Liebherr FNd 525i Prime NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr FNd 525i Prime NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

h********@o********** 13-07-2024

Prijzige kast maar maakt de beloftes meer dan waar

Deze vrieskast gekocht voor vervanging van een kist, je kan nu minder kwijt omdat je met laden zit maar het is een stuk gemakkelijker met het zoeken. De keuze op Liebherr is gevallen omdat de kasten van Liebherr als een van de weinigen in een omgeving werken tot - 15 graden, dus in een schuur kunnen staan en een hevelsluiting heeft zodat deze met minder kracht geopend kan worden, voor mijn vrouw zeer handig omdat deze reumaklachten heeft. Wat mij opvalt is dat je hem bijna niet hoort werken en ik had eerst geen hoge verwachtingen van de verlichting in de kast maar dat valt meer dan 100% mee.
Alleen is deze kast wel aan de prijzige kast maar dus maar hopen dat hij lang meegaat, daar hebben wij wel vertrouwen in want Liebherr verlengt niet zomaar de garantie met 6 jaar.

Pluspunten

• Hevelsluiting , opent een stuk gemakkelijker
  • kan op een koude plaats staan (tot -15)
  • goede verlichting in de bakken
  • stil
  • verlengde garantie met 6 jaar

Minpunten

• aan de prijzige kant
  • ijsblikjes maker was niet nodig geweest

t**********@g******** 08-07-2024

Dit merk is zeker een aanrader voor alle producten

Al velen jaren Liebherr vriezer en ook apart de grote koelkast en altijd zeer tevreden, en na lange tijd helaas moet natuurlijk de vriezer vervangen worden.
Deze vriezer is natuurlijk weer zuiniger dan uit het verleden (18 jaar oud).