Sony DCR-SR77E zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DCR-SR77E zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Susanne1972 17-07-2009
Geschreven voor: Sony DCR-SR77E zilver

Ik heb de camera enige weken in mijn bezit en ik ben er erg tevreden over. Zelfs een dansoptreden in een vrij donkere zaal levert toch een redelijke kwaliteit opname.

Overdag en buiten zijn de opnames nog duidelijker.

Yuri79 18-03-2009
Geschreven voor: Sony DCR-SR77E zilver

Mooie camera, enkel ben ik zeer telleurgesteld in het beeldkwaliteit van deze camera.
Ik had verwacht dat het bij Sony wel goed zat met videocamera's omdat ze een Carl Zeiss lens hebben.
Overdag is beeldkwaliteit goed enkel als het schemerig is dan zie je de kwaliteit achteruit gaan. In schaduwen lijkt het zelfs of je met je mobiele telefoon staan te filmen.

Later kwam ik er achter dat deze camera een CCD resolutie heeft van 670.000 Pixels. En dat is juist net het probleem van het slechte beeldkwaliteit.

Had een JVC HDD camera en wou graag een Sony HDD hebben, maar heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik de JVC hebt weggedaan. Want die was 10x beter qua beeld.

Pluspunten:

Accu
Vormgeving
Mooie bediening en overzichtelijk.
Geluid.

Minpunten:

Beeldkwaliteit.