Whirlpool WV1600 A+NFW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WV1600 A+NFW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Tek 27-04-2023

Teleurstelling

Weggegooid geld!
Ik heb dit product al ruim twee jaar en binnen twee jaar al drie keer een monteur geweest! Nu de garantie voorbij is, is het natuurlijk weer raak! Het moet een no- Frost voorstellen, nou dat is het zeker niet!! En wat voor lawaai dit apparaat maakt, hoor ik zelfs van de buren! Ik zou het nooit aanraden!

s******@g******** 05-08-2021

Whirlpool vrieskast matig

Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Redelijke vrieskast met now frost. Veel temperatuur schommelingen. Relatief hoog energieverbruik. Bakken zijn voor verbetering vatbaar. Voor ons geen Whirlpool meer!

Pluspunten

• Afmetingen
  • Inhoud

Minpunten

• Zwakke bakken
  • Relatief hoog energieverbruik
  • Veel temperatuur schommelingen
  • Korte levensduur

risher98 10-08-2013
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Ik heb de vriezer nu 2 jaar in bezit en deze gebruikt een energie op jaarbasis 881kwh. Energie gebruik moet zij op jaar basis 284kwh.Ik heb om opheldering gevraagd bij Whirlpool en deze antwoord dat in het lab andere meet condities zijn dan bij u thuis en wordt verder niet geholpen. Ik heb destijds de vriezer gekocht omdat deze zo zuinig moet zijn. Ik voel me bedrogen door Whirlpool.

diemur 25-03-2012
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

diepvriezer 2 jaar in bezit en al 3 x een monteur moeten laten komen. voor hetzelfde probleem. afvooe buisje voor water afvoer bevriest en het ijs/ water komt er aan de voorkant uit en loopt over de lades. oplossing diepvriezer ontdooien. Het is toch een no frost.

Trifolium 03-01-2012
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Vrieskast nu een jaar en 2 maanden in bezit. Vriezer doet zijn werk op zich goed, maar wel een aantal minpunten:

- slaat erg vaak aan, meestal wel 2 keer per uur
- is behoorlijk luidruchtig
- temperatuur loopt snel op bij stroomstoring
- laden en kleppen komen fragiel over
- stroomverbruik hoger dan opgegeven

Naar aanleiding van het zo vaak aanslaan en het daardoor mogelijk hogere stroomverbruik, hebben we na 2 maanden een monteur laten komen. Deze verzekerde ons dat alles normaal was. Een lichter motortje moet vaker aanslaan om hetzelfde werk te verzetten, maar gebruikt uiteindelijk evenveel stroom ...

Op de eindafrekening na het eerste jaar met de vriezer bleek er echter een meerverbruik van 500 kWh te zijn, terwijl er geen noemenswaardige andere mutaties in ons huishouden hadden plaatsgevonden. Dat is toch wel even wat anders dan de 284 kWh die wordt opgegeven.

Wij hebben ons destijds laten leiden door de goede beoordeling van deze vrieskast door de Consumentenbond en de niet te hoge prijs, maar achteraf hadden we liever iets meer betaald voor een A+(+) kast.

mellie1952 11-02-2011
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Kast is te licht en verschuift bij het openen.
Verder, er luidruchtig.

edwards 12-08-2010
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Mooie volledige kast, alleen gaat de deur moeilijk open, waardoor je de vriezer naar voren trekt.

Lijkt mij op de lange duur niet bevordelijk voor de deurophanging.

De kleppen voor de vriesplanken komen niet echt stevig over.

Bij elkaar genomen een lage waardering gebruiksgemak en duurzaamheid.

Lieke1979 25-07-2010
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

We hebben deze diepvriezer nu een week in huis en hij bevalt prima.
Het is handig dat er veschillende formaten lades inzitten.
Door de fabrieksinstellingen hoef je zelf alleen maar de stekker in het stopcontact te steken en hij doet het al meteen.

Luus 19-06-2010
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Donderdag besteld en vandaag zaterdag al bezorgd door modern.nl

Ik ben gevallen voor deze kast, omdat ik hier de mogelijkheid heb een etage te verwijderen, waardoor ik hoge taarten kan invriezen (niet veel taarten, maar wel eens eentje en dat was helemaal de bedoeling.

Machine ziet er netjes uit, inderdaad mooie hoge lades en nooit meer ontdooien.

aml15076 25-03-2010
Geschreven voor: Whirlpool WV1600 A+NFW

Sinds een paar dagen diepvriezer in mijn bezit. Eerste indruk is erg goed. Hele goeie indeling. De kast bestaat uit 2 hele grote bakken en 2 gewone. Verder 2 vakken met een klep. Dit is ook erg handig. De keuze viel op dit type vanwege het No Frost Systeem. dus nooit meer onrdooien. Bij aansluiten was de kast snel op -18 en deze is ook instelbaar tot -24.

Besteld bij Witgoedshop.nl, vrijdags besteld en dinsdag in huis. Alle verpakkingen en de oude vriezer werden meegenomen.