Bosch GSN40A31GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN40A31GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Arthur150 12-09-2011
Geschreven voor: Bosch GSN40A31GB

in de eerste instantie deed de vriezer het naar behoren maar na een 3 kwart jaar begon hij te tikken ( ventilator liep aan, hij moest gedooid was de opgave van de servicemonteur! sinds die tijd is het begonnen met de ellende. we hadden een extra verzekering voor hem afgesloten nu verlopen sinds augustus. de temperatuur in de vriezer schommelt van -5°C tot -18°C.
de vriezer was gekocht via internet "best five" hierna overgenomen door ITS ook failliet dus waar heen met mijn klacht voor/over dit duurzaam app.

Bert Peeters 31-07-2008
Geschreven voor: Bosch GSN40A31GB

De diepvrieskast is maandag geleverd en dinsdag maakt hij herrie net als een wasmachine welke centrifugeerd waarbij de was niet goed ligt.
Contact met Bosch gehad en deze komen meer dan een week later en de diepvriezer moet 48 uur uit staan.
Zeker bij een niewue diepvries had ik wat meer service verwacht van de firma Bosch.
Moet men soms twee diepvriezers aanschaffen want je moet toch je ingevroren spullen kwijt.
Het antwoord op mijn vraag wat moet er met de ingevroren middelen gebeuren was dat ik dat zelf maar moest oplossen.

ad 1967 06-07-2008
Geschreven voor: Bosch GSN40A31GB

Helaas heb ik geen goede ervaring met m'n diepvrieskast.Heb hem nu vier weken en is nog geen dag in gebruik geweest.Klacht gelijk gemeld bij bosch maar hij is nog steeds niet gemaakt.Er zijn geen onderdelen zegt men.Persoonlijk vind ik dit zeer slechte service van bosch.