JVC GZ-MS110BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 349 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS110BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

obelix6 22-12-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Prima instap camera om thuis filmpjes te maken.
Makelijk in te stellen,Bij uitpakken direct gereed om te filmen. en vijftig euro goedkoper als de camera met ingebouwd geheugen. Dus als je al een sd kaartje hebt dan gemakelijk verdient
Simpel in gebruik.

depiesse laura 30-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

zeer goede camcorder zeer praktisch in gebruik en goed beeld beeldstabilisator is effectief en optische zoom is uitstekend

Nanne de Jong 29-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Gister gekregen. Menu is heel logisch. Software die erbij zit is verouderd maar via website kan de nieuwe gedownload worden. Oplaadtijd een paar uur. Werkt tot nu toe heel goed.

p911jj 05-10-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Dit is mijn eerste videocamera. Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit zowel overdag als bij kunstlicht. Ook de geluidskwaliteit is boven verwachting gezien de prijs van de camera. Voorheen heb ik altijd video's gemaakt met mijn fotocamera maar heb er spijt van niet eerder een videocamera te hebben gekocht.
Al met al een bijzonder goede aankoop voor een super prijs!

ielze 26-09-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Dit is mijn eerste video camera.
Was alleen nog bekend met de hele grote en zware camera met cassette van mijn ouders dat ik zelf nog in de luiers zat.
Dit is een heel makkelijke, licht gewicht en goed bedienbare camera.
Duidelijk in zijn informatie. Duidelijk menu.
Past goed in de hand.
Heeft een grote/lange zoom-functie.

Andre538 31-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Mooi Handzaam formaat camcorder voor de simpele in en om het huis filmpjes.
niet eerst allerlei instellingnen moeten aanpassen,klaar om te filmen.
Super makkelijk en handig in gebruik.
De GZ-MS110 ligt ook altijd gereed voor gebruik.

Henk Ninix 29-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

27 jaar geleden maakte ik mijn eerste video opnames met m'n Philips videocamera, de complete set woog ongeveer 10 kilo camera + VCC2020recorder , daarna een canon gehad daar ik ging qua gewicht en functionaliteiten flink op vooruit. De Canon was niet echt een duurzaam apparaat binnen 4 jaar 2 stuks " versleten " . Sinds een maand is met name mijn vrouw actief met onze nieuwe JVC GZ-MS110 en ik moet toegeven een kind kan de was doen, de eenvoud en gemak zorgt ervoor dat er door haar enthousiast met de camera gefilmt wordt. Handig apparaartej met uitstekend resultaat zowel beeld als geluid. compliment voor de jvc gz-ms 110.

gr henk

P. Tieleman 24-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Ik heb nu een paar dagen de JVC GZ-MZ110 in huis.
Waarom we voor dit model hebben gekozen is, omdat het een klein en handzaam apparaat is en nog met een perfecte kwaliteit ook.
Alles gaat via SD/SDHC dus is lekker snel en makkelijk.

Aangeschaft voor m`n vrouw die niet met een enorme camera wil rondlopen.

Waar voor je geld!

c.a.h. 22-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Een hele handige kleine caamera die je makkelijk in de tas meeneemt. Als je houdt van een simpele camera met een goede beeldkwaliteit en geluid, moet je deze camera nemen. De prijs kwaliteit verhouding is ook heel goed. Een goede camera voor een hele goede prijs. Ik zou hem echt iedereen aanraden

KJ Heres 19-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Mooie simpele camera! Met een uitstekende beeldkwaliteit. Makkelijk te gebruiken. En prima geluid.

R31 15-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Sinds 13-05-2011 de JVC Everio GZ-MS150 in ons bezit. Deze meteen na aanschaf in gebruik genomen wat een goede camera. Het gebruiksgemak is in 1 woord fantastisch. Zonder handleiding te hebben gelezen meteen aan het filmen geslagen. Direct na de koop al mooie video's kunnen maken. Echt makkelijk in gebruik en geen moeilijke menu's, Bravo!!! En super licht.

jos 63 11-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

het is mijn eerste digitale camcorder, hij bevalt me goed, makkelijk in gebruik en het overzetten naar de computer is heel erg simpel. Makkelijk om mee te nemen door het formaat.

Hub25 27-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Camera is makkelijk in gebruik, handig, licht gewicht.
Onze zoon met een verstandelijke beperking gebruikt deze camera en hij kan er goed mee overweg. Makkelijk te bedienen en geluid en beeld is prima.
Ook het terug bekijken van hetgeen opgenomen is goed en duidelijk

lily67 25-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

De camera is lekker licht. Makkelijk te bedienen.
Mijn dochter van 9 gebruikt de camera zonder problemen.
Geluid en opgenomen beeld is goed. Geen uitgebreid menu waar je doorheen moet.
Camera voldoet aan de verwachtingen en is makkelijk in het gebruik

Lilian

Klaartje 66 23-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Ik heb de camera nu een paar weken en het filmen gaat uitstekend, makkelijk en goed. De mogelijkheden heb ik nog niet allemaal bekeken, dus die beoordeel ik niet.
Ik vind het lenssluiter-mechanisme nogal kwetsbaar, ik heb liever een losse dop die je op de lens schroeft. Het gebruikersgemak is eigenlijk heel goed, maar ik heb een 6 gegeven, omdat het me niet lukt de gebrande dvd-schijf af te spelen op mijn dvd-speler die aan de t.v. verbonden zit. Ik kan de bestanden wel op schijf branden, die schijf kan ook afgespeeld worden op de computer, maar niet op de dvd-speler. Weet iemand daar een oplossing voor?
Verder ben ik heel tevreden!

Snijders84 19-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Een zeer compacte camera met een prima gebruikersgemak.
Ligt prettig in de hand en is makkelijk te gebruiken.
Een goede prijs kwaliteitsverhouding voor deze camera.Ook de starterskit die bij deze camera hoort is zeer prettig om erbij te hebben. Juiste afmeting van het tasje en voldoende opbergmogelijkheden.
Ben zeer tevreden met deze aankoop !

frankh160 03-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Een eenvoudig en handige video camera met een redelijke beeldkwaliteit. Gezien de compacte afmeting is er altijd wel een plekje voor de camera in je tas of desnoods broekzak.

joh.de vries 02-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Ik vind het een geweldig mooi toestel,makelijk te bedienen, mooie opnames.duidelijke beschrijving en makelijk om mee te nemen.

Bakker 1969 02-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Fijne camera die MS 110 ligt makkelijk in de hand en de bediening is super eenvoudig alleen het enige minpuntje is de degelijkheid een beetje slap plastic.
Voor de prijs gewoon top!

Gerrit Dumkopf 29-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Prachtige handige camera, die verrassend goed fimt en geluid van bijv. muziek opneemt en de weergave later op een computer echt geweldig. Ondanks dat ik net geopereerd was en niet mocht lopen en van enkel tot lies in gips zit kon ok toch vanuit mijn rolstoel delen van pinkpop filmen. De verhoging voor rolstoelers was behoorlijk ver weg en toch prima geluid en beeld. Ik zal dit evenenment en de blijvende herinnering altijd kousteren groetjes Lisette

Daniel Hofman 29-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Het is een heerlijk compacte camera. Ligt gemakkelijk in de hand en is gemakkelijk te bedienen. Je kunt opvallend ver inzoomen. Als je alleen een fotocamera gewent bent is dit ideaal. Het is ook erg fijn dat de camera direct aan gaat bij het openen van het scherm.
Kort om fijne camera voor een zeer goede prijs.

Westbroek 27-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Het ligt lekker in de hand. gebruik is makkeljk, ook de instellingen. Geeft resterende batterij en geheugen weer met 1 druk op de knop. mooie vorm en heel degelijk. Jammer dat er geen licht op zit, is best en groot gemis.....

Aart59 26-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Leuke eenvoudige camera, met veel mogelijkheden. Camera laat zich makkelijk bedienen, menu's zijn logisch opgebouwd. Opnamen zijn voor een toestel in deze prijsklasse zeer fraai. Prima prijs/kwaliteit verhouding

remco2660 23-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Goede prijs voor een goede camera. Jammer dat er een lichte baterrij en geen sdhc kaart wordt bijgeleverd.
Voor de gewone gebruiker zoals wij, is de camera prima te bedienen. makkelijk aan te sluiten op t.v. en computer. En een bijgeleverde cd rom voor gebruik op de computer. Prijs/kwaliteit is prima!

floxane 16-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS110BEU zwart

Het is mijn eerste camera en ben er dik tevreden over het is een compacte camera mooi beeld kwaliteit, goed geluid, beeldstabilisator werkt goed.
eenvoudig in gebruik.
voor de prijs van deze camera heb je een heel toestel.
een aanrader voor iedereen