Sony DCR-SR35E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DCR-SR35E zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marsman_ned 14-01-2009
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Mensen heb deze camera nu een maand in bezit en ben er zeer tevreden mee.Vergeet niet dat dit een instap model is en je hem niet met een model van 500 euro kan vergelijken.Bediening is heel makelijk en het menu is echt heel eenvoudig.

Wat me wel is opgevallen dat je je beeld kwaliteit niet op het hoogst moet zetten maar gewoon op middel.En dat je in je witbalance wel goed de instelling binnen of buiten moet gebruiken dit scheelt echt heel veel.Als je het menu goed gebruikt kan je er echt leuke beelden mee maken.

Maak er snelle beelden mee op sportstand van kickboks trainingen en hij doet dit voor dit geld heel goed.Met windows movie maker kan je in een paar bewerkingen hier een leuke film van maken.

Kan deze camera iedereen aan raden die gewoon af en toe wil filmen.En geen moeilijke fratsen wil uithalen.Echt een hele leuke camera voor weinig geld.

Peppi 12-12-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Inmiddels ben ik een paar dagen in bezit van de Sony DCR SR35E en moet zeggen dat hij me wel een beetje teleur stelt. De beeldkwaliteit is door de mpeg-compressie niet bepaald top. Bovendien pikt de microfoon ook het ratelen van de harde schijf op, al is dit geluid niet overheersend, storend is het wel. De camera is verder wel erg gemakkelijk te bedienen. Dit is overigens mijn eerste camcorder, dus kan het ook niet goed vergelijken met andere producten.

Leonie007 12-08-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Vind het een handige compacte camera, waar zelfs hele mooie scherpe foto's mee gemaakt kunnen worden!!

Denis007 11-07-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Mooi, compact en erg gebruiksvriendelijk toestel.
Heb nog geen ervaring met andere digitale camcorders, maar deze bevalt me enorm. HDD 30GB is ruim voldoende om enkele uren te filmen. In middelmatige kwaliteit (SP) kan men makkelijk 7u vullen (in LP zelfs tot 20u). De resultaten (in SP) op LCD-tv zijn meer dan behoorlijk, mooi scherp dus. Bij duisternis wordt scherpstellen wel wat moeilijker. Minpuntje is misschien wel het ontbreken van een zoeker. Felle lichtinval op het schermpje is soms wat hinderlijk.
Voor mij is dit alleszins een toestel met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Jack50TB 23-05-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Heb eind april deze camera aangeschaft. 14 dagen mee op vakantie genomen en ben een probleem tegen gekomen.Ik mis n.l. de zoeker.Met een LCD scherm filmen is voor mij een probleem ten eerste het nadeel van de stabiliteit en ten tweede de spiegeling in het scherm.Bijzonder irritant.Achteraf bij thuiskomst is mijn film best meegevallen,maar heb besloten om toch een camera te kopen met zoeker.Verder geen kwaad woord over Sony.

rob jager 01-05-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Ik heb de camera al weer geretourneerd: scherpte viel tegen, vooral toen ik gebladerte van een boom filmde. Bleek bij afdraaien op tv schimmige structuren op te leveren.
Jammer, want het bedieningsgemak was o.k.

Paultj 18-04-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Ik heb het app nu paar dagen in huis en vind de beeld kwaliteit op mijn Sony full HD scherm niet spetterend
Geluidskwaliteit is helaas geen dolby 5.1 maar toch redelijk.

verder degelijk app.

Janneke2008_ned 20-02-2008
Geschreven voor: Sony DCR-SR35E zwart

Prima camera! Net een paar dagen in bezit. Al diverse filmpjes gemaakt en dat gaat prima. Fijne extra knop voor nachtmodus, werkt goed.
Geluid naar mijn idee goed genoeg.
Ontzettende fijne bediening, vooral de tiptoetsjes zijn zeer prettig in gebruik.
Van de bijbehorende software moet je niet veel verwachten. Er zijn veel betere en leukere programma's om een mooie film mee te maken, dat zou ik dan ook zeker aanraden.
kortom: een hele mooie camera voor een aantrekkelijke prijs.