JVC Everio GZ-MG335 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Everio GZ-MG335 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

JBGE 11-09-2010
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Hebben nu bijna twee jaar de cammera, filmen en de filmpjes bevallen goed. Harde schijf is al meer dan eens vol geweest.
Minder zijn de accu's. Binnen twee jaar heb ik nu twee kapotte accu's.
De laatste accu is kapot gegaan nadat ik een film vanaf de camera op een tv heb afgespeeld zonder de accu te blijven laden.

Lasesr bediening en windfilter zijn ook nog niet perfect.

FolkertdeH 19-07-2010
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Sinds kort heb ik deze camera. Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer positief. Deze camera heeft een optie dat je tijdens het filmen automatisch scherp stelt op gezichten.
Het camera is heel licht en dat is voor een verre vliegvakantie erg fijn.

Geheugenkaartje zit er niet standaard bijgeleverd. Met de batterij die er bij zit kan je ongeveer 2 uren filmen. We hebben er een extra batterij bijgekocht, filmduur ca 4 uren. Dat is een 2100 mh.
Een mini HDMI kabel (van camera naar tv) is wel wenselijk en is niet inclusief.

Om volop gebruik te kunnen maken van de 30x optische zoom heb ik een statief gekocht. Uit de hand filmen is dan namelijk niet mogelijk.

op23 03-07-2010
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

heb deze camera nu ongeveer een week.
beeld zeer goed fotos ook heel mooi.
heb de films op een externe harde schijf gezet en via mijn hd media player afgespeeld gaat heel goed.
ga binnen kort via handmatig eens filmen kijken hoe dat werkt.
zijn heel veel mogelijkheden mee te doen.
koop alleen nog een nieuwe accu en een sd card van 16 of 32 gb daar kan je dan goed mee voor uit.
dus ik ben zeer tevreden.

groetjes op23

DT123 05-04-2010
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Onlangs heb ik tegen een aantrekkelijke prijs een kleine videocamera gekocht die voldoet aan al mijn verwachtingen.
Makkelijk in gebruik (zelfs voor beginners!!!) Goed beeldkwaliteit. Juiste batterijvorm. Compact en zeer licht. Het ontvangststation is zeer praktisch vooral door de talrijke en verschillende aansluitingen. Mooie afwerking.

In een woord ideaal om te beginnen met video!!!!!

videovrouw 30-12-2009

Mooie, handzame camera.
Gemakkelijk in het gebruik; ook voor leken.
Makkelijk opladen door het bijbehorende everio-basisstation.

GuduleHans 16-12-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Sinds 1 jaar in mijn bezit. De camera maakt onder de meeste omstandigheden heel goede opnames. Bij weinig licht wordt de kwaliteit een stuk minder. Ik dacht dit op te lossen door een camera met led-verlichting te kiezen, maar hiermee krijg je heel 'koude' en harde beelden. Dus als het mogelijk is maar een extra lamp in de kamer aandoen.
Het geluid is goed, maar het windfilter laat het afweten. Bij strandopnames lijkt het dan al gauw orkaankracht. Bij montage van de opnames moet je er dan even aan sleutelen.
Al met al ben ik zeker tevreden over de camera: een aanrader voor iedereen die op een eenvoudige manier wil filmen.

albon 11-11-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

ik heb de jvc camcorder in de zomer gekocht ben zeer tevreden mooie opnames goede beeldkwaliteit en geluid en gebruiksvriendelijk

pirate 26-09-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Beeld en klank van goede kwaliteit, makkelijk mee te nemen, discreet en licht. De knopjes kunnen wat te compact zijn als u grote handen hebt. Verder een aanrader op het vlak van prijs en kwaliteit!

wilbert66 05-09-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Leuke goedkope camera erg gemakkelijk te bedienen ook voor kinderen
Kwaliteit is ruim voldoende
Prima prijs/kaliteit verhouding

Maasse 05-09-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Handig klein, licht formaat camera. Maakt ook nog eens mooie foto's. Erg makkelijk in gebruik.

Convens Olivier 29-08-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Leuke camera, makkelijk te gebruiken en uitstekende beeld – en klankresultaten

georges 18-08-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Ik heb de camera al een beetje gebruikt en vind het een heel goed product. Je kunt het heel intuïtief gebruiken en de touch screen zorgt ervoor dat je niet teveel knopjes hebt. Het feit dat je video – en foto stockage kunt scheiden is heel praktisch. Kortom, ik heb deze camera al aan verschillende personen aangeraden. Een klein probleempje alleen: tijdens gebruik van het systeem dat afbeeldingen stabiliseert als je de zoom op volle kracht gebruikt is het nodig om een camerasteun te gebruiken.

a.schaeffer99 13-07-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

de camcorder is handig en gemakkelijk in gebruik hij bevalt ons dan ook prima.

Joost Tadema 28-06-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Keurige camera voor een goede prijs. Prima specificaties en een mooi design maken het af. Binnenkort wat langer filmen op vakantie maar tot nu toe erg tevreden.

koudstaal 13-06-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

goede qualiteit in zowel video, audio en foto. mooi design. goede zoom en handige accesoires.

ris 10-06-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Een toestel dat heel gemakkelijk te gebruiken is en een goede kwaliteit van foto's levert voor een apparaat met standaarddefinitie. Werkt ook goed bij zwakke verlichting.

lionel47 28-05-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Mijn vorige camera bleek niet bedrijfszeker, dus moest ik een ander kopen. Ik had Sony in gedachten, maar toen ik deze jvc zag, was ik direct verliefd. Wat een leuke camera. Voldoet aan al mijn behoeften, terwijl ik zeer kritisch ben.

claudiaschat 15-05-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Heel fijn apparaat, lekker compact. Alleen jammer dat er geen beschermtas standaard bij zit!!

EddyVV 05-05-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Zeer degelijk toestel van goede kwaliteit, bedankt JVC voor de goede prijs / kwaliteitverhouding een toestel om fier op te zijn. Ik hoop dat ik er goeie opnames kan mee maken in de USA

stiffler58 01-05-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Perfect apparaat met alle mogelijkheden die je nodig hebt.
Klein van afmeting en gewicht en toch goed handelbaar. Enig minpuntje is de ingebouwde led lamp die geeft maar weinig licht is dus alleen geschikt voor een beperkte afstand.

yuzel 25-04-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

dit is een perfecte camera een perfecte beeld kwaliteit en snapshots

marceluitgouda 22-04-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Camera deze week aangeschaft en al flink mee gefilmd. Vervanger van mijn vorige jvc-mini-dv-recorder. Haarscherp beeld, zeker op hoogste niveau. Ook dan nog voldoende opslagcapaciteit. Voordeel van de 335 tov 330 is dat ik via de av-in mijn oude dv-bandjes kan verwerken. Een aanrader

reforma 10-04-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Super in de hand liggende camera.
Uitstekende beeld kwaliteit en geluid voor de wat meer eisende
hobby (-gezins) filmer.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

gebruiksvriendelijk,en makkelijke menu's.

Evelien Sandra Moes 04-04-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Aangeschaft begin april 2009. JVC heeft weliswaar een nieuw model van de Everio op de markt gebracht in flitsende kleuren en 60 Gb harddisk, maar dat maakt deze camera niet van mindere kwaliteit.
Compact, licht en met 30 Gb geheugen op de hard disk voldoende voor huis-tuin-en-keukengebruik. Dit betekent dat je tussen de 7 en 37 uur film kwijt kunt op de camera, afhankelijk van de ingestelde beeldkwaliteit. Installatie van de software op pc met windows XP zonder probelemen. Het was wel even uitzoeken hoe de gekopieerde video's afgespeeld moeten worden op de pc. Bijgeleverde handleiding weliswaar summier, maar voldoende duidelijk. De aanraaksensor werkt niet altijd even goed.
Ideaal is de extra beveiliging op de camera, zodat je niet per ongeluk gemaakte video's kunt wissen.
Al met al een prettig, handzaam camera'tje.

jurgen 2 01-04-2009
Geschreven voor: JVC Everio GZ-MG335 zilver

Een goede camera met goede duidelijke functies en goed aan de computer aan te sluiten.