JVC GC-FM1B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 127 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-FM1B zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

brutusje54 02-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Ik zocht naar een videocamera die simpel is in gebruik,compact, en opnames kan maken in HD.
Ik heb deze camera gekocht en ben tot nu toe heel tevreden.Juist door zijn compactheid is hij makkelijk mee te nemen,hij past zo in je broekzak.
De beelden zijn prachtig, scherp en helder.
Met de usb zijn de opnamen snel op de computer gezet.
Naast films kun je er ook foto's mee maken, maar voor mij is het maken van video's het hoofddoel.
Fijn dat je de opname's snel terug kunt vinden[ door de gemaakte clips ] Ik ben erg blij met deze videocamera.

CPD 15-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Makkelijk handzaam ding voor de amateur. Jammer dat er geen stabilisatie opzit. Je moet een hele vaste hand hebben om rustige opnames te kunnen maken.

Maria284 18-11-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Deze camera nu een paar dagen in bezit. Het is een mooi apparaatje en het gebruiksgemak scoort hoog want zelfs zonder gebruiksaanwijzing te lezen kun je door de icoontjes de camera bedienen. Er zitten genoeg mogelijkheden op maar ik ben nog eea aan het uitzoeken
De beeldkwaliteit is prima maar het geluid is minder veel ruis.De ingebouwde usb stick is ideaal maar heb toch een aansluiting gekocht voor lichtnet want heb natuurlijk niet altijd computer bij de hand. Handig voor in je tas voor onverwachte gebeurtenissen.

smurfin1977 18-07-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Het is een leuk apparaat voor weinig geld, je kunt er goed mee filmen. Maar de kwaliteit van foto's is slecht. Beeld op de pc is enorm korrelig ondanks een firmaware update.
Het ligt makkelijk in de hand en simpel te bedienen, geen toeters en bellen

henkoomkens 06-07-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

De compacte uitvoering maakt het meenemen van de camera erg makkelijk.
Afgelopen weekend het huwelijk van onze dochter gefilmd daar was de camera voor gekocht.
De beeldkwaliteit is voortreffelijk de accu gaat erg lang mee.
Het enige wat in het begin moeilijk is is het stilhouden van de camera.
Met een mini statief gaat het beter maar volgens mij een kwestie van wennen.
Kortom een fijne en gemakkelijk te bedienen camera.

Bert Wolbert 01-07-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Een mooie compacte camera met goede video en foto kwaliteiten. Tevens handig mee te nemen en gauw gebruiksklaar.

Afrikaganger2011 28-06-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Ik heb het apparaat speciaal gekocht omdat het zo compact is. Het voelt wat plastic aan, maar voor het doel waarvoor ik hem gebruik voldoet hij prima. Ik doe ontwikkelingswerk in Afrika, en ik gebruik hem voor verslaglegging. Hij is op te laden via een Solar usb lader en voor mij dus erg makkelijk want er is volop zon, maar geen electriciteit. De beeldkwaliteit is bij voldoende licht prima.

Plieger 17-06-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Video's niet afspeelbaar op onze dure Philips LCD TV, omdat deze een MOV formaat hebben. Omslachtig met de video's van de SD kaart te halen. Glad plastic omkastig niet handig bij vettige handen. Voor de rest OK.

sjaka101 23-05-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

camcorder sinds kort in bezit,gelijk gaan filmen,resultaat goed,zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen,goed product voor een redelijke prijs.

Ropegel 19-05-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Zeer handzaam en gebruiksvriendelijke camrecorder,
geluidskwaliteit, matig foto en video kwaliteit redelijk.

thebmwman 09-05-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Niet werkelijk full HD, geen mini HDMI-kabel in de doos. Niet mogelijk om de gebruiksaanwijzing in het Frans te raadplegen, pagina's blijven blanco.

9152315 18-04-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Zojuist de JVC-Picsio Gc-FM1 gehaald en gelijk (na opladen) uitgeprobeerd. Ziet er allemaal degelijk uit alleen de knopjes moet je vrij hard indrukken.

Gewicht is prima.. lekker licht voor op reis. Beeldkwaliteit is prima. Ondanks niet FULL-HD (1920x1080) is de resolutie toch aangenaam hoog.

Foto's moet ik nog bekijken maar de video kwaliteit is zeer behoorlijk..

buitendebox 08-03-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Een heel handig formaat video cameraatje, met goede geluidskwaliteit. Dit laatste vind ik belangrijk want ik wil graag live acoustische instrumenten ermee opnemen.De eerste testopnames hiermee waren prima. Beeldkwaliteit is overwegend goed, maar wordt uiteraard minder bij slecht licht. Erg makkelijk in het gebruik.

hansangela 24-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

de camera weegt niet veel, makkelijk vast te houden in de hand. de menu's zijn duidelijk en makkelijk te gebruiken. ik hoef geen video camera waarbij ik de gebruikershandleiding eerst moet gaan lezen, daar heb ik het geduld niet voor, bij deze camera hoeft het ook niet want het wijst zich allemaal vanzelf. Ook handig dat ik 2 geheugenkaarten kan plaatsen voor dubbel zoveel opname tijd. is de ene kaart vol gaat hij over naar de andere kaart.

G.K. van Osch 22-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Gezien de prijs, overtreft dit toestelletje mijn stoutste verwachtingen. Prima opname,s leuk model, eenvoudige bediening. Kortom een aanrader als je niet steeds met een kloeke camera voor je ogen wilt lopen. Iedereen kan het en ook voor de foto's, voldoende resultaat.

blokker1111 18-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

we hebben in en om ons huis gefilmt geluid is prima beeld is helder makkelijk te instaleren ook voor beginners zo als wij licht goed in de hand.en met de draag tas makkelijk meemenemen zonder dat hij beschadicht.

koemando 14-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Dit is een heel handig makkelijk bedienbare camera precies wat ik wilde om snel vanuit je binnenzak een foto/video schieten en daarna direct kunnen bekijken op mijn 52" plasma tv. Beeldkwaliteit is super.

H.Waterlander 13-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Ik heb hiervoor een andere camera gehad en nu heel bewust gekozen voor de JVC om de kwaliteiten van deze camera,die ik heb gezocht en gevonden op kieskeurig.Het is een prachtige camera klein-handzaam en gemakkelijk in gebruik met steady shot en prachtig beeld in full HD.
en ook nog heel veel mogelijkheden op zo'n kleine camera. Ik film veel in de natuur en heb er zin in om mij in het voorjaar daar weer helemaal 'op te storten'met m'n nieuwe camera.

b. yildirim 09-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

lekker handig en simpele opnama mogelijkheden, allen jammer ik ben nog steeds niet achter hoe ik de opname modus kan veranderen. accu gebruik valt beetje tegen. voor de rest goede fotos en opnames buiten met dag licht binnen goede opnames.

langeswies 27-12-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Paar dagen in het bezit,met het overzetten van beelden naar de computer had ik in het begin wel wat moeite.(de gebruiksaanwijzing in het boekje is zeer beknopt)Alle andere info kun je via je pc bekijken.
Verder wel prima toestel.

Sjang50 24-12-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Mooi toestel, ik ben nu een paar dagen aan het filmen hiermee en ik moet zeggen, het is een fijn toestel en de filmpjes zijn van grote klasse.Ook het gebruiksgemak is goed,handig van vorm en hij is makkelijk mee te nemen.Ben zeer tevreden over dit toestel.

JW Bakker 19-12-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Degelijk apparaat. Snelle en gemakkelijke bediening. Geluid tijdens het opnemen valt wel tegen. Je hoort alleen het geluid goed van diegene die echt dicht bij de camera staan.

coca_cc 18-12-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

ben heel blij met mijn nieuwe pocket cam,
ik neem hem mee tijdens het uit gaan,
en kan altijd de mooiste films en foto's maken
alleen jammer dat de batterij maar 1.5 uur mee gaat terwijl mijn avonden meestal wat langer zijn.
maar voor de rest echt een top apparaat is een echte aan rader

ReneBor 02-12-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM1B zwart

Ik vind het jammer dat je altijd dikke lijnen boven en onder in het beeld hebt en dat bij het afspelen op de tv alle tekst zoals tijd, en andere info wordt weergegeven , wil ik weg hebben . verder zijn de toetsen erg aanraak gevoelig en had er een leuk tasje bij mogen zitten verder ziet hij er blits uit , handig en mooi vorm gegeven.

scampi 02-12-2010

i
in het donker slechte opnamen en met een lage kaart,
4mb is de kwaliteit minder. kan ook niet de uitgebreide beschrijving openen op de computer.