JVC GZ-MS250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS250 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mulkoo 30-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Prima Camcorder voor het geld met een verrassend goede beeldkwaliteit. lekker compact. mijn vorige camera was er 1 met een bandje. Deze is echt een stuk kleiner en ligt daardoor beter in de hand. ideaal is het ingebouwde geheugen van 32 GB waardoor je meteen aan de slag kunt en je er niet achteraf achterkomt dat je nog een SD card had moeten kopen.

J.C.A.Looman 26-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Ik heb hem pas gekocht bij 4camera te Groningen.Mooie,kleine,lichte camcorder met toch wel veel mogelijkheden.Is ook gemakkelijk in gbruik.De bijgeleverde accu is wel snel leeg.Een extra accu kan dan ook geen kwaad.Ook is de bijgeleverde handleiding beknopt,maar de uitgebreide versie is te downloaden,of te raadlpegen voor verdere info.

Dirkyboy 01-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Dit is mijn eerste camcorder ooit. Ik kan hem dus niet goed vergelijken met andere types/merken. Desondanks heb ik een redelijk inzicht in de bovengenoemde aspecten. Ik had meteen door dat dit product een hoge kwalificatie waard is, mede dankzij het gebruiksgemak en duidelijke weergave van beeld en geluid.

Noorland 14-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

De JVC GZ-MS250 in november gekocht bij PIXmania.
zeer tevreden over de snelle aflevering.
Dit is mijn eerste camcorder die direct door mij te als leek gebruiken was. Handige, eenvoudige en gemakkelijk te bedienen camera met veel opslagruimte. De beelden die ik van onze schaatsende kinderen gemaakt heb zijn in een woord geweldig. het beeld stabilisatie systeem werkt fantastisch, daar ik de beelden schaatsend oopgenomen heb. de mogelijkheden zijn veelzijdig. de foto's die gemaakt zijn zien er goed uit. Een echte aanrader voor mensen die een gemakkelijk te bedienen camrecorder willen kopen, echte kwaliteit voor een normale prijs.

frapekapat 08-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Het apparaat ligt makkelijk in de hand en het voelt solide aan ondanks dat het zo licht is. de beeldkwaliteit 'savonds had ik beter verwacht. het is natuurlijk ook maar een klein lampje wat bijlicht.
Als je een grote tv hebt dat zijn de filmpjes best wel korrelig.we in januari drie weken op vakantie en dan komen we op plekken waar geen stroom is, daarom heb ik een accu bijgekocht. hij is n.l. best vlug leeg. Alle waar is naar z'n geld en dit apparaat vind ik z'n geld zeker waard.

Rasenberg 25-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

De camera is makkelijk in gebruik.
Het enige nadeel is dat er een zeer beknopte handleiding is bijgesloten en de uitgebreidere versie (die echt nodig is om eea te kunnen instellen) moet gedownload worden (120 pagina's).

anita jansen 24-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Fijne handzame en makkelijk te bedienden camera en een goede prijs, kwaliteit verhouding.
Goed geluid en beeldkwaliteit, wel een extra batterij aanschaffen.....

jeroentrommel 07-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Ik heb hem net in huis en ben erg tevreden. De camera is compact en makkelijk te bedienen. De zoomkwaliteit is prima en je hebt weinig tijd nodig om de camera onder de knie te krijgen. Door zijn formaat is hij makkelijk mee te nemen. Kortom: prima camera voor een goede prijs.

gerrittijhuis 06-08-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Pracht camera voor weinig,met zijn 8 GB intern geheugen kun je ruim 1.50 uur filmen,zo hoef je niet direct een dure SD kaart te kopen,geeft goed beeld kwaliteit weer, een groot pluspunt dat de camera op het lcd scherm aan/uit gezet kan worden. het menu is zeer makkelijk te bedienen en de Image Stabillesator vind ik van grote kwaliteit zelfs het filmen in de auto gaat prima,ik zou hem willen beschrijven als een fam.camera.
een enkel minpunt is dat de camera riem aan de smalle kant is camera licht zo niet erg vast in de hand.
de accu is naar+/-50 min.leeg,en een tweede is behoorlijk duur

Grok1 16-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

De JVC GZ-MS250 is bij mij de vervanger voor de JVC GR-DVL30E. Na tie jaar trouwe dienst en naar tevredenheid mooie plaatjes te hebben geschoten met DV bandjes, nu dan toch overgegaan op volledig digital. Het verschil is behoorlijk, zeer mooie plaatjes o.a. mede door de zeer goede lens en de lichtgevoelligheid. Ben nu al tevreden na 1 dag. Het interne geheugen van 32 Gb is ruim voldoende en tevens uitbreidbaar met 2 geheugenkaartjes dus aan opslag geen gebrek. Ik heb alleen een extra zware accu bijbesteld zodat ik nog langer kan blijven filmen. Het is gewoon een verslaving om met deze camera te werken.
De camera is gekocht bij de firma Elres te Haarlem, die voor zijn klanten door het vuur gaat.

TussenZwolleEnWezep 02-06-2010

van de week de MS250 gekocht
een mooie en handige casmcorder
zeer makkelijk in gebruik
de in- en uitzoomfunctie met het schuiven is zeer handig.
ook de foto's zijn scherp.
veel mogelijkheden,
wel jammer van de accu, die heel snel leeg is,
Maar, een goede koop.

Fleur_t 30-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS250 zwart

Geweldige compacte camera! Heel heldere kleuren en de dubbele bediening (zowel met de rechterhand achterop de camera als met de linkerhand bij het groote beelscherm)is heel goed.
Alleen de gebruiksduur van de standaard accu zou wat langer mogen zijn. Een extra accu is aan te bevelen.

oetkepel 27-05-2010

Camcorder besteld bij BOL.COM

Het plan met deze camera is om honden te gaan filmen. SD kwaliteit is voor mij ruim voldoende omdat ik hoofdzakelijk youtube filmpjes maak.

Veel getwijfeld tussen de 230 en de 250, uiteindelijk toch wat meer geld uitgegeven voor de 32GB geheugen. Hier kun je in ieder geval veel filmmateriaal op opslaan zonder extra geheugen kaart kosten.

De camcorder is licht en klein. Het vasthouden heeft wat gewenning nodig, door het lage gewicht moet je je inspannen om de camera stil te kunnen houden.
Deze camera heeft gelukkig erg weinig knopjes. De bediening is super eenvoudig!
Het is wel even uitproberen wat de camera met licht donker verschillen doet. Maar in normale omstandigheden krijg je een perfect beeld en de camera stelt eigenlijk altijd scherp. Zelfs de foto functie valt niet tegen.

De beeld stabilisatie werkt echt fantastisch, deze heb je hard nodig als je wat verder gaat inzoomen.

De eerste korte filmpjes die we bekeken bleken erg scherp en rustig over te komen.

Aansluiten op je computer bleek ook al zo eenvoudig te zijn. Ook dit werkt direct zonder uren te installeren of handleidingen door te moeten spitten

Dus ben je op zoek naar een kleine super eenvoudig te bedienen camera met SD kwaliteit: Dit is een goede keus!