JVC GC-WP10A blauw, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-WP10A blauw, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gera90 04-11-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Ik heb de camera slechts enkele dagen in bezit en ben er tot nu toe heel tevreden over. Er zitten voldoende mogelijkheden op de camera, ook handig dat je alleen audio opnames kan maken. De beeldkwaliteit is prima en het terugluisteren van het geluid op de pc is ook goed.

Gera90 04-11-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Mooie camera met genoeg mogelijkheden. Beeldkwaliteit van 5 megapixel is erg goed, zelfs in een donkere ruimte goed en duidelijk beeld.

markeninge 15-06-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Ik heb de camera nu een paar dagen in bezit. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, bijvoorbeeld nog niet onder water gefilmd. De foto's die hij maakt zijn prima foto's en de filmkwaliteit is tijdens het afspelen op de pc heel goed. Het geluid is iets minder maar ik vind het beeld veel belangrijker. Het bedieningsgemak is prima, niet te ingewikkeld. Binnenkort een weekje op vakantie met de kids en een zwembad erbij, dus kan ik hem even goed uitproberen.

Hans van Minnen 30-05-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Zeer mooie beelden onder water. Camara niet te snel bewegen, langzaam bewegen geeft mooier en rustig beeld. Zowel foto's als video geven zeer hoogwaardig beeld. Handig in gebruik. Geluid onder water geeft veel gekletter van water weer: zeer gevoelig. Een aanbevelings apparaat.

TimBu 02-05-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Heb de camera nog maar een paar dagen, maar de bediening is makkelijk en de opnames zijn ook van goede kwaliteit. De prijs-kwaliteit verhouding is naar mijn mening prima.

Richel73 22-03-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Ik ben erg blij met mijn nieuwe gadget. Deze camera is anders dan de meeste andere: zeer compact, waardoor ik hem vaker mee neem, waterdicht.. dat geeft een groot "fun" gehalte! Zeker op vakantie.
En de kwaliteit is boven mijn verwachtig van deze kleine Picsio: Full HD en geeft prachtig scherp beeld, ook als ik hem afspeel op mijn grote lcd tv. Ook erg leuk is de ingebouwde software om je fimpjes te editen, met mooie effecte en mogelijkheden. En dit werk ook erg makkelijk, je sluit je camera aan met usb op je computer, en je krijg de software aanklikken en je heb het op je scherm.
Kortom dit ding is echt FUN!

Benardo1970 28-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

klein en handig om altijd bij te hebben, mooie foto,s en mooie filmpjes gemakkelijk en snel op je computer af te spelen. ik hoop jarenlang plezier van te hebben.

gerdy87 27-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Ik heb het nu een aantal dagen in bezit. Het opladen duurde wel vrij lang. Er staat in het boekje dat je hem aan de computer moest aansluiten dat na ca 3 uur de batterij vol is. Na 6 uur stond het lampje van de "aan knop" nog steeds te knipperen en als hij vol is dan moet het lampje uit staan. Na 6 uur was mijn geduld op en zette ik hem aan, en in het display gaf hij aan dat de batterij vol was. Dit was wel een tegenvaller. Ik had hem via de laptop ogpeladen en die stond de hele tijd aan.

De tweede keer dat ik hem ging opladen, deed ik het via het stopcontact. De batterij was toen iets meer dan de helft leeg en na 1/5 uur was de batterij vol en was het knipper lampje uit. Dus hij kan het wel.

Het beeld is goed, alleen in het donker zie je ruis door het beeld, je ziet het nog wel goed, maar dan met een beetje ruis. Maar nu had ik deze camera ook niet voor binnen gekocht, dus dat maak niet uit. Anders zet je veel lampen aan ofzo.

Het menu is makkelijk te bedienen, alleen als je aan het filmen bent heb je maar een kwart van dat scherm waar je op kan kijken. Je ziet wel wat je opneemt, maar daaronder staat het menu. Maar persoonlijk vind ik dit ook wel weer makkelijk.

Ik heb hem nog niet in het water getest, maar als het nodig is, dan is het leuk dat het kan. Ik heb hem dan ook gekocht om veel buiten te filmen of het nu regent of niet of als ik is een keer een watersport ga doen of met zwemmen op vakantie, met deze camera kan je dat allemaal.

Je kunt er ook veel verschillende statieven voor kopen, zelfs voor op je surfboard, hem, etc

Als je een kleine handige camera wilt voor outdoor activiteiten en waterbestendig is, dan is deze aan te raden.

CocoindeRust 17-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Hij is handig om mee te nemen.
Beeldkwaliteit is prima.
Zelfs voor mijn vrouw is hij makkelijk te bedienen.
Ook de foto's zijn van goede kwaliteit.
De 5 megapixels zijn ruim voldoende.
Door zijn compactheid en zijn eenvoudige bediening is het zeker een aanrader.
Doe je er een 16 GB kaart in, dan kun je meer dan 2 uur filmen.

joopamsterdam 15-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

mooie kwaliteit beelden en zeer handzaam onderweg. Eerste beelden van afgelopen week waren prima. Menu is eenvoudig en bediening is daardoor overzichtelijk. Overzetten naar computer gaat zeer eenvoudig.

Boogie2u 13-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Makkelijke camera voor outdoor activiteiten, tijdens het zeilen en motorrijden, goed in de hand liggend en geweldig scherp beeld, wanneer nodig kunnen er ook foto's gemaakt worden.Verschillende video formaten wat makkelijk is mbt uploaden sociale netwerken, ook geschikt voor de Mac.

O de Groot 18-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Mooie camera die goed filmt in ruig terrein,binnen vangt hij niet al te veel licht op maar buiten is dat geen probleem en dat is denk ik toch de plek waar je hem het meest gebruikt,zelf ga ik hem met wakeborden gebruiken en verwacht daar dan ook geen problemen.

ahvink 07-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Prima camera oordelend op wat ik tot nu toe heb gezien, makkelijk in gebruik en prima beeldkwaliteit hoewel dat binnenshuis al snel minder wordt.

Al met al dik tevreden.

Norry 05-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Mooie compacte waterdichte camera, mooie beelden alleen binnen minder maar heb hem dan ook vooral voor buiten en in wateromgevingen.
Zeer gebruiksvriendelijk en meteen te gebruiken zonder moeilijke handleidingen door te nemen en het mooie van alles...hij is gewoon op mijn MAC computer aan te sluiten. Erg tevreden met deze aankoop !

remcovddoorn 02-01-2012
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Mooi en degelijk desing. Speciaal gekocht omdat hij ook onderwater kan en dus mee het zwembad in. De touchscreen is groot genoeg en werkt snel genoeg. De Accu tijd is wat aan de korte kant. Ongeveer 3 uur dus niet vergeten steeds op te laden.

Ans en Wies 03-12-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

De camera ziet er leuk uit, compact en zonder toeters en bellen. Het gebruik is vrij simpel. Als je de beknopte gebruiksaanwijzing leest, dan weet je om te beginnen al voldoende. Verder wijst het gebruik zich vanzelf. De filmpjes zijn van goede kwaliteit, vooral onderwater is het geweldig filmen. Wij hebben de camera al redelijk getest en kunnen niet wachten om de camera te gaan gebruiken op onze vakantie. We moeten trouwens wel op zoek naar een van usb naar stekker adapter, zodat we ook zonder pc de batterij kunnen opladen.

hannah1982 28-11-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Erg handig om mee te nemen, kan zo in je jaszak worden gestopt zodat je alle momenten vast kan leggen zelfs in de regen. Hij is makkelijk te gebruiken, fijn ook dat je foto's ermee kan maken. Het heeft alleen een nadeel vind ik en dat is dat het vlak van het filmen zo klein is, daar moet je erg aan wennen.

barry wi 06-10-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

ik gebruik hem voor op mijn surfboard de time laps functie is ook erg leuk
het werkt allemaal relatief simpel ik gebruik eigenlijk alleen de 1080 setting
deze filmt best goed.
onderstaand een linkje van mijn eerste filmpje

PatrickuitUrmond 02-10-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Een erg handig en degelijk apparaat. Ik heb al geprobeerd een filpje naar facebook te uploaden en het ging heel gemakkelijk, én in HD kwaliteit. Ik stond er zelf van te kijken hoe snel en eenvoudig dat ging, binnen 5 minuten was het gelukt. Daar had ik hem ook voor gekocht. Over de beeldkwaliteit ben ik zeer te spreken. Bij daglicht zie je echt de HD kwaliteit, ook als je je film upload en dan via internet bekijkt. Opnametijd is effectief 40 minuten aan film (zie website JVC). Dat is wel iets om rekening mee te houden dat je geen lange vakantievideo's kunt maken. De vormgeving is mooi en degelijk. Ik vind de combinatie van blauw en zwart een sportieve uitstraling hebben. Al net al een camera die je altijd bij je hebt om gemakkelijk en snel opnames te maken van die leuke momenten die je met je vrienden on-line wil delen.

E.Niessen 17-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Over deze camera ben ik zeer tevreden
daar de voor loper van jvc lastige knopjes had en slecht reageerde
is dit touch screen zeer gemakelijk te bedienen
de beeld kwaliteit is gewoon geweldig voor de omvang (grote) van de camera. het geluid is iets minder maar zeker niet slecht iets schel.
onderwater ik heb hem even in een zwembad gebruikt jammer dat je het display uit moet zetten maar het beeld is verbluffend goed.
daar ik nog niet alles heb uitgeprobeerd ben ik nu al
zeer te vreden over deze camera

Donkers 31 14-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Je hebt nu alles bij de hand.Super met een kleintje opkomst als het geboren is kunnen we alles vast leggen op foto en video.Wat wil je nog meer. SUPER

linbeus 06-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Ik heb het apparaatje deze zomer mee genomen op vakantie naar Azië. Ik wilde veel filmen en ook onderwater bij het snorkelen.
Het is me heel goed bevallen. De kwaliteit is voor mij wat je kan verwachten van zo'n klein apparaatje en de resultaten op de computer en op de televisie zijn heel goed.
Het apparaatje werkt handig en de waterdichtheid is echt prima!
Het geluid had iets beter gekund, maar is niet slecht.
Als je echt iets wilt doen op vakantie is het wel handig om van te voren al wat te "oefenen".
HD-kwaliteit kun je alleen gebruiken met een statief, niet uit de hand. Het wordt dan veel te schokkerig.
Ik ben heel tevreden over de JVC Picsio GC-WP10

moby1956 03-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Het geluid is te blikkerig
video goed foto minder
start stop knop andere plaats omwisselen met aan uit knop
degelijkheid moet zich nog uitwijzen

Johan745 01-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Waardeloos. De opnamekwaliteit voor video is redelijk indien gebruik wordt gemaakt van een statief. Uit de hand filmend is geen rustig beeld te realiseren. De fotokwaliteit is uiteraard niet te vergelijken met een spiegelreflex maar de kwalitiet van dit apparaat is beslist niet beter dan de camera van een willekeurige mobiele telefoon. Voor zowel de video- als de fotomodus geldt dat veel licht nodig is voor een acceptabel resultaat.
Ik was mij er voor aanschaf van bewust dat de kwaliteit niet briljant zou zijn. Ik wilde de camera gebruiken voor natte omstandigheden: zeilend, snorkelend en spelend met de kinderen op het strand. Juist in die omstandigheden waar ik mijn andere camera niet aan zou willen wagen. Na precies 9 minuten filmen bij/in het water was het over. De camera doet niets meer. Corrosie aan de stekkercontacten doet vermoeden dat de afsluitklep niet waterdicht is. Niet kopen dus!

HARING16 23-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-WP10A blauw, zwart

Jammer dat er geen horizontale video opnamen gemaakt kunnen worden. Vreemd dat dit wel kan met de foto opnamen. Typisch is dat de horizontale foto opnamen veel slechter zijn (onscherpte naar de randen) dan de verticale. Zowel de video en foto opnamen zijn kwalitatief niet denderend, het lijkt alsof bij het afspelen van de video de bewegingen (zijwaartse bewegiging) te snel gaan. Bovendien zie je het beeld ook vervormen. Bij de foto opnamen zijn de resultaten wisselend, maar helaas niet voorspelbaar. De ene keer scherp, de andere keer gedeeltelijk scherp. Meer een funcamera dan een kwaliteitscamera. Leuk voor erbij, maar wil je mooie video en foto's maken, dan zou ik toch voor iets anders kiezen. Onderwater is leuk, hier valt de mindere kwaliteit minder op. Ik moest echter wel de klep (afdichting van geheugenkaart en usb) naderhand wel grondig reinigen van zand, ook al spoelde ik de camera steeds af met zoet water. Ik gebruik voortaan alleen voor het snorkelen en niets anders ondanks de 5 megapixels. Als je een foto uitvergroot op je pc dan begrijp je wat ik bedoel.