Flip Video UltraHD zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flip Video UltraHD zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Gerrit Vriesema 21-09-2010
Geschreven voor: Flip Video UltraHD zwart

Toen ik de "Flip ultra HD" kreeg, vond ik het een handige camera zonder poespas, lekker klein en toch 2 uur opnemen, mooie beeldkwaliteit,'Geweldig'. Tijdens mijn vakantie ben ik daar toch enigzins op terug gekomen. Het display met z'n spiegelende glas is vooral bij zonnig weer heel irritant. Het kan aan mijn Flip liggen, maar na 5 minuten opname heb ik de net opgeladen accu leeg. Hoe zo 2 uur opnemen? Als ik ergens loop wil ik toch geen zak batterijen mee slepen. Dat is trouwens wel weer mooi. Je kunt er gewone alkaline penlight batterijen in doen als de accu leeg is.(ca. 10 min. filmen)
Het zal wel aan mijn Flip liggen, want na 1 uur gebruik was (na een oplaadbeurd) de display stuk. Je zag alles in negatief beeld. Dit is echt zeer lastig filmen.
Als alles goed werkt en je zou een uur kunnen filmen met een volle accu dan zou het een pracht ding zijn. Alleen zou ik de display van ontspiegeld glas voorzien als ik de fabrikant was.
Gerrit Vriesema

Carjo 06-08-2010
Geschreven voor: Flip Video UltraHD zwart

Geweldig! Super goed te gebruiken. Ideaal dat ik niet hoef te zoeken naar een kabeltje, omdat de USB geïntegreerd is. Gemaakte opname kan ook direct via de e-mail verstuurd worden. Ook een snapshot is zo gemaakt :-)! Voor zowel privé als zakelijk echt een aanrader!

pkurstjens 07-07-2009
Geschreven voor: Flip Video UltraHD wit

Aardig apparaat, heel makkelijk te bedienen en eenvoudig om de filmpjes op je computer te zetten. De video qualiteit viel me tegen, niet beter dan die van een gemiddelde digitale foto camera.