch).

De Auto/Manual functie is mij een raadsel, of ik hem nu op Auto of op Manual zet, het scherpstellen gaat altijd automatisch??? Daar is hij soms wat 'traag' mee, maar als je niet te veel 'ver' en 'dichtbij' overgangen hebt is het prima te doen.

Er is een mooi klein tasje bij te koop (de VM60), die er perfect omheen past.

De camera heeft géén losse lensdop, maar een schuifje wat je zelf open en dicht kunt doen (geen losse bungelende dingen dus).

Via USB2.0 op de PC aansluiten, het filmmateriaal direct sleur/pleur naar je PC zetten, even de file .MOD renamen naar ,MPG en je kunt het meteen gebruiken in MovieStudio/Pinnacle/etc om ermee te knippen/plakken en bewerken. Geen overzetten / conversies meer. Top!

Niemand koopt een Camcorder voor de fotokwaliteit, zo ook niet deze...

Ook belangrijk: je kunt de camera gebruiken met alléén de stroomadapter. Gewoon je accu laten zitten en hij laadt ook meteen weer op. Ik heb van Hama de universele acculader gekocht, dan kun je hem zelfs in de auto opladen...

Niet al te veel instelmogelijkheden, maar de (semi)profi neemt geen genoegen met een camera van nog geen 400 euro...

Rick en Maris 22-04-2008
Geschreven voor: JVC GZ-MG330 zilver

heb de camera een paar dagen geleden gekocht en hij bevalt goed! het beeld is erg scherp. Ook op tv is het erg mooi. Als je binnen filmt is het beeld ook van goede kwaliteit. Als het wat donkerder wordt moet je alleen wel zorgen voor wat meer licht, maar dit is voor ons geen probleem. Er zitten genoeg mogelijkheden op en hij is erg makkelijk in gebruik. Als je zou willen zou je hem kunnen gebruiken zonder handleiding. Hij start snel op waardoor je hem tussendoor makkelijk uit kan zetten. Ben nog niet bezig geweest met het programma op de pc, dus heb hier nog geen ervaringen mee.