AEG T76489IH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T76489IH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RietV 13-11-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

Prettig dat er 8 kilo in past. De handdoeken voelden heerlijk zacht aan. Bijna geruisloos. Handige interne waterafvoer. Past goed op de AEG wasmachine.

famReinders 28-10-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

Deze wasdroger is zoveel stiller dan onze vorige droger (Bauknecht)! je moet er haast naast staan om hem te horen werken. Daarbij is de afgifte van warmte vele malen lager. Hierdoor warmt ons goed geisoleerde huis niet zo snel op. Voorheen was het knap heet op zolder en konden we niet drogen als er logees waren. De was komt er heerlijk droog en ook veel zachter uit als voorheen. Hadden we veel eerder moeten doen !

NiEtMIs 15-10-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

De machine is makkelijk instelbaar en de drogingen die ik gedaan heb naar volle tevredenheid. Ik ben blij dat deze nu ook energiezuinig is.

Marcel en Jolanda 07-10-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

We wassen en drogen vrij veel en ik heb er een meter aan gehangen en deze droger bespaart ons meer als 50% van de stroomkosten. We hadden hiervoor wel een 13 jaar oude brand wasdroger. We gebruiken de droger ongeveer 6x per week en besparen op jaarbasis € 125 - 150.
Verdere ervaring: behoorlijk stil, weinig warmte productie op de zolder, water wordt netjes afgepompt (niet met een waterbak sjouwen), droogt prima (wel wat spelen met min, med max instelling voor het drogen), tijdsindicatie is wel aardig maar pas interessant aan het einde, droogbeurt is aanmerkelijk korter.
Nadeel: piepje dat ie klaar is, is bijna niet te horen en voortaan 3 filters schoonmaken ipv 1 (is niet veel werk).
Samengevat: hadden we eerder moeten doen!

Eimo 03-10-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

tot nu toe tevreden, even wennen aan de gebruiksaanwijzing t.o.v. Miele droger
iets meer geluid dan verwacht
duurzaamheid moet zich nog bewijzen, Miele hield het 6,5 jaar vol

chjoode 27-09-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

Deze week hebben wij dit apparaat gekocht, ziet er qua vormgeving mooi uit en werkt prima. Goede resultaten. tot nu toe, knoppen zijn simpel.

overwinteraar 09-02-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

Goede droger, eenvoudig te installeren, relatief stil en zuinig. Tijdens drogen ruik je wel een frisse waslucht, dit is niet storend. Veel programmamogelijkheden, kwestie van paar weken proberen welke 't best werkt. Programma duurt doorgaans korter dan initieel aangegeven, de resttijd wordt aangepast a.d.h.v. droogtegraad.

Afvoerslang nog niet aangesloten, set hiervoor werd bij onze machine meegeleverd.

Rianne Molenaars 05-02-2013
Geschreven voor: AEG T76489IH1

Droogt prima en is behoorlijk stil. Makkelijk te bedienen en te onderhouden. Afvoer loopt via de wasmachine dus hoeft de bak niet meer te legen, handig!

marakech 28-12-2012
Geschreven voor: AEG T76489IH1

het is een praktisch apparaat met tal van droogmogelijkheden, ben er erg tevreden over ook de afvoermogelijkheden zijn ideaal via een dunne afvoerbuis naar de afvoer, verder vrijwel geen geluid tijdens het drogen echt een fantastiscjhe droger

sjengske 13-12-2012
Geschreven voor: AEG T76489IH1

De wasdroger van AEG bevalt uitstekend. Dit apparaat is zelfdenkend. Perfect. Ook dat er een apart droogprogramma is voor jeans komt goed van pas. Energie zuinig, volgens mijn eigen metingen. Ben benieuwd naar de jaarafrekening van de energieleverancier.

mirmelismaik 07-12-2012
Geschreven voor: AEG T76489IH1

ik heb deze droger een maand , hiervoor had ik een condensdroger . deze droger gebruikt zijn eigen warmte en doet er 2 uur over om een was droog te krijgen , maar het voordeel is dat hij veel minder stroom verbruikt hierdoor .
ik ben zeer tevreden met deze droger kan nu was en droog machine tegelijk aanzetten op 1 groep .
machine is vrij stil als hij draait , 8 kilo trommel heerlijk vooral als je de droger elke dag gebruikt met een gezin .
er zitten heel veel programma's op en zeer makkelijk te bedienen via draai knop . onderhoud super makkelijk pluizenfilter schoonmaken en ik heb de droger op de afvoer gezet van de wasmachine dus hoef geen water bak te legen .
ik ben zeer tevreden en hoop er jaren plezier van te hebben .