Liebherr GN 2323

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 2323 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Vos 01-07-2017

Echt een slechte diepvries

Geschreven voor: Liebherr GN 2323

We hadden een Liebherr gekocht omdat iedereen zegt dat het een goed merk is.
Maar we hebben niks anders dan problemen.
Steeds gaat het alarm af en we blijven aan het ontdooien.
Want dat werd ons gezegd door liebherr.
Maar het helpt niks.
Denk dat hij na 4 jaar maar naar de stortplaats gaat.
Voor ons nooit weer een Liebherr

Stijn Breton 19-05-2014
Geschreven voor: Liebherr GN 2323

We hebben bijna 5 jaar met plezier deze vriezer gebruikt. Het no frost systeem zorgde ervoor dat we nooit last hadden van ijsafzetting en verder functioneerde hij zoals je van een diepvries verwacht. Onlangs begon echter de ellende. Er ging steeds een temperatuuralarm af, ongeveer een uur nadat de deur (kort) open was geweest. Op advies van Liebherr de vriezer 48 uitgezet, zodat eventueel overtollige ijsafzetting kon wegdooien. Dat hielp niets. Dezelfde procedure voor de zekerheid nog een keer herhaald, maar nu staat de motor al meer dan twee dagen te loeien en is hij nog steeds niet op temperatuur. Blijkbaar is er echt iets stuk. Van een duur merk als Liebherr had ik een langere levensduur verwacht. Een monteur langs laten komen kost bijna 100 euro aan voorrijkosten, met het risico dat de echte reparatie meer kost dan de dagwaarde. Wij kopen dus maar een nieuwe van een ander merk.

EEM 11-07-2017

Wij hebben deze vriezer ook. Na vijf jaar was ie stuk en is er nog net binnen de verlengde garantie een nieuw verdamper unit geplaatst. Er waren door corrosie koperen leidingen poreus geworden. Kosten € 700,- Net zo duur als een nieuwe kast. Nu zijn we weer vijf jaar verder en jawel hoor: Weer hetzelfde euvel. We hadden Liebherr gekozen omdat we een oerdegelijke vriezer dachten te kopen. Niet dus. Het is gewoon een lor dat maar vijf jaar mee gaat.

Harry Auwema 13-12-2013
Geschreven voor: Liebherr GN 2323

Het mooie aan deze vriezer is dat de deur niet met kracht open gemaakt hoeft te worden. Wij kiezen altijd voor kwaliteit, maar liebherr hoort voor ons niet meer in het rijtje miele/samsung etc. Na plm 2 jaar begon de ellende, om de 2 a 3 dagen geeft de vriezer alarm, moet dan de verdamper aanzetten. Storingsdienst wil wel monteur sturen, maar als nieuwe verdamper en voorrijdkosten waarschijnlijk erg duur uit. Vriezer wel helemaal ontdooid, hielp plm 3 maand en toen weer ellende. Dus voor ons nooit meer een liebherr. Ik mag toch verwachten dat een vriezer minimaal 10 jaar meegaat zonder problemen, vriezer van mijn moeder was fantasie merk en ze heeft er meer dan 25 jaar mee gedaan.

Ralph33 26-06-2013
Geschreven voor: Liebherr GN 2323

Op zoek naar Vriezer met de volgende specs:
- Groot genoeg voor een gezin
- no-frost
- degelijk (liebherr?)
- stil
- energiezuinig (maar wel binnen een normale prijs..)

Inmiddels aangekocht en staat nu 4 weken in huis (bijkeuken).
Het is een mooie, overzichtelijke vriezer met genoeg plek voor een gezin. Het geluid valt me iets wat tegen. Hij is tijdens het koelen hoorbaar aan het brommen met de deur open naar de bijkeuken. Het is nog wel op een niveau waarvan ik zeg dat het net niet storend is (persoonlijk erg gevoelig voor geluid.)

Al met al een prima vriezer tot nu toe. (4 weken in bezit)

Ralph33 15-10-2013

Inmiddels een aantal maanden in bezit. Het blijft een mooie, fijne vriezer. Tot nu toe in elk geval geen problemen. Het brommen blijft, maar je raakt er aan gewend zeg maar.

EvdD 25-05-2013
Geschreven voor: Liebherr GN 2323

Na ruim 2 maanden gebruik is er nog weinig over de duurzaamheid te zeggen natuurlijk maar de uitvoering komt strak en degelijk over.

Sluiting deur werkt perfect, ook na snel achter elkaar openen en sluiten.

Verder is hij mooi stil. Een zeer bescheiden gezoem als het systeem even aanslaat.

Indeling is praktisch en overzichtelijk.

Invriezen gaat supersnel, ook als je geen superfrost gebruikt.

De tijd moet het uiteindelijk uitwijzen maar voor als nog zeer tevreden met deze prachtige vriezer!

eddy567 16-03-2011
Geschreven voor: Liebherr GN 2323

4 jaar geleden hebben wij een soortgelijke vriezer gekocht. Het antifrost systeem is ideaal (nooit meer ontdooien)en ook de laden schuiven goed en voelen degelijk aan. Dit is ook het enige positieve dat ik kan melden. wij hadden speciaal een Liebherr gekocht omdat we voor kwaliteit gingen.We dachten toch wel 10 jaar probleemloos deze vriezer te gebruiken. Na drie jaar heeft de motor het echter begeven. Voor 125 Euro is dit gerepareerd (voorrij kosten en arbeidsloon. Een half jaar later heeft hij weer kuren. Voor 100 Euro voorrij kosten kan de monteur weer komen kijken......Hier hebben we geen zin meer in.
Frappant detail is dat onze buren gelijktijdig exact dezelfde hebben gekocht.Ook hier is de monteur al langs geweest. Voor ons dus nooit meer een Liebherr.

willem89 23-01-2012

dat geeft wel even nadenken voor dat ik een vriezer koop .
wat voor een merk moet je nu wel hebben ,
zou een miele beter zijn vraag ik me af ?
willem

Hans Buyer 09-02-2012

Ik denk dat dit meer zegt over dit model of type, dan over Liebherr in het algemeen. Wij hebben zelf al jaren een grote vriezer met No frost, en deze functioneert probleemloos. Mijn moeder heeft een combi met 3 vriesladen, en deze doet het ook prima. Alleen wil ze nu ook een no frost systeem, vandaar dat ik hier bij uitkwam.
Ik ga voor Liebherr, maar zeker niet voor dit model dus.

Overigens, als je binnen 3 jaar zo'n mankement hebt, kun je evengoed aanspraak maken op garantie.
Kijk even op consuwijzer over de verwachting die je mag hebben van een bepaald apparaat of product.

Carla.Leferink 24-05-2013

Zojuist Liebherr GN232321 A+ gekocht. Niet leuk om te lezen. Ik zag een reactie : Miele dan maar? " Ik hoorde in de winkel dat Miele de NoFrost vriezers bij Liebherr laat maken. Dat doet Miele niet als ze niet goed zijn. Mensen kopen Miele voor de naam en men koopt Liebherr omdat ze een goede naam hebben. Ik vrees dat Eddy een pech exemplaar heeft gehad, of misschien was er in de productie in die tijd iets niet goed.

EvdD 22-03-2013

Deze review brengt mij ook de nodige vragen. Wat is een soortgelijke vriezer? Is het nu dezelfde of eentje die er op lijkt?
Liebherr staat bekend om zijn goede kwaliteit maar kan als ieder ander merk zeker ook last hebben een mindere batch / serie. Vier jaar verder zullen bepaalde kinderziektes zeker opgelost zijn bij een dergelijk bedrijf.

Na de nodige positieve geluiden, prima specs en bezichtiging in de winkel heb ik deze vriezer ook aangeschaft. Binnenkort een eerste review.

slimpie72 10-08-2013

De geplaatste review gaat over een soort gelijke vriezer. Dat kunnen er veel zijn. Ik wil een review over deze vriezer en niet over een soortgelijke. Iedereen kan pech hebben en een maandagochtend model kopen. Liebherr is van oudsher één van de beste koel vries producenten.