JVC GC-FM2B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-FM2B zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Haplo24 19-07-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Het apparaat werkt uitstekend, weinig moeite om mee te werken en snel. De films / video's worden snel overgenomen op de pc en geopend.
Wat mij tegenvalt is de beeldkwaliteit. Voor de HD camera had ik daar meer van verwacht. Maar voor de compactheid van de camera is het wel goed beeld.
De geluidskwaliteit is redelijk/goed.

Fam. v. Halst 27-06-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Superleuke camera, handzaam en licht apparaat.Nog niet zo lang in bezit, maar de gemaakte opnamen zijn prima. Enig minpuntje is het fragiele klepje voor openen ben bang dat die snel kapot is.

Splunnie 16-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Nu al een langere tijd in mijn bezit. Op de dag kun je uitstekend filmpjes en foto's maken. 's Avonds filmpjes maken geeft veel ruis, wat erg jammer is. Voor de rest leuk toestel om snel filmpjes en foto's mee te maken. Uitstekend geschikt voor Marktplaats en Facebook.

JST1229 19-12-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Deze JVC Picsio is echt een geweldige camcorder! De beeldkwaliteit is 1080p en dat zie je dan ook wel als je `m op een HD TV aansluit. Ook het geluid vertoont vrijwel geen ruis. Wat wel jammer is is dat er geen fysieke opnameknop op zit waardoor je alles via het touchscreen moet doen. Al is de camcorder van kunststof, toch kan `ie tegen een stootje. Voor de rest is het formaat ook erg handig en ziet de camcorder er mooi uit.

rene0198 16-11-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

De full hd beelden zijn zeer scherp en het geluid komt erg natuurlijk over. Ik heb er nu een paar dagen mee gefilmd en ik ben zeer tevreden. Ook het formaat is zeer goed, je stopt hem zo in je binnenzak.

Wimvandaag 02-11-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Handig toestel voor onderweg, werk snel, wel moeilijk om stil te houden tijdens filmen, moet even wennen.

Splunnie 29-10-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

prettig licht apparaatje, dat makkelijk in de hand ligt. Bediening is bijna kinderlijk eenvoudig. Helaas bij inzoomen vertoont apparaat ruis, maar dit mag pret niet drukken.
Filmpjes kunnen na opname eenvoudig worden bewerkt en staan heel snel op internet!! Time Lapse is een leuke feAture op leuke, prettig gestoorde en mooie filmpjes mee te maken.
Kortom een leuk handzaam apparaatje om altijd in je tas te hebben voor die onverwachte momenten. Voor tieners is dit een geweldig apparaat ok voor opdrachten voor school is dit een geweldig camcorder!!

mo501 30-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Mooi compact camera.Geluid is goed,beeldkwaliteit is zeer goed.Maakt leuke foto's.Makkelijk mee te nemen in je tas of zak.Ben erg blij met deze videocamera.

Eduard van Belle 23-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

De camera is super compact en lekker handig om altijd bij je te hebben
Heb al leuke filmpjes gemaakt.
Had hiervoor een HI 8 camera wat een verschil met deze.
Ook erg handig de software al aanwezig in het interne geheugen

Madelon1985 15-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Een leuke, makkelijke en handzame camera. Ik heb hem nu een week in huis en heb al diverse filmpjes gemaakt. Bij volledig inzoomen wordt de beeldkwaliteit iets minder, maar dit mag de pret niet drukken. Geluid is prima en hij is zeer makkelijk mee te nemen door het kleine formaat (wel goed vast te houden).

n.j. janssen 29-07-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

De camera heeft een super kompactformaat en past heel handig in je tas. De camera is zeer eenvoudig te bedienen en de vormgeving is simpel en strak. Ook is de camera licht in gewicht. De beelden zijn prima van kwaliteit.

N.J.Janssen 29-07-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

De JCV picsio past geweldig in mijn tas. Hij is zeer eenvoudig te bedienen en de vormging is zeer strak. Door de HD opnamens zijn de beelden super scherp en maakt het bekijken van de opnames eens zo leuk.

jetdejonge 27-06-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Zeer makkelijk te bedienen camera. Je neemt hem gemakkelijk mee in je tas.
Kwaliteit is ook zeer goed. Ik ben er zeer content mee.

A H 12-05-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Ik heb deze camera gekocht omdat ik niet echt professioneel film maar toch soms een mooi filmpje wil maken van de (klein)kinderen en bijzondere dingen.
Ik ervaar deze camera als handig handzaam formaat makkelijk te gebruiken en mee te nemen. Hij valt me echt 100% mee duidelijke filmpjes en goede geluidsweergave zowel op tv als computer

MacBee 30-03-2011

Geluid:
Beste tot nu toe handcam met zo geluidopname(geen zware stem vervorming),naar mijn menning.

Beeld: Geen scherpe beeld door de gele diagonaal(op de rand zie je blurig).
Wat kunt u te verwachten van iets wat geeft plastische lenz.

Mogelijkheden:Vanwege ingebouwde video filters, deze "speelgoed" is wel moeite waard.

Gebriuksgemak: Door opties makelijk en snel te bladeren.

Vormgeving:Zwaar genoeg om te vasthouden en niet per ongeluk enne of andere optie te raaken.Of met de duim zonder te schudden stoppen te filmen.

Degelijkheid: Zo`n neutraal…gangt van bent u op zoek naar "mikken & schitten"
of naar iet`s van 200@300€ ?! Prijs is meestaal gelijk aan kwaliteit.

Korrelige beelden kunnen jullie altijd te verwijderen door verkleinen van video formaat, maar dan kunt u zeggen vaarwel van groote beeld.
Werkt zeer goed met Mac ,iMovie en ElgatoTurbo264HD .

Moniarnold 26-01-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Net gekocht en het is echt een makkelijk dingetje.
gewoon aanzetten en opnemen, geen gekloot met dit en dat doen. point and shoot.
goede beeldkwaliteit en inderdaad het Loiloscope werkt naar behoren.
Voor huis tuin en keuken gebruik is deze camera zeer okay...

Ans Saarberg 14-11-2010
Geschreven voor: JVC GC-FM2B zwart

Heb de Picsio één dag voor vakantie aangeschaft. Zelfs zonder gebruikershandleiding is de camera eenvoudig te bedienen. Omdat de bedieningsknoppen in het touchscreen zijn verwerkt,is het reviewscherm lekker groot om terug te kijken. Kortom het gebruiksgemak is goed. Echter een minpunt is, dat het scherm bij zonlicht heel moeilijk te zien is. Het ontbreken van een polsriem vind ik een gemis.