JVC GZ-MS215AEU blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS215AEU blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jk1984 14-12-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Lichte camera, erg handig als je deze meeneemt. Wel even wennen aan het feit dat deze zo licht is. Makkelijk te bedienen en een groot pluspunt vind ik dat je er twee geheugenkaarten in kwijt kunt. Het enige wat ik jammer vind, is dat de meegeleverde batterij geen langere gebruiksduur heeft.

Rieuwers R 04-08-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Allereerst een prima apparaat, we hebben dit apparaat al een paar maanden en we zijn zeer tevreden.
Het enige wat ik jammer vind is dat je de filmpjes niet rechtstreeks als video op een dvd kan zetten.
Je moet ze altijd omzetten via de bijgeleverde software of eerst opslaan en dan proberen via een ander programma om te zetten(of dat moet aan mij liggen).
We hebben er geen spit van dat we het hebben aangaschaft.

Joop de Winter 23-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Ik heb mijn eerste filmpje opgenomen, verwerkt en op dvd gezet. Normaal ben ik nog al bewegenlijk maar de opnames zijn zeer stabiel. Beeldkwaliteit en geluid spreken me aan en het is een kleine fijn apparaat.

Johnnyboyyy 18-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Ik vind het een geweldige camera! De camera is heel licht dus je kunt hem overal mee naar toe nemen. Het is een goede kwaliteit voor een goede prijs! Je kunt naast het filmen ook nog duidelijke foto´s mee maken. En het allerbelangrijkst vind ik dat de batterij lang mee gaat!!

kalos48 06-07-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

een prima camcorder, het is mijn derde al. Ze worden steeds lichter. Deze is handzaam en lekker klein. Hij past bijna in mijn broekzak. Het mooie eraan is dat hij werkt op sd kaarten. hij is vrij eenvoudig te bedienen, je doet de klap openen en hij is al gebruiksklaar.
De knoppen op het scherm, zijn makkelijk te bedienen,
er staat al rec. op het scherm dat indrukken en je bent al aan het opnemen.
een echt geweldig apparaat.

A. v.d. Mierden 20-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Leuke camcorder, simpel in gebruik, goede opnames.
Zonder gebruiksaanwijzing ook snel te gebruiken.
Meerdere mogelijkheden nog niet onderzocht, maar zijn er wel.
Batterij gaat ongeveer 45 minuten achter elkaar mee. Omdat je zo af en toe 2 a 3 minuten opneemt per gebeurtenis, kan je er bijna de hele dag iets mee opnemen.
Door een aanbieding en de "gekleurde" beoordeling op Kieskeurig besloten deze camera aan te schaffen.
"Gekleurde" beoordeling, omdat je 1 jaar extra garantie krijgt indien je een review plaatst op Kieskeurig over deze camera. Daarom zoveel reviews??!!
Ik heb er prima en prettig meegewerkt op de wintersport. Lekker handzaam en klein voor in de binnenzak van de jas.

Rieuwers R 19-03-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

We hebben aleen nog maar een proefgedraaid, maar zijn tevreden over het resultaat.
Het geluid klinkt altijd wat "mat" uit een Film camera
desondanks goed genoeg voor ons.
Handig vinden we dat je in/uit kan zoomen via het knopje boven op de camera en via het displaytje.
Dat geld ook voor de opnames.
Verder is de camera natuurlijk erg licht en niet overdreven uitgebreid.
In de winkel werd ook gezegd dat deze camera goed filmt in een wat donkere omgeving.

Gert Vanv 24-02-2011
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Niet tegenstaande dit een SD toestel is, ben ik toch blij verrast met de beeldkwaliteit.
Toestel is zeer klein en voelt licht aan. Beeldscherm kan gedraaid worden zodat je je zelf mee kan filmen. Handige menu's. Duidelijke knoppen. De 2de sleuf voor een SD-kaart zorgt ervoor dat je toch heel wat kunt opnemen. Sd kaart in de PC en je kan dadelijk je film in het groot bekijken. Foto's nemen kan ook maar zijn van mindere kwaliteit.

njcjans 30-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Makkelijke camera, geen poespas maar gewoon de belangrijkste mogelijkheden.
Beeld- en geluidskwaliteit zijn prima. Alleen beeldstabilisator mag wat mij betreft nog beter functioneren.

zonnnet40 28-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

kleine camera erg licht en makkelijk te bedienen via het scherm .Ook met de zon in de rug is het scherm nog goed te zien.Opname knop via het scherm is makkelijker te bedienen de vaste knop maar dat kan een aan de maat handen liggen.
batterij die er bij zit is wat kort aan capaciteit dus moet er nog een bij kopen

De Cock-Decordier 25-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Wij hebben deze camcorder 3 weken geleden gekocht met als doel 'bewegende' beelden van onze vier kindren te 'shooten' Hij (camcorder) mocht mee op reis en gisteren heeft hij het 'verslag' van een trouw gemaakt. Nu ga ik mij buigen over het overzetten van de beelden op een dvd. Ik hoop dat het even vlot gaat als het filmen van de beelden, want wat dit betreft wijst het toetsel zichzelf uit. Toffe aankoop gedaan!!!

De beoordeling die ik hierbij geef gaat dus enkel over het shooten van beelden, niet over het bewerken of overnemen.

josh-jvc 03-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

De camera heeft flink veel mogelijkheden ten opzichte van de prijs. Hij start lekker snel op, zodat je direct kunt filmen.
De bijgeleverde software en het kopieëren van de filmpjes naar de laptop heb ik nog niet kunnen testen wegens tijdgebrek.
De stabilisatie werkt erg goed. Inzoomen ook, met behoud van kwaliteit door de 39x optische zoom.
Zeer tevreden over deze aankoop. Een aanrader als je een goedkope camera wilt die toch leuke resultaten geeft.

hans1234 03-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS215AEU blauw

Paar dagen in bezit. Prima camera so far. Gekocht voor mijn zoon die 11 is geworden. Hij kan er al prima mee overweg. Menu kunnen instellen in nederlands is dus erg handig. Stoere blauwe kleur.
Camera is erg licht, maar dit blijkt in de praktijk geen probleem. Fotos maken kan, maar resulotie is zo laag dat dit eigenlijk geen optie is. Ik heb deze gekozen boven het vorige model omdat deze een ingebouwde lensdop heeft, die dus nooit kan kwijtraken.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.