Panasonic SDR-S7EG-S Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SDR-S7EG-S Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marco1979 30-08-2008

Prachtig apparaatje, lekker klein, geluid is goed maar beeldkwaliteit viel erg tegen. Op mijn 32 inch LCD tv was er veel ruis te zien. Ook vond ik het beeld een beetje trillerig ondanks de beeldstabilisator maar dat komt mischien omdat de camara zo weinig weegt. Heb hem na een paar dagen ingeruild voor een sony (iets duurder, robuuster maar mooier beeld).

marsman 30-06-2008

ben best tevreden met de sdr-s7 om zijn inzetbaarheid.
heb zelf al de s vhs gr-sx1 jvc daarna minidv gr-dvr5 maar zelder gebruikt om de omvang,gewicht en kosten van de camera's.
deze camera kost 1/4de van de andere en er zitten een paar handige instellingen op zoals pre-rec en snel start
uitstekende schokbestendigheid en geen spoelen en zoeken of slijtage.
en op mijn vista pc brand ik met movie maker de bestanden op dvd met een goede beeldkwaliteid op mijn philips 82cm breedbeeld.
weet nog niets over hoe lang hij mee gaat maar dat zien we wel in de aankomende jaren.
al met al een prima camera voor zijn geld met alleen echte gebruikers funkties.