JVC GZ-HM845BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 149 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM845BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tolka 30-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

super prijs/kwaliteit verhouding.makelijk in gebruik en de 8GB intern geheugen is ook een pluspunt.Mooie vormgeving en zeer helder en duidelijk LCD scherm.

Sjak2011 27-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Ik heb deze cam-corder nu ruim een jaar in mijn bezit en ben uiterst tevreden over het beeld en het geluid.Vergeleken met mijn vorige (Sony)is vooral de beeld en geluids kwaliteit veel en veel beter.Alleen het gebruikersgemak valt mij tegen. Waarschijnlijk omdat ik niet zo'n geweldige computer kennis heb lukt het mij nog steeds niet om beelden naar mijn computer over te zetten.

bulletje75 17-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Mooie camera, die gemakkelijk in gebruik is. Had eerst de tz715, maar deze voelt veel degelijker aan. Ook het touchscreen is veel prettiger.
Over degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen, maar ik ga zuinig met mijn spullen om, dus dat komt wel goed.

Ik denk dat iedereen met deze camera overweg kan.
Wat wel jammer is, is dat er geen hdmi kabel bij zit.

poldermeisje 04-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en wil hem absoluut niet meer kwijt, hij maakt supermooie beelden, en ook de foto's zijn schitterend, ik zal hem veel gaan gebruiken en als ik terugkom uit Canada, zal ik (hopelijk) een paar beren en orka,s op you tube te plaatsen. Zelfs mijn man kan ermee overweg omdat de bediening ervan kinderlijk eenvoudig is, GROOTS mijn Everio GZ-HM845.

Corrie

Marie-Jo 19-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

De lens en grote formaat scherm zijn super om te gebruiken. De combinatie van de harde schijf geheugen en SD-kaart is erg handig en soepel in de overdracht tussen de twee en niet gevonden op veel camera's van deze prijsklasse.

rdh1966 19-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

mooie en prachtige camera met mooi groot scherm. gemakkelijke bediening en ideaal voor binnen filmen

JanS1962 23-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Prima camera, schitterend beeld vooral op een full HD tv. Gemakkelijk te bedienen, vooral het grote scherm vind ik erg prettig. Prima aankoop

Hb29 03-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Ik heb de camera nu een paar weken in bezit en ben zeer tevreden. De kwaliteit van het beeldschermpje is super! Het is een groot en helder touchscreen waardoor je je opgenomen materiaal gemakkelijk terug kan zien.

debruin212 01-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

De camera ligt goed in de hand, een mooi formaat. Het heeft een goede lens, 1.2 lichtsterk. Het grote beeldscherm van 3,5 inch is ook ideaal. Wat ik zelf ook erg handig vind is dat het een touchscreen beeldscherm heeft. Het beeld is erg mooi en scherp. Zelfs binnen kunnen er mooie filmpjes worden gemaakt. De prijs en kwaliteit is goed in verhouding!

Rinie smits 01-06-2012

Ik heb de camcorder nu 3 weken in mijn bezit en heb een goede keuze
gemaakt! Brilliant beeld en geluid.Overtreft mijn verwachtingen!
Bovendien heeft ze een makkelijk menu,en een kinderlijk eenvoudige bediening!
Kleine kanttekening voor de gebruikers-duur van de accu,deze bedraagt hooguit 40 minuten,dus heb ik er een accu extra bijgekocht.Ben er zeer tevreden mee.

tareemer 24-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Super mooi model ligt goed in de hand lekker handzaam!
Vergeleken met ouderen modellen van JVC.
Mooi groot scherm toestel gaat van zelf aan of uit als je het display draai, Touchscreen is ook wel prettig behalve vette vingers dan!Maar meestal zijn de basis knoppen voldoende! Installatie op de pc is echt super gemakkelijk.Tevens in een inern geheugen van 8GB erg prettig,en hoop dan ook dat deze net zo lang gaat als mij vorige Everio

Hendrikjannetje 20-05-2012

Gekozen omdat: -full hd
-3,5" beelscherm
-touchscreen

De opnamekwaliteit vind ik erg goed, evenals het goede beeldscherm van 3,5". Het touchscreen werkt ook goed, het komt in de buurt van de touchscreens op de huidige smartphones. Het aantal knoppen op de camera is hierdoor ook zeer beperkt.
Voor mensen die niet van veel instellingen houden, maar een goede camera willen hebben die automatisch de instellingen aanpast, zoals ik, is deze camera geschikt.
Ik weet niet of dit op alle camera's zo is, maar je kunt kiezen om bijvoorbeeld de foto's (snapshots) die je maakt op te slaan op de interne harde schijf en de filmbeelden op te slaan op een sdhc kaartje.

De camera ligt goed in de hand, weegt niet veel en gaat vanzelf aan wanneer je het scherm openklapt, hierdoor kun je vrij snel beginnen met filmen (ongeveer na 5 tot 7 seconden na openklappen van het scherm).

De nadelen zijn het beperkte optische zoombereik en de accuduur. Hierdoor zou ik adviseren om een tweede accu bij te bestellen. De camera is vrij snel weer opgeladen (ik gok een uurtje of 2)

Ik heb naast de camera een tasje, extra accu, sdhc class 10 (32GB) en later ook een statief aangeschaft. Ik heb een redelijk vaste hand maar het beeld is toch al vrij snel schokkerig (maar dat is volgens mij met elke camera het geval)

alice79 17-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Leuke camera voor een betaalbare prijs. Erg makkelijk in gebruik. Het grote scherm is ook erg fijn. Filmt goed in het donker. Een nadeel wordt niet geleverd met een HDMI kabel.

Loon80 11-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Heb de camera nu een kleine 3 weken in huis.
Camera is lekker licht en heeft een groot scherm wat makkelijk is in gebruik.
Beeld is erg scherp en word automatisch opgelicht als het dinker word.

RadjoeRR 02-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Licht gewicht, compact en ligt goed in de hand. Geen joekel. Heeft heel veel mogelijkheden. Geluid en beeld goed. Kan ook 3D.

Jack HW 01-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Prachtige , gemakkelijk in de handliggende camcorder. De beeld kwaliteit is zeer goed, ook het geluid trouwens. De vele instellingsmogelijkheden moeten goed worden bekeken, welke bij de omstandigheden passen. Deze zijn door het touchscherm gebruik echter zeer gemakkelijk in te stellen. Ook de foto kwaliteit is erg goed en kan zeer gemakkelijk met het filmen worden gecombineerd.

Marinus11 27-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

De camera bevalt erg goed. Ziet er strak uit, maar nog belangrijker de kwaliteiten en mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Kortom bevalt perfect

bert1808 15-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Camera ligt goed in de hand, heel compact past in de binnenzak van mijn vest. lichtsterke van 1.2 echt supper om binnen te filmen. Groot beeldscherm. Ook de handleiding op de site van JVC is duidelijk en goed geïllustreerd met filmpjes. Enkel de standaard accu mocht iets groter zijn.

camgenieter 14-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Zowel binnen bij kunstlicht, sportopnamen, als buiten natuuropnamen, prachtig helder beeld.
Bediening is uiterst eenvoudig, wijst zichzelf.

fr te E 12-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

zelf zonder handleiding laat de everio zich makkelijk gebruiken,zeer goed beeld alleen geluid had van mij iets harder mogen overkomen maar dat is persoonlijk
ben zeer tevreden over de everioGZ_HM845

FR te E

Brucey 11-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Wij hebben de GZ-HM845 nu bijna twee weken in bezit. en hebben deze camera gekozen vanwege het 3.5" scherm en de touchscreen functionaliteiten. Hij voelt heel degelijk aan ondanks dat hij zo licht is, en ligt erg goed in de hand doordat hij zo compact is. Het beeld is uitstekend, zelfs in het donker kun je mooie scherpe beelden maken. De menu's zijn goed te bedienen en wijzen zich vanzelf, de mogelijkheden zijn erg divers. Al met al is het een goede camera voor relatief weinig geld.

joor007 07-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Deze camera nu 2 maanden in bezit.
Wat een goede beeldkwaliteit overdag, 's avonds heeft ie wel wat moeite.
Ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd maar er valt genoeg zelf in te stellen.
Ik vond het wel wat vreemd om op een SD kaartje te gaan opnemen maar nu ik er aan gewend ben vind ik het fantastisch. importeren op mijn imac gaat ook erg goed.
Al met al een zeer goede koop geweest.

tedjedb 05-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Werkt goed, logische bediening van het programma. In donker foto's erg korrelig.

Ploegers 22-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

wij hebben deze camera uit gekozen (2 maal) voor de scherpe van de lens en de grote van het display.
ligt gemakkelijk in kleine handen
de camera wordt hoofd zakelijk binnen gebruikt met veel extra verlichting (podium verlichting) dit hebben we nog niet kunnen testen maar ik heb er de volste vertrouwen er in dat goed komt.

J. van Dijk123 16-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM845BEU zwart

Lekker handzaam apparaat (kan in mijn broekzak!), dat zeer fraaie opnames maakt. Geluidsregistratie zou iets beter kunnen. Super Lolux feature valt wat tegen (bij weinig licht schokkerige beelden)en foto's zijn dan niet echt bruikbaar.