JVC GZ-MG435 HDD Camcorder 30GB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG435 HDD Camcorder 30GB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

klaas homans 05-07-2010

Ik heb de camera gebruikt op een bruiloft.
pluspunten: hij is compact dus je kunt hem in je broekzak meenemen.
Het opnemen gaat simpel
Het uiterlijk is lekker eigentijds.

Nadeel is wel dat je door de compactheid ook te maken krijgt bij het opnemen van minder geslaagde beelden op afstand.Een statief is dus aan te raden maar niet altijd handig.
Elke keer als je een opname stopt wordt het per segment opgeslagen en dat is bij het terugkijken onhandig

rutger_huybrechts 01-02-2010

De JVC GZ-MG435 overtrof mijn verwachtingen! Om te beginnen ligt de camera zeer eenvoudig in de handpalm en verloopt de bediening praktisch automatisch en zeer makkelijk. De lange werktijd van de baterij en het groot intern geheugen maken het mogelijk om lange opnames te maken...
Bij het bekijken van de opnames op de televisie of computer valt meteen op dat de beelden haarscherp zijn en de kleuren zeer realistisch overkomen!
Ik ben dus zeer tevreden over deze JVC-camera!
Eén negatieve opmerking misschien toch nog i.v.m. het maken van opnames.De knop om in en uit te zoomen heeft soms bruuske bewegingen waardoor het zoomen niet onopgemerkt kan gebeuren. Hierop moet je best wat oefenen en dan komt dat na verloop van tijd zeker in orde!

JMainil1942 15-12-2009

Cache-objectif: c'est mieux que le couvercle (oubli, vent, etc.)

Taille: idéale, aussi confortable qu'un appareil-photo.

HDD:Bonne technologie très pratique!

Moniteur: manipulation aisée et
moderne. Ecran un peu petit.

Mise en service: rapide et facile.

Son: celui du camescope pourrait être un peu amélioré.

Video produite: très bien!

Cypers 08-11-2009

Ik ben zeer tevreden over het toestel.Handig in gebruik,past in mijn hand.Had daarvoor een ande bekent merk maar was zeer ontevreden.O ja het gewicht is ideaal om lang op te nemen.

Goedendorp 21-09-2009

Een zeer gebruiksvriendelijke camera, die zowel video- als foto-beelden kan maken. Ook zonder handleiding is hij niet moeilijk te bedienen. Het bijgeleverde docking station voor bij de pc vergemakkelijkt het uploaden van de bestanden naar de pc, zéker als je de bijgeleverde software er bij installeert.

Tannoy 19-09-2009

Een goede camera met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ook zonder de handleiding zeer gemakkelijk te bedienen.

raympje 15-09-2009

Na lang zoeken en verschillende testen gelezen te hebben zijn wij uitgekomen bij deze jvc.

Het apparaat laat zich makkelijk bedienen, zelfs voor degene die totaal geen ervaring hebben met videocamera's. Wij zijn zelfs beginnende filmers, maar we hoefden niet eens het boekje erbij te hebben om uit te vinden hoe het werkte.

Eigenlijk wijst het voor zich. Het enig waar je wel het boekje voor nodig hebt is hoe je er een film van kan maken, dat is wat ingewikkelder.

De beeldkwaliteit bij binnen filmen vond ik niet helemaal geweldig, maar misschien moet je daarvoor dan toch een externe lamp voor hebben.

Ronny1611 22-08-2009

Heb de JVC GZ-MG435 nu 2 weken en veelvuldig gebruikt. De camera is makkelijk te bedienen en de kleuren zijn erg mooi. Ook het op de computer zetten van de beelden is makkelijk, mede door het aparte dock station. De foto's die je met de JVC kunt maken kun je niet vergelijken met een digitale FOTO camera, maar toch valt het mij mee, ik had verwacht dat de foto's heel onduidelijk zouden zijn maar dat is niet zo.

veltman1965 31-07-2009

Eén week voor zomervakantie aangeschaft en deze daar gebruikt. Resultaten zijn heel mooi.
Duidelijk menu en gemakkelijk dmv harde schijf in gebruik en terug kijken.
Zeker een aanrader.

marcokitt2000 27-07-2009

Wij hebben deze camera ongeveer 2 a 3 maanden.
zeer compact en ook een dockingstation waar firewire opzit mooi.
Het verschil tussen jvc en sony is wel te merken kleuren zijn anders maar dat kan je altijd bijstellen op je tv.
Alleen wat ik een min puntje vind (meschien komt er een firmware update voor) is als je binnen filmt.
En je filmt personen die voor een raam zitten waar zon ligt op de raam schijnt krijg je een streep balk en als je opneemt blijf je het zien.
Bij foto camera is dat ook maar niet meer terug te zien op de foto.
Voor de prijs is het een hele goede camera.

Ik vul dit in omdat jvc 2 jaar garantie geeft en via hun site 2+1 jaar gratis als je hier invuld.
Mooie actie kan ik van sony niet zeggen en daar ook maar 1 jaar garantie.

Dus ik hoop dat jvc dit leest of er een nieuwe software firmware voor deze camera is.

Vriendelijke groeten,

Marco... .

Marijke28 13-07-2009

We hebben dit toestel nog maar net aangekocht, maar we zijn erg tevreden van de beeldkwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van het toestel.

MikeVV 06-07-2009

Wat een heerlijke camera!! na jarenlang een Sony te hebben gehad is dit wel heel makkelijk filmen. Gebruiksaanwijzing is lekker dus en alles wijst eigenlijk voor zich.
Mooie beeld en geluidskwaliteit en het overzetten op de computer is zeker met de verio dock een makkie.
Bekijken rechtstreeks op tv nog niet geprobeerd.

Vuylsteke Valerie 03-07-2009

Heel goed toestel. Kon er direct mee werken.Zeer goede kwaliteit/prijs.

cartmanpro 01-07-2009

Ik stel deze camera erg op prijs:

-          Op het vlak van technologie en vanuit esthetisch oogpunt
-          Makkelijk te gebruiken

Als u hem neemt: goede keuze!!!

Rooze Michel 24-06-2009

Digitale camera loopt zoals gepland! Wat een genoegen om zo gemakkelijk de kleine gebeurtenissen van het leven te filmen! De zoom is perfecte en de foto's en video's zijn duidelijk, kortom, een puur genot!

John Velter 08-06-2009

Dit is een hele fijne camcorder. Ik ben er erg tevreden mee. Vrij simpel in gebruik. Ik had geen betere koop kunnen doen. Prijs - kwaliteit verhouding is meer kwaliteit als prijs. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier ontzettend veel plezier mee beleef. Dan nog een geheugenkaartje waarop ik van de harddisk kan kopieren als deze plotseling vol zou zijn.
In een woord een fantastische aanwinst voor mij.

KURT KUYPERS 07-06-2009

Handig toestel zeer compact en toch goede resultaten

Kees Huiden 23-05-2009

Voor de eerste keer in mijn leven wilde ik een video camera kopen. Ik ben naar Saturn Utrecht gegaan en wilde het liefst een camera die gelijk op mini DVD 8cm op zou kunnen nemen. Deze bestaan eigenlijk niet meer en de verkoper vroeg naar mijn wensen: Simpel in gebruik, weinig toeters en bellen, makkelijk over te zetten naar PC en te branden op DVD. Er was een aanbieding van de JVC GZ-MG435. Na een demonstratie en de overtuigende woorden van de verkoper was ik overstag. En de keuze is super! Eén CD software installeren, directory bepalen beetje oefenen met opnemen en tegelijkertijd de gebruiksaanwijzingen gelezen deed wonderen! Ik ben erg tevreden en ook het afspelen op de TV werkt erg eenvoudig. Ik ben verkocht!

tim kuipers 14-05-2009

het is een mooi en handig aparaat,een goed beeld en geluid.

edv1981 29-04-2009

Ik heb deze camera nu ongeveer een week in mijn bezit, de beeldkwaliteit laat tijdens het lopen de wensen over maar vanuit stilstand is het super. Met een volle accu kun je ongeveer een kleine twee uur filmen. Al met al om te beginnen een super camera.

ahoutop 10-04-2009

Mijn eerste cam recorder.
Zeer makelijk in gebruik en mooie opname kwaliteit.

chriver 09-04-2009

De filmcamera is zeer gebruikvriendelijk en ligt goed in de hand. Ook het formaat is prima.
Beeldkwaliteit is goed.
Ik ben er blij mee!

MMNL 05-04-2009

Nog maar net in bezit, maar al druk aan het filmen.
Voldoet direct al aan de verwachtingen. Vooral de beeldkwaliteit is opvallend goed.De mogelijkheden van de camera zijn voor mij voldoende.
Daarbij is het een fijn handzaam model.
Bij de aanschaf had ik niet gezien dat bij de camcorder een Everio Dock wordt geleverd, wat het opladen, op de pc zetten en bewerken wel erg makkelijk maakt.

zois 26-03-2009

vind het alleen jammer dat het niet de gebruikelijke vob,mpg bestanden zijn om te branden van een dvd.en dat is voor meerdere mensen toch een probleem
verders is het een prima camera.

sander_leeuwarden 21-03-2009

Camera sinds vrijdag in bezit. Omdat het onze eerste camcorder is nog geen referentie. Het weekend al een aantal proeffilmpjes gemaakt en op tv bekeken en ik moet zeggen dat valt niet tegen! Met de automatische instellingen kun je snel aan de slag. Handmatige instellingen moet ik nog even uitzoeken.