JVC GZ-HM440 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM440 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kraima 14-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Fijne camera. Perfecte beeldkwaliteit. Ik ben heel tevreden. Het is even wennen om de camera te gebruiken, vooral het touch-screen. Maar ook dat gaat steeds beter. Het geluid is ook goed. Handzaam toestel.

Gerard Breed 17-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Een handige kleine video.
Het apparaat biedt een gemakkelijke bediening voor het maken van een opname, maar ook voor het afspelen.Dit door middel van handige touch-screen functies. Je wissel ook gemakkelijk tussen de video en de foto functies.
Klein en handzaam met een mooie beeldkwaliteit.
Nu een maand in bezit. Gebruikershandleiding is goed leesbaar.

G. Breed

Johan van Wijk 21-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Na enige tijd zoeken heb ik met deze videocamera een camera gevonden die makkelijk te bedienen is en een zeer goede kwaliteit levert. Het gemak is de eenvoudige bediening met toch een scala aan mogelijkheden. Ook het geluid is van een sublieme kwaliteit. Kortom een aanrader.

1984Pascal 01-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

De camera werkt erg gemakkelijk, zeer gebruiksvriendelijk. Mooi en stabiel beeld. Het bandje om je hand aan de camera zit wat laag, waardoor de camera wat makkelijk scheef hangt.

S.Suon 22-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Na een paar weken te hebben gebruikt zijn wij nog steeds tevreden. Mooi scherp beeld, mooi geluid voor deze prijs is het een goede videocamera een echte aanrader voor beginners. Fijn als je de beeld klep open en dicht doet dat het automatisch aan en uit gaat. Verder gaan wel al binnen paar weken op vakantie!!!

jimgrey 07-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Ik heb deze camera nu een paar weken,bevalt mij heel goed. Vooral het gebruiks gemak. b.v wisselen tussen video en snapshot,starten na opening scherm en beeld kwaliteit.
ook de afmetingen zijn van die aard dat je hem makkelijk mee neemt.

Hans en Edith 31-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Na het nodige experimenteren zijn we inmiddels helemaal gewend aan het apparaat. Goed scherp beeld, goede stabilisering en fijn vast te houden. Ook fijn is de lichtgevoeligheid. zelfs bij zwak licht nog goede beelden. Wat je ook duidelijk ziet is dat het een Full HD camera is. De beelden op de tv/monitor zijn prima scherp. We zijbn tevreden met de aankoop

lottefrot 10-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

De camera is zeer goed van kwaliteit. Het beeld is erg helder, de geluidskwaliteit van de opgenomen beelden is erg mooi en goed te beluisteren.

Het gebruiksgemak is zeer fijn. De camera ligt goed in de hand en is in gewicht zeer licht.

De kleur die ik heb is zeer mooi, rood. De kwaliteit prijs verhouding is goed, een mooi apparaat voor weinig geld!

De handleiding die erbij zit is goed te volgen en je hebt binnen enkele minuten een beeld van wat er allemaal mee kan.

Een leuke bijzaak is dat de filmcamera ook foto's kan nemen en die ook redelijk van kwaliteit zijn.

Zo heb je dus een film en fotocamera in 1!

ronm63 10-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Kleine handzame camera, met prima geluid en beeldkwaliteit.
Op zich makkelijk te bedienen als zijn reageert het touchscherm soms wat moeilijk.
Een tweede accu is aan te bevelen, want na een uurtje filmen is ie echt leeg.

oostendal 02-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Eigenlijk hoef je de handleiding niet te lezen alles spreekt voor zich, verder is het display mooi helder en makkelijk te bedienen ook de beeldkwaliteit is prima Al met al een goede koop

marcheldam 26-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

de camera ligt gemakkelijk in de hand, zeer goed te bedienen, het touchscreen is overzichtelijk, zeer duidelijk, en goed te bedienen, ook voor de beginner.
beeld kwaliteit is optimaal ook de weergave op tv.
kortom waar voor je geld

marcheldam 25-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

ik ervaar deze recorder als compact, licht en zeer uitgebreid. beeld kwaliteit en weergave optimaal, zowel in film als foto. geluid kwaliteit eveneens optimaal. tijdens het filmen zeer makelijk te bedienen.
kortom een zeer goede aanschaf voor een goede prijs

Zipski 07-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Fijne, handzame camera die goed te bedienen is. Ook in de vrieskou werkt hij goed! Heel goede beeldkwaliteit; de filmpjes zijn echt scherp. De focus werkt goed; je hoeft zelf maar weinig te doen hieraan.

TJN Pannevis 05-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Compacte lichte camera, goed kwaliteit opnames.
Jammer is wel dat de meegeleverde accu na'n uurtje filmen weer opgeladen dient te worden, en dat de oplaadtijd langer duurd dan de gebruiksduur (± 2 uur)
Een exstra accu is daarom aan te bevelen.

kimber1811 04-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Het is een gebruiksvriendelijke camera die mooie scherpe full HD beelden levert, ook indien het licht minder is; ik ben verbaasd over de heldere beelden. De microfoon levert goede geluidskwaliteit zelfs op behoorlijke afstand. Touchscreen is erg handig. De camera is compact en daardoor gemakkelijk overal mee naar toe te nemen.

Eric Snaaijer 29-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Deze camera gebruik ik nu een 4 weken.
Hij is licht in gewicht en ligt redelijk goed in de hand. De vorm valt niet echt lekker in de hand waardoor het bedienen van de zoom ook wat lastiger is.
Het beeld stilhouden tijdens een zoom actie wordt hierdoor moeilijker.
De touchscreen bediening is helder en goed te bedienen.
De accu gaat ook lang mee dus stroomverbruik valt reuze mee, ook met korte shots.
Er kunnen sd-memorycards in gemakkelijk te importeren zijn in elk videobewerkingsprogramma bv. pinnacle.
De bijgeleverde software gebruik ik niet, en is overigens afkostig van de camera. Is niet in de doos meegeleverd. Minpunt is dat er geen losse acculader bij zit. Deze jvc-lader kost 65euro. Ook een extra accu moet als optie gekocht worden.
Algemeen is het een prettige camera en betaalbaar.

SjaakieH 24-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Ik zocht een camera met meer mogelijkheden dan de filmcamera die ik tot toe gebruikte.
Een touchscreen zou ik heel handig wezen.
Gezichtsherkenning en lachherkenning ,hoeft voor mij niet.
Ook moest verschillende dingen handmatig in te stellen.
Je moet ook met de camera kunnen experimenteren.
De opslag moet flexibel wezen eventueel met een sd eye fi kaart. Zodat je op vakantie je foto's op Internet kan zetten.
Bovenstaande vond ik in de JVC GZ-HM440
Een makkelijk te bedienen camera met veel mogelijkheden en mooi beeld en geluid.

Huib63 15-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Een prima Camera, mooi beeld en goed geluid met eenvoudige bediening.
Ik ben zeer tevreden.

Evelineke 12-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Camera past goed in de hand, heeft een handig touchscreen, is zeer gemakkelijk in gebruik, zelfs voor een onervaren filmer, soms moeilijker beeld bij duisternis, maar overwegend heel tevreden over!

daisy75 09-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Met kerst kado gekregen. Een bijzonder prettige camcorder, prima formaat voor in de binnenzak, degelijke kwaliteit en makkelijk te bedienen. Misschien is het formaat iets te klein voor grote mannenhanden..
Vooral met buiten filmen vind ik het beeld heel erg mooi en 'echt'.
Je kunt ook tijdens het film makkelijk een foto maken. De kwaliteit daarvan houdt echter niet over (daarvoor hebben we gelukkig een fototoestel).

I. Benedick 09-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Sinds een aantal weken heb ik dit cameraatje in bezit en over het algemeen bevalt hij heel goed. Heerlijk handzaam (gewoon klein) en erg makkelijk in het gebruik. Het geluid is misschien iets minder in vergelijking met wat ik eerst had, maar het beeld is heel goed.
Wellicht komt het door zijn formaat: ik vind het wel een vrij fragiel apparaatje.

Buyck Mrac 09-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Zeer compacte en "easy-to-use" camera.
Gaat rechtreeks op pc via usb aansluiting.
Scherp beeld met supper 40x zoom !
Een aanrader !

MirandaDanjo 09-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Lekker handzame camera en makkelijk in gebruik.
Beeldkwaliteit is erg mooi en scherp, zeker ten opzichte van mijn vorige camera, waar geen HD functionaliteit op zit.

Paula19731973 07-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Ligt makkelijk in de hand (voor mannenhanden misschien aan de kleine kant). Zeer scherp beeld. Heel veel mogelijkheden op camera en door software. Gemakkelijk te installeren zonder cd, gewoon camera op pc aansluiten.
Kortom, geweldig apparaat!

Paula Groet 05-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Geweldig cameraatje, klein, handzaam, mooie kwaliteit, vooral buiten. Xtra batterij is ook erg handig en geen bandjes meer!!!!!