JVC GZ-MG630REU rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG630REU rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ajk63 22-04-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

Wij hebben de camara nu een aantal dagen. en het is makklijk in het gebruik.
Dit is wel onze eerste camcorder. We hebben deze gekocht bij de mediamarkt voor 199.00.ik ben tot nu toe zeer tevreden.Ik heb wel de handleiding gelezen maar achteraf was eigelijk niet nodig omdat deze apparaat zo eenvoudig te bediening is.
Ik had een filmje gemaakt van mijn dochter en die was eenvoudig op de laptop te zetten en en op de tv. met zeer goed kwaliteit.Wel heb ik er bij een tasje en een extra accu bij genomen vanwege dat ik strak op vakantie ga niet zonder stroom kom te zitten.

sjeuf12 15-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

prima camera, mede ook door de grote harrdisk.
Prijstechnisch is zo'n camera met 60gB disk goedkoper dan eenzelfde type met SD kaartjes.

Wel een zeer negatief item over deze en andere JVC camera's:
JVC gebruikt voor het film formaat een nogal obscure variant (MOD files) welke praktisch niet afspeelbaar zijn met reguliere media players (Windows mediaplayer, VLC of Quicktime)
Conversie van deze MOD files naar een ander type (bv. avi, mov etc) is ook nog niet zo makkelijk en convertors hiervoor zijn moeilijk te vinden en duur.
nb JVC is hierin niet de enige; andere leveranciers gebruiken deze obscure file formats ook en ze zijn alleen bruikbaar met de meegeleverde, matige, afspeel software.
Jammer

steentje71 21-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

Toen ik de camera voor het eerst kreeg was mijn eerste indruk wat een fijne kleine camera. De kleur is mooi en het beeld is prima. Opnemen is ook zeer eenvoudig. Sávonds is de kwaliteit wat minder en ik ervaar 2 pixelpuntjes die ook te zien zijn op computer. Dacht eerst zit op lcd schermpje maar dat was niet zo. Weet niet of dit bij alle camera's zo is. Overdag geen last van.
Batterij duur die erbij geleverd is duurt geen 2h15 wat in bijgvoegde bijschrijving staat maar 1h20. Dus een tweede erbij kopen is geen overbodige luxe. Maar al met al vind ik het geen slechte camera.

andreahospers 27-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

Ik heb deze camera nu ruim 3 weken. Met een 60GB harde schijf maak ik me geen zorgen over opslagruimte van mijn filmpjes en heb ik geen behoefte aan opslagkaartjes. Hij is ook heel goed vast te houden, met één hand heb je goed grip tijdens het filmen. Met de zoomfunctie (x35) kon ik goede films maken zonder dat de beeldkwaliteit minder wordt. Één nadeel: Bij opnemen van gespreken moet je dichter bij komen om een goed en duidelijk geluid te krijgen. Jammer dat je er geen microfoon kunt aansluiten. Met een USB kabeltje om met de PC aan te sluiten kan ik alle films op mijn PC via een windows media player spelen, super makkelijk. Ten slotte is de prijs zeker acceptabel. Al met al een goede aankoop.

Aoumouzoun. A 11-09-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

Ik heb op 14/08/2009 een JVC GZ-MG630 hard disk camcorder aangeschaft,ik ben er zeer tevreden mee.Ten eerste vind ik de aanschafprijs voor dat gene wat de camera kan waar voor zijn geld,hij ligt goed in de hand,de bediening is eenvoudig,en het ingebouwde led verlichting is ook heel praktisch.
Ik was al in het bezit van een JVC camcorder,maar deze werkte nog met digitale bandjes,ook deze kosten bespaar ik mij nu,al met al een echte aanrader.

jcvisscher 26-08-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MG630REU rood

Gisteren hebben wij de camera gekocht n.a.v. de goede revieuws op het internet en de voorlichting op het verkoopadres. Bij thuiskomst de camera uit de doos gehaald en direct begonnen met het zelf ontdekken van de diverse mogelijkheden.Het is een toestel dat heel eenvoudig is in te stellen en te gebruiken, en dat is voor ons heel belangrijk als amateur
In verband met onze a.s. reis is ook het gewicht een belangrijke aankoopfactor geweest.Voor ons is ook een belangrijke afweging geweest het feit, dat of je nu vlak bij de grond of boven je hoofd filmd je in het scherm altijd duidelijk kunt zien wat je aan het filmen bent.

CZ 11-08-2009

Goede camera.
handig in gebruik alles wijst zicht vanzelf.
mooie beeldkwaliteit.
inzoomen had snellen gemogen het duurd nu erg lang voordat het beeld zich heeft schergesteld.
Het gefilmde materiaal op de pc of tv zetten is ook erg makkelijk.

johan814 15-05-2009

Net gekocht.
Mooi camera en lekker licht.
Mooi beeld en vooral gekocht voor de harde schijf. 14 uur filmen is niet niks.