Zanussi ZFT 11 FB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZFT 11 FB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

marton 12-09-2009
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Bedankt voor jullie inzendingen. Ook de ZFT 11 is kapot gegaan, na pakweg 4 jaar. Volgens S&F heeft Zanussi een goede coulance regeling, maar als ik de prijsopgaven bij jullie zie, weet ik wel beter: Total loss dus. Alleen al 65,- voorrij kosten op een apparaat van 229,- nieuwprijs.
De Liebherr waar ie naast staat doet het al 15 jaar zonder mankeren. Meteen maar een bedankje aan de consumentenbond die deze vriezer een voor mij doorslaggevende goede beoordeling gaf! Duurzaamheid is jammergenoeg geen beoordelingscriterium.

jan61 31-01-2009
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Helaas is bij ons ook gebeurd wat in andere reviews naar voren komt: de compressor is vastgelopen.
De vriezer is juist een jaar buiten de garantieperiode en repareren heeft volgens de deskundigen geen zin, dit is te duur.

truusje49 04-11-2008
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Ook bij mij; na 2 jaar en 2 maanden compressor en een printplaat stuk die niet meer leverbaar is. Ik kreeg wel een omruilvoorstel maar in plaats van een energie type A is het B geworden en in plaats van 4 laden 3. Bijbetalen 104,- Weet nog niet wat ik er mee doe. In ieder geval heel erg balen!

Jeroen SP 12-06-2008
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Zelfde als johny t heb de vriezer 2 jaar en 3 maanden gehad en ook bij mij is de compressor vastgelopen en stuk. Voor de rest op zich wel mooie onhoud en prijs.

Johny t. 28-05-2008
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Ik heb deze vrieskast 2 jaar en 2 maanden geleden aangeschaft.
Nu is echter de verdamper verstopt en daardoor de compressor ook kapot.
Een total loss nu want reparatie is te duur zo net buiten de garantie periode.
heb nog wel een coulanceverzoek bij zanussi liggen. Ik zal nog melden wat daar uitkomt

Gitty 02-07-2005
Geschreven voor: Zanussi ZFT 11 FB

Over het apparaat kan ik nog weinig zeggen, hebben het net in bezit.
Maar wij zijn erg tevreden over de orderafhandeling. Je wordt
goed geinformeerd over de stand van de order en zelfs wordt je de tijd (b.v.
tussen 6.30 en 8.30) verteld wanneer het apparaat wordt afgeleverd, en toen
waren ze er ook om 07.15 uur.
Het was onze eerste keer dat we zo een huishoudelijk apparaat bestelden maar
zijn zeer tevreden.