JVC GZ-MG750BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MG750BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

roderus 06-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

mooie handzame camera met veel mogelijkheden voor instellingen en gebruiksvriendelijk. heb er vele uren mee gefilmd op mijn reis over de wereld.

peter sick 05-09-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

een geweldige camera met heel veel mogelijkheden
wel is deze camera bij weinig licht moeilijk scherp te stellen

Corfec D 25-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Student Reports een geweldig product prijs / kwaliteit. Het is erg makkelijk om zo snel als u het scherm open gebruik, is het klaar om te schieten. De zoom en de 80 GB harde schijf zijn extra vermogen. Het is compact en licht van gewicht zodat deze eenvoudig kan worden opgeslagen en kan gemakkelijk schieten met een hand. De gebruiken van het menu is erg makkelijk en ik heb veel waardering voor de sequenties die zijn gearchiveerd. De accu capaciteit is correct, maar het kopen van een tweede batterij is niet supperflue om dit apparaat te genieten. Kortom het is een grote kleine camera, maar door de mogelijkheden het heeft!

hebole 29-06-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Veel opties en makkelijk te bedienen. echter is het beeld brokkelig

Mascha Bouma 24-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Een hele fijne camera, die erg gebruiksvriendelijk is. Ook de vormgeving is erg mooi. Erg prettig dat er een harde schijf is zit, geen gerommel met sd kaartjes etc.
Kortom een fijn apparaat!

wiwiadam 02-05-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Prima apparaat voor het geld. Ideale bediening, zonder lezen van de gebruiksaanwijzing konden we direct aan de slag. Absoluut pluspunt is de harde schijf. Na één vakantie nog geen 10% gebruikt.
geen gerommel dus met externe opslagcapaciteit.

dokmai 28-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Toestel ligt fijn in de hand, makkelijk in de bediening.
Zonder de handleiding is hij makkelijk in te stellen en te bedienen.
Goede beeldkwaliteit en makkelijk over te zetten naar de computer.
Geluidskwaliteit is goed.
Display is fijn en helder.

Chris en Marleen 27-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Mooi, superklein, zeer scherp beeld. Perfect om onze pasgeboren dochter vast te leggen voor later. De bewerkings software zit in de camcorder opgeslagen. Bij de eerste keer aansluiten op je PC kan je de software downloaden. Je hoeft dus geen CD met software te bewaren

Henriete 02-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

ik heb hem nog maar een paar dagen in bezit ,al flink wat mee gefilmd, is lekker compact
voor mij genoeg mogelijkheden en een simpel menu
kortom een aanrader

oma relie 26-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

opnemen snel vind ik zeer top niet lang lezen maar opnemen hij ligt lekker in je hand
leuk ook de verschillende thema,s
ik denk dat ik mijn kleinkinderen vaak op video zal hebben staan omdat het zo makkelijk gaat
ben blij dat ik hem nu in bezit heb

een tevreden omaatje

Thomas197 19-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Ultra compact en lichtgewicht. Het maakt het mogelijk om hoge kwaliteit te produceren goede zoom en zeer nauwkeurig. Afspelen op een TV-scherm is perfect. De functie om de opnametijd ten koste van de kwaliteit uit te breiden is ook een zeer interessante optie.

Het niveau van manipulatie, menu's, en opties zijn zeer eenvoudig te hanteren. Het lezen de gebruiksaanwijzing is nauwelijks nodig, want het menu is zeer intuïtief. De harde schijf is natuurlijk een groot pluspunt je kan er uren video mee opnemen.

Kortom, erg blij met mijn aankoop!

agala 13-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Zeer goede camera voor een mooie prijs. Zeer goede grip, goede beeldkwaliteit en zeer eenvoudige bedieng en goed scherm.

GJ Schoots 10-01-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Nog nooit een camcorder gehad.
mooi handzaam toestel, gebruiksvriendelijk en zeer licht.
Extra batterij bijgekocht omdat de standaard batterij vrij snel leeg is.
De kwaliteit van het beeld en geluid ben ik zeer tevreden over.
De beelden die ik heb terug gezien op de pc zijn zeer mooi.

cvdburg 30-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Sinds enige tijd deze camera in bezit.
Er vallen meteen een paar zaken op.
De camera is erg compact, batterijen zijn nog maar een fractie van jaren geleden.
Het scherm van de camera, met daarop de bedieningsmogelijkheden werkt erg intuïtief. Je hebt de handleiding niet eens nodig om hier ervaren in te raken.
Wat daarnaast erg plezierig is, is de combinatie van optische en digitale zoom.Alleen de optische zoom(39x) geeft al heel veel mogelijkheden.Samen met de digitale zoom, zijn de mogelijkheden groot.
De opslagmogelijkheden zijn erg prettig.Een grote harddisk voor een kleine cam, maar daarnaast nog de uitbreidingsslot voor micro sd( van 4 tot 64 gb).
Als laatste bevalt me de snapshot mogelijkheid goed.Met een handeling kan ik naast het filmen ook fotos maken.

Ik heb hem als cadeau gekregen, maar als ik een vergelijking prijs/kwaliteit doe komt deze camera erg goed naar voren.
Ik vind het zeker een aanrader.

RonaldS2010 27-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

wij hadden een eerdere versie nl GZ-MG335, die hebben wij naar onze dochter doorgeschoven, en dit apparaat nieuw gekocht, dit jaar met de MG 335 safari gefilmd, geweldig vastgelegd, gebruiksgemak perfect, terugkijken geweldig, enige nadeel is dat de MG 750 nog steeds handmatig de lens moet worden geopend, die zit nu aan de andere kant als bij de MG 335, dat is minder gebruiksvriendelijk, verder hoger inzoommogelijkheid, meer geheugenruimte op harde schijf,

Patrick1502 26-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Ik wou een eenvoudige camera mét HDD kopen.
Deze was de goedkoopste, en het merk bestaat al jaren, dus "waarom niet" dacht ik.
Het toestel is zeer gemakkelijk te gebruiken. Uit de verpakking halen en beginnen maar.
Bijna 20 uur opnamecapaciteit in de hoogste resolutie, een zoombereik om "u" tegen te zeggen, licht en discreet. Wat moet je meer hebben?
Beeldkwaliteit is OK. Duurdere camcorders zulle beter scoren, maar het is en keuze dat je stelt.
Ben zeer tevreden met mijn koop.

Hoekwater 18-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Dit is de 2e JVC camera die ik gekocht heb en ben zeer tevreden over deze nieuwe camera.
Hij is erg gemakkelijk te bedienen en heeft voor opnames te maken erg weinig licht nodig voor schitterende beelden.
Het menu is makkelijk en doordat er een harde schijf in zit,kan je ook heel makkelijk films korter maken of verwijderen.

Maup1234 01-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Sinds een paar dagen in bezit, ideale kleine camera en erg eenvoudig in gebruik. Door de kleine afmetingen ligt de camera goed in de hand en met de 80Gb ook voldoende tijd om op te nemen. Wel is het aan te raden een extra batterij af te nemen, omdat de bijgeleverde batterij, maar ongeveer een uur mee gaat en hij dan leeg is.

GerardF1964 01-12-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Deze camera een paar dagen in bezit en ik ben er al helemaal vertrouwd mee. Vooral door zijn eenvoudigheid in gebruik, terwijl er toch veel mogelijkheden op zitten.
het enige wat minder is, is het filmen in donkere ruimtes, hier had ik iets meer van verwacht.
Voor de rest ligt hij prettig in de hand en kan ik dankzij een hd van 80 GB heel lang filmen.
Op de degelijkheid kan ik nog niet beoordelen daarvoor heb ik hem te kort.

dejong73 29-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Prachtig kleine camcorder. Ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand.
Gemakkelijk te bedienen, zelf met de korte handleiding (en misschien zelfs zonder ook). Beeldscherm duidelijk en via 'touch' te bedienen.
Prachtig handzaam ding voor een redelijke prijs.

marcolinden 17-11-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Zeer makkelijk in het gebruik, klein en compact.
Goede prijs-kwaliteit balans, alleen is de batterij erg snel leeg, na ongeveer 1 uur filmen.
Verder veel megelijkheden en de 80GB harde schijf is ideaal

JNooyen 20-10-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Prima toestel voor een starter.
Ik heb nog nooit een camrecorder gehad.
Zeer makkelijk in gebruik.
Ben zo'n man die geen gebruiksaanwijzing leest maar bij dit apparaat ook niet echt nodig.
De beelden die ik op pc teruggezien heb zijn in mijn ogen fantastisch, het geluid is prima en de bediening vrij eenvoudig. Ben uiterst tevreden over deze Camcorder.

Daniel Huijbens 16-10-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Vorige week aangeschaft om de eerste momenten van onze kleine te gaan filmen. Zover is het op dit moment nog niet gekomen, maar de eerste testopnames die ik met de camera heb gemaakt geven mij een positieve indruk. Uit de doos, even opladen en daarna zonder een woord in de handleiding gelezen te hebben kunnen gaan filmen. Het geluid lijkt nog wat zacht, maar verder ben ik erg tevreden over de beeld kwaliteit.

C.P. Nuijten 15-10-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Ik heb met name deze camera gekocht om bij de opnamen in huiskamerverlichting of halfdonkere feestzalen de beeldruis zo veel mogelijk te voorkomen. Dit is bij het huwelijk van mijn dochter zeer zeker gelukt. De bediening van de camera is erg eenvoudig en dus zo onder de knie. Het copieren van de bestanden, of het maken van een backup is kinderlijk eenvoudig. het bewerken van de foto's is geen enkel probleem. Voor het monteren van de video-opnamen moet ik wel een programma hebben die de .MOD bestanden kan lezen.

Di3k 11-10-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MG750BEU zwart

Goed menu en opnamekwaliteit. Geluid afspelen bij voorvertoning op camera is duidelijk een minpunt